ציוד למניקוריסטיות – כל מה שאת צריכה במכון שלך



טיפולי מניקור מהווים כיום עולם מקצועי שלם ותחום של ממש בו ניתן לא רק למצוא פרנסה, אלא ממש לבנות עסק וקריירה עם אופק להתפתחות וצמיחה. לכל מניקוריסטית מתחילה או וותיקה מומלץ מאוד להכיר את פריטי הציוד המקצועי והייעודי לתחום, ובפרט את פריטי המכשור החשמלי הייעודי המיוצר כיום במיוחד עבור תעשייה זו.

קרדיט תמונה FREEPIK

 פריטי המכשור הבאים יכולים בהחלט להוות בסיס טוב להתחיל ממנו כאשר את בונה לעצמך מכון מניקור מקצועי ומתקדם, אשר יכול לקבל לקוחות רבים מדי יום ולאפשר לך להעניק לכל לקוחה ולקוחה את הטיפול הטוב ביותר בתחום.

מכונות שיוף לציפורניים

האפשרות להשתמש כיום במכונה קטנה וקומפקטית אשר אינה תופסת מקום או צורכת יותר מדי חשמל, ומאפשרת לשייף במהירות ובדייקנות את ציפורני המטופלות, היא אפשרות שאסור לפספס. במידה ועדיין לא עבדת עם מכונות שיוף ציפורניים , לא תאמיני עד כמה הן יכולות לייעל ולפשט את העבודה, ופשוט לקצר את זמן הטיפול מצד אחד ולהעלות את הרמה של המניקור המתקבל מצד שני. בפרט מומלץ להכיר כיום את הדגמים החדשים של מכונות שיוף ציפורניים אלחוטיות, המאפשרות לעבוד ביתר חופשיות ונוחות.

שואב אבק ייעודי

כמו שמייצרים כיום מכונות שיוף ייעודיות עבור ציפורניים, כך מייצרים גם מכשירי חשמל ייעודיים לניקוי במסגרת טיפולי מניקור. שואב אבק לציפורניים (אותו תוכלו למצוא גם תחת השם "שואב אבק למניקור") הוא שואב ייעודי וקטן אשר שואב באופן ממוקד ויעיל את שבבי הציפורניים המתקבלים כתוצאה מהשיוף, אותם קשה מאוד לנקות ידנית בצורה יעילה.

קחי בחשבון כי שואב אבק לציפורניים חשוב גם לתחזק באופן שוטף ובדגמים מסוימים להחליף פילטר אחת לתקופה בהתאם להוראות היצרן. בכל זאת – זה בהחלט שווה את זה. רמת יעילות וניקיון עליה מניקוריסטיות יכולות היו רק לחלום בעבר.

תנור עיקור

אחת הנקודות החשובות ביותר בכל מכון יופי (כמו גם בכל מכון פירסינג וקעקועים, קליניקות למיניהן ועוד) היא שמירה מוקפדת ומקצועית על היגיינה. זו נקודה קריטית של ממש, שכן מדובר בשמירה על הבריאות שלך ושל הלקוחות שלך גם יחד.

אחד המכשירים הבסיסיים ביותר עבור מניקוריסטיות וקוסמטיקאיות לצורך שמירה על היגיינה הוא תנור עיקור – תנור ייעודי קטן אליו אנו מכניסות את כל הכלים הקטנים המשמשים אותנו במהלך הטיפולים. התנור מעקר ומחטא את הכלים, וכך מבטיח כי חלילה לא נעביר זיהומים או מחלות בין מטופלות שונות.

 מכונת ייבוש לק ג'ל

בשנים האחרונות הפך הלק ג'ל לכוכב המרכזי והמוכר ביותר בעולם המניקור, וזהו סוג טיפול שכדאי מאוד לכל מניקוריסטית להציע כיום. מכונת ייבוש לק ג'ל היא פריט בסיסי ונדרש לצורך הענקת טיפולים אלו – זו מכונה קטנה ופשוטה יחסית אליה מכניסה המטופלת את הידיים, על מנת שהמכונה תייבש באופן מהיר וממוקד את הלק ג'ל וכך תאפשר לו להתקבע בצורה האסתטית והמושלמת שאנו מכירות. פריט בסיסי כיום עבור כל מניקוריסטית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה