רוצים לפתח קריירה בהייטק? הכשרה תעסוקתית במכללת אשקלון בשיתוף BlueTech Education



תושבי אשקלון והסביבה: רוצים לפתח קריירה בהייטק?
הזדמנות פז לקבל את הידע הכי מקצועי ועדכני ולהבטיח לעצמכם קריירה! יוזמה חדשה של מכללת אשקלון בשיתוף BlueTech Education

קרדיט תמונות: pexels

לא צריך לנסוע לתל אביב כדי להתקדם בקריירה! רוצים לעבוד בהייטק? לעשות הסבה? להתקדם בתפקיד קיים? להכשיר את העובדים שלכם? ממש כאן באשקלון, יש לכם הזדמנות לקבל את כל הידע המקצועי כדי לפתח את הקריירה הטכנולוגית שאתם רוצים ולא רק! יש לכם אפשרות לקבל ליווי מקצועי בהכשרה ובהשמה בתחומי ההייטק, משאבי אנוש, שמאות ועוד.

המכללה האקדמית אשקלון בשיתוף חברת בלוטק אדיוקיישן

 זרוע ההדרכה של חברת קומבלק איי טי בע"מ פותחים את המיזם להכשרה תעסוקתית, עם מסלולי לימוד ייחודיים בדגש על חדשנות ועידן הבינה מלאכותית (AI). הקורסים מותאמים בראייה טכנולוגית התפתחותית של ה-10 שנים הבאות. בסיום ההכשרות, יכולים הבוגרים להתקבל לתפקידים מבוקשים בתחום ההייטק ובתחומים נוספים וגם להתקדם בקריירה הקיימת.

בלוטק אדיוקיישן מומחים בהכשרה מקצועית של אוכלוסיות בעלות פוטנציאל טכנולוגי ומוטיבציה להשתלב בתחום ההייטק. זאת באמצעות מסלולים ייעודיים, המשלבים ליווי מקצועי ואישי צמוד. אנשי המקצוע של בלוטק יודעים לשבץ את הבוגרים בתפקידי מפתח בחברות מובילות במשק, באמצעות תהליכי מיון והערכה פורצי דרך המנבאים הצלחה בהשמה - כלומר את ההצלחה בתפקיד אליו מותאם בוגר המסלול.

מסלולי ההכשרה המקצועיים הראשונים יחלו ביוני 2024 בתחומי הסייבר, פיתוח תוכנה, יזמות ושיווק דיגיטלי. מיועדים גם: לחיילים משוחררים, לאנשים בצמתים שונים בקריירה שרוצים לעשות את הצעד הבא וגם לבעלי חברות וארגונים, המעוניינים להכשיר את העובדים מקצועית ו/או להעצים אותם עם קורסים וסדנאות מקצועיות לשיפור המיומנויות העסקיות, ניהול זמן, פיתוח מנהיגות ועוד.

לנרשמי המחזורים הראשונים ביוני, מוצעות מלגות בשווי 3000 ש"ח וקורס דיגיטלי מתנה.

ההטבות לנרשמים עד ה-15.5.2024.

יום פתוח לכבוד ההשקה הרשמית יתקיים במכללת אשקלון ב- 2 ביוני 2024.

"שיתוף הפעולה עם מכללת אשקלון נוצר מתוך צורך שראינו בשטח" מספרת מירב אזולאי, מנהלת הפעילות במכללת אשקלון מטעם בלוטק אדיוקיישן. "לאחר בדיקות וסקרים שערכנו, אנו מבינים את החשיבות של יצירת מערך לימודי אקדמי-מקצועי ומעשי קרוב לבית, במיוחד בתקופה הנוכחית.

"יש אנשים מוכשרים גם בפריפריה" אומרת שרון סרי, מנכלי"ת בלוטק אדיוקיישן ושותפה. "בבלוטק אנו מאמינים שלכל אחד ואחת מגיע שתהיה קריירה מספקת ומוצלחת. לשם כך יש להנגיש בקלות את כל הידע והכלים הנדרשים. שיתוף הפעולה עם מכללת אשקלון הוא טבעי עבור בלוטק, מעצם היותנו גוף מומחה להכשרה והשמה בתחום הטכנולוגי ובתחומים מבוקשים נוספים ומאפשר זאת. ראינו כאן הזדמנות לצאת מגבולות גוש דן ולחבר בין מועמדים פוטנציאליים מאזור אשקלון שקיבלו את ההכשרה המקצועית הראויה, לבין חברות וארגונים המעוניינים להעסיק אותם בסיום ההכשרה. הקורסים המוצעים מתאימים לבעלי ניסיון וגם לאלה שאין להם ניסיון או רקע אקדמי, עם המרצים הכי טובים וסילבוסים מקיפים, שנועדו להכין תכלס לשטח, כדי לסייע אופטימלית בפיתוח הקריירה הרצויה. לכן, בטוחני שיניב הצלחות מרובות."

 "אני מאמינה מאוד בשת"פ הזה", מוסיפה יעל מנהלת מרכז הכנסים ומובילה את המהלך מטעם המכללה האזורית אשקלון, "שני הצדדים מביאים יתרונות ברורים ואני בטוחה שזה יוביל להצלחה ופתיחת הכשרות מקצועיות שיקדמו את תושבי האזור בתעשייה".

לפירוט כל ההכשרות לשנת 2024-2025 במכללת אשקלון בשיתוף בלוטק אדיוקיישן הקליקו כאן.

מומלץ להבטיח מקום בהרשמה מוקדמת. מספר המקומות מוגבל.

מכללת אשקלון, רחוב יצחק בן צבי 12, אשקלון טלפון 08-6789250

דוא"ל: [email protected]  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה