מה חשוב יותר לחברי מועצת העיר, בידור וכדורגל או ילדי אשקלון?



אחד המקומות החשובים ביותר בעיר לילדים הוא "המכון להתפתחות הילד" שעומד בפני סגירה. היום בבית החולים ברזילי זה היה נראה כמו ישיבת חרום של גורמים שונים שחושבים איך לעזור למכון. ישיבת מועצת עיר שלא מן המניין תזומן בימים הקרובים ואז נראה אם ארבעה מיליון שקלים לכדורגל כושל חשוב מילדים והוריהם. זה מבחנו הגדול של ראש העיר למצוא מיליון שקלים להצלת המקום

 האם עשרות ומאות ילדים יפסיקו לקבל את הטיפולים להם הם זקוקים בדרך להתפתחותם והתבגרותם?. 

היום התכנסו בבית החולים ברזילי מספר גורמים שרוצים לעזור לבית החולים להחזיק את "המכון להתפתחות הילד" שעומד בפני סגירה ובית החולים ברזילי ממש על סף סגירת המקום בגלל חוסר תקציב.

מדובר במטופלים אשר גרים באשקלון וזקוקים לעזרה שניתנת להם במכון ועוזרת להם מאוד. אולם המחסור במשאבים כספיים הביא לישיבה דחופה את חבר הכנסת, עומר בר לב, מנהל בית החולים ד"ר חזי לוי, ראש העיר לשעבר, בני וקנין שהיה ממקימי המכון, חברי מועצת העיר, הרב יעקב אביטן, שמעון לוגסי, ריקי שי ורמי סופר. בסיום הפגישה הוחלט על ידי חברי מועצת העיר להחתים את חברי האופוזיציה כדי לכנס ישיבת מועצה שלא מן המניין לדון בבעיה ולמצוא משאבים כלכליים. 

עיריית אשקלון, תוציא השנה קרוב לחמישה מיליון שקלים על בידור להמונים ועוד חמישה מיליון בערך על קבוצת הכדורגל של הפועל אשקלון, קבוצה שרובה מורכב משחקנים ומאמנים שאינם שייכים לעיר אפילו.. אני בטוח שאם יועברו מיליון שקל מתוך כל אחד מהגופים האלה למשל לטובת "המכון להתפתחות הילד" מי שירוויח מכך הם תושבי אשקלון בלבד וההורים שזקוקים לטיפול במכון בצורה קריטית. עכשיו יעשו חברי מועצת העיר בבואם להצביע על העברת תקציבים לטובת ילדי אשקלון חושבים, מה יותר חשוב?. כדורגל או ילדים, רק אל תנסו למרוח בסיפורי בדים. אנחנו נדאג להזכיר לציבור מי הולך נגד הילדים של אשקלון, עד יום הבחירות בשנה הבאה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה