כך לא תבזבזו זמן על רכישת טבעת האירוסין



המון גברים שרוצים להציע נישואין בטוחים כי החלק הסבוך ביותר הוא להחליט כי הם אכן רוצים להציע, ומשם מדובר על מהלך קליל, מהיר ופשוט

 בפועל, מגלים אותם הגברים כי על מנת להוציא הצעת נישואין לפועל צריך לעבוד ולא מעט. מרבית ההשקעה באה לידי ביטוי בחיפוש אחר טבעות אירוסין. חיפוש אחר טבעת יכול לקחת לעתים גם חודש, אך הוא גם יכול לקחת לכם מספר ימים בודדים בלבד. רגע לפני שתגיעו אל חנות התכשיטים על מנת לבצע את הרכישה הסופית ותוכלו לכרוע ברך, חשוב שתעשו כמה דברים חשובים. המטרה? לצמצם את השהות בחנות התכשיטים בהתלבטויות מיותרות. איך מגיעים ממוקדים? כך תעשו זאת:

שירות עצמי באמצעות קטלוג באינטרנט:

אכן, עד לא מזמן על מנת לבחור את טבעת האירוסין לאחת שלכם היה עליכם להגיע פיסית אל חנות התכשיטים. כך, היה עליכם לבזבז זמן רב בהסתכלות על הטבעות השונות, להתייעץ עם המוכרים, לחזור לביתכם ולחשוב עוד קצת על הטבעת שאהבתם יותר מכל ולחזור שוב אל החנות בתקווה לסגור עסקה על הטבעת. כיום, המצב הוא בהרבה יותר פשוט: לפני ההגעה אל חנות התכשיטים פשוט משקיעים זמן בהצצה על הקטלוגים של חנויות התכשיטים הנמצאים באתרי האינטרנט. כך, אתם יכולים לשרת את עצמכם עצמית, להביט על הטבעות, על הדגמים, על הסגנונות ואפילו על המחירים. המשמעות? בשביל לעשות את הסינון הראשוני אתם לא צריכים איש מלבד את עצמכם.


ערכו בדיקות מקדימות: מה בת הזוג שלכם אוהבת?

אחת הסיבות המשמעותיות ביותר שבגללן גברים מתעכבים עם רכישת הטבעת הוא חוסר הידיעה בדבר הטעם האישי של האחת שלהם בתכשיטים. אל תפלו גם אתם בפח הזה וחשוב שתערכו בדיקות מקדימות שדרכן תוכלו לדעת מה האחת שלכם אוהבת יותר מכל. אז איך תוכלו לקבל מידע שכזה? אפשרות אחת היא הצצה בקופסת התכשיטים שלה: האם יש לה תכשיטי כסף, תכשיטי זהב לבן, תכשיטי זהב צהוב, יהלומים וכדומה. כך, תשתקף לכם תמונה אודות מה היא אוהבת יותר ומה היא אוהבת פחות. אפשרות נוספת היא להתייעץ עם החברות הכי טובות שלה. כידוע, בנות מדברות אחת עם השניה על הכל, ובין היתר גם על תכשיטים.


המלצות מחברים, מכרים וקולגות שכבר התחתנו:

אם יש לכם אפשרות להסתייע בהמלצות מאנשים הקרובים אליכם שכבר כרעו ברך, עשו זאת! מה שאתם עוברים עכשיו, יש כאלו שכבר עברו. המשמעות היא שהם יכולים לתת לכם הצעות לייעל את תהליך חיפוש הטבעת, להנחות אתכם אילו דגמים נמצאים חביבים על הנשים, אילו חנויות תכשיטים מציעות את המחירים הטובים ביותר ואילו שיבוצי יהלומים מומלצים. במידה רבה, חברים טובים שלכם שהתארסו רק לא מזמן הם הכוח החזק ביותר שכן כל המידע שהם מעבירים אליכם הוא מידע רלוונטי ועדכני התקף גם אליכם.

החבר הכי טוב: אבא:

אולי עבורך אבא הוא אבא, אך אל תשכח שאבא שלך הוא גם בן זוג למופת לאמא שלך. עוד לפני שאתה נולדת אבא שלך היה במצב מרגש בדיוק כפי שאתה נמצא בו: הוא רצה להציע נישואין והיה עליו לחפש לאמא שלך טבעת אירוסין. הסתייע באבא שלך בכל התהליך של חיפוש הטבעת והפוך אותו לחלק בלתי נפרד מההתרגשות. מה שאתה עתיד לעבור כעת בפעם הראשונה, אבא שלך כבר עבר: הוא יודע איך לבחור טבעת, הוא יודע רומנטיקה מה היא והוא יכול להנחות אותך בתור מומחה לאהבה מה נשים אוהבות יותר מכל.

מגדירים תקציב ומתלבטים כמה שפחות:

לבסוף גברים יקרים, זיכרו דבר אחד: המבחר המוצע כיום בחנויות התכשיטים הוא מאד גדול. המטרה שלכם היא לא להתלבט בין כל הדגמים המוצעים בחנות, אלא המטרה היא בדיוק הפוכה והיא לצמצם את מגוון הטבעות שמהן תצטרכו לבסוף לבחור. אז אמצעי סינון ראשון הוא הטעם האישי של בת הזוג שלכם, והאמצעי השני הוא סינון באמצעות תקציב שתגדירו. כך, אתם מפקסים את החיפוש שלכם עוד יותר ואם תחילה הייתם צריכים לבחור מתוך מאה טבעות, כעת אתם צריכים לבחור מתוך עשרות בודדות. אמצו את הטיפים הרלוונטים אליכם והפכו את חיפוש ורכישת הטבעת לקלים במיוחד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה