החלפת מפקדים במרחב לכיש



הטקס נערך בראשות סגן המפקח הכללי במשטרה, ניצב זוהר דביר, מפקד המחוז הדרומי ניצב דוד ביתן וראש אגף המבצעים ניצב אלון לבבי. ניצב משנה שמעון נחמני נכנס הבוקר לתפקידו כמפקד המרחב והחליף את תת-ניצב אילן פרץ שמונה לתפקיד סגן ראש אגף המבצעים במשטרת ישראל

 הבוקר, חמישי, בטקס שנערך במעמד סמפכ"ל משטרת ישראל, ראש אג"מ, ממ"ז דרום ומפקד המחוז בעבר, סגל הפיקוד הבכיר במחוז הדרומי, ראשי רשויות ומועצות, נציגי כוחות הביטחון והחירום השונים, קצינים, שוטרים, גמלאים, מתנדבים, ובני המשפחות, נכנס לתפקידו כמפקד מרחב לכיש נצ"מ נחמני. לאחר טקס רשמי ומסדר כבוד כראוי למעמד שכזה, נישאו דברי ברכה ודרך צלחה לשני הקצינים הבכירים, היוצא והנכנס.

מפקד מחוז דרום, ניצב דוד ביתן, ציין בדבריו – "התהליך הטבעי שעוברת משטרת ישראל, במסגרתו מפקדים באים ומפקדים הולכים, הוא הבסיס לשמירה על התחדשות ורעננות לצד פיתוח וקידום יוזמות אירגוניות.

אילן, אתה משאיר היום מרחב חזק ומבוסס. במשמרת שלך התמודדת ועמדת בהצלחה רבה מול אתגרים מיוחדים בהיבטי הפח"ע, הפשיעה, התנועה, האלימות, הרכוש והסדר הציבורי, ועבירות איכות החיים. הגעת לרמה גבוהה והישגים מרשימים. אתה ראוי לשבח והערכה על פועלך, ומכאן ברכת הצלחה בתפקידך החדש כסגן ראש אגף המבצעים.
שמעון, היום אתה מקבל את הפיקוד על מרחב מיוחד עם מורכבות וצרכים ייחודיים. נבחרת לפקד על המרחב המורכב הזה מתוך הערכה והכרה ביכולתך ובזכות הצלחתך הרבה בשורת התפקידים המשמעותיים שביצעת במהלך שירותך.".

את ראשי הרשויות והמועצות האזוריות ייצג ראש העיר אשקלון, מר תומר גלאם, שציין בנאומו – "אילן ידידי, אתה מסכם היום שנה וחצי של פיקוד על המרחב. בפגישותיי איתך ראיתי התנהלות מעוררת כבוד, חתירה למצוינות, רגישות ומקצועיות שהביאו את המרחב להישגים מרשימים. ולך שמעון היקר, אתה בוודאי יודע היטב את האתגרים הניצבים מולך. אני סמוך ובטוח שתמשיך להצעיד את עבודת המרחב קדימה.

בהזדמנות זו אני רוצה לומר לכם שוטרי המרחב, תודה. אני רואה בתפקיד שלכם שליחות לאומית. אתם נלחמים בטרור ובפשע מבית ובמקרים רבים אתם השוטרים מסכנים את חייכם כדי להבטיח את חיי האחרים. אתם עושים לילות כימים כדי להקנות ביטחון אישי לתושבי המרחב. המשיכו לפעול ללא מורא ובנחישות לאכיפת החוק.


בשם כל תושבי הרשויות במרחב אני רוצה להביע את הערכתי ותודתי למשטרה ולשוטריה.

מפקד המרחב היוצא, תנ"צ אילן פרץ, ציין בדבריו – "‏זהו יום מיוחד למרחב לכיש זה הוא יום מיוחד מאוד בשבילי. העובדה שאני עומד כאן ומעביר את הפיקוד על מרחב לכיש, בדרך לתפקיד חשוב נוסף, אינה מובנת כלל. אני מסיים את תפקידי בתחושה של גאווה וסיפוק, זהו מרחב מאוד מאוד קשה ומורכב. למרחב די.אנ.איי ייחודי, יש בו מסורת ארוכת שנים של מפקדים מצוינים, השגים מרשימים, ערכים ונשמה. מרחב שנע במהירות גבוהה מאוד וכל הזמן מלווה באירועים בעצימות גבוהה, הדרך לא פשוטה.

אני שמח ‏שנפלה בחלקי הזכות הגדולה להיות מפקד המרחב המיוחד הזה. השתדלתי להיות ראוי לאנשים ולשוטרים והשתדלתי להיות ראוי לתפקיד. אני רוצה להודות לכל הקצינים והקצינות השוטרים והשוטרות במרחב, שוטרים חרוצים מסורים ערכיים שפועלים מתוך תחושת שליחות אני גאה בכם מאוד".

מפקד המרחב הנכנס, נצ"מ שמעון נחמני, ציין בדבריו – "אני נרגש לעמוד כאן היום ולקבל אל האחריות ‏אל מרחב בוא התעצב חלק גדול מתפיסת הפיקוד שלי״ ועוד הוסיף - יחד נמשיך לטפל בראש ובראשונה בתופעות ובעיות המהוות פגיעה באיכות חייו של האזרח. יחד נמשיך לשמור על מוכנות הערים והיישובים לחירום נתרגל, נערך ונתכונן למתווה של ירי מהאוויר לצד פיתוח מענה משולב ומוכנות למתווה קרקעי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה