קייטרינג אסאדו בהגשה עצמית



אסאדו לאירועים הוא כנראה אחד מסוגי הקייטרינג המבוקשים והאטרקטיביים ביותר, לכל מי שבוחר בקייטרינג הבשרי לאירוע שלו

יחד עם זאת, לא כל חברות הקייטרינג יודעות להציע את אותה חבילת הערך ואת אותה חוויית אוכל ואירוח לאורחי האירוע, וזה יכול ליפול על שורה של גורמים שונים. אחד הגורמים המרכזיים הוא חוסר היכרות וחוסר מקצועיות בעולם האסאדו. אסאדו הוא בשר מאוד ייחודי, המגיע אלינו מדרום אמריקה כשסביבו ישנה מסורת שלמה של הכנה, צלייה, תיבול, הגשה ותוספות. חברות קייטרינג רבות, משתמשות אמנם במונח אסאדו לאירועים כדי להציע את השירות לקהל הרחב, אך לא באמת יודעות לעמוד בהבטחת החוויה של קייטרינג אסאדו אמיתי.

3 צורות הגשה מרכזיות – הגשה עצמית היא הטובה שבהן

רטבים, סלטים, תוספות, מידת צלייה, צורת עשייה וכל מה שמסביב – כל אלה משפיעים ישירות על חוויית האסאדו באירוע, ולא כל חברת קייטרינג המציעה את השירות אסאדו לאירועים, יודעת גם לספק את החוויה האותנטית המלאה. אלמנט נוסף בו ניתן להשפיע על חוויית האסאדו באירוע שלכם הוא צורת ההגשה, ובהיבט זה ישנה גמישות רבה יותר, כשבפניכם עומדות שלוש אפשרויות מרכזיות להגשת מנות האסאדו לאורחים:

הגשה אישית

הגשה אישית מבוצעת באמצעות מלצרים הפזורים במתחם האירוע, ומגישים את מנות האסאדו לאורחים באופן אישי. היתרון הגדול של שיטה זו הוא הנוחות ממנה נהנים האורחים כשהאוכל מוגש עד אליהם, אך מצד שני לשיטה זו ישנם גם חסרונות, שהשניים הבולטים בהם הם המעורבות הגבוהה של האורחים עם המלצרים, הרבה שאלות ומעורבות, לעיתים אישית מדי, שגורמת לאורחים רבים להרגיש לא נעים ויוצרת אצלם צורך לשלם גם טיפ, וכן חוסר היכולת של האורחים לבנות לעצמם את המנה כפי שהם מעדיפים.

מגשי אירוח

מגשי אירוח הם מעין פשרה בין הגשה אישית ובין הגשה עצמית. מגשי האירוח כוללים את כלל מרכיבי המנות, המוגשים במגשים מרכזיים לכל שולחן, כך שכל אורח יכול לבנות לעצמו את המנה. יחד עם זאת, גם במקרה זה ישנה לעיתים מעורבות אישית מדי של המלצרים.

הגשה עצמית

הגשה עצמית מבוססת על שולחן הגשה מרכזי שאליו מגיעים האורחים ובונים לעצמם את המנה. מודל זה אמנם דורש מהאורחים לקום ממקומם ולגשת אל השולחן המרכזי, אך יש לו יתרונות חשובים מאוד. אחד היתרונות הוא הגברת חוויית האירוע. האורחים קמים ממקומם, מסתובבים במתחם, פוגשים חברים ובני משפחה ויכולים לפגוש אנשים אחרים ולא להיות סגורים כל הערב בשולחן של עצמם. היתרון השני הוא היכולת להביא את חוויית האסאדו אל שיאה, עם גרילמנים מקצועיים ועמדות הגשה עשירות ומפתות, בהן יכול כל אורח לבנות לעצמו את המנה שהוא מעדיף, בייעוץ של הגרילמנים שיכולים לסייע מאוד בבניית חוויית האסאדו האישית האולטימטיבית.

בחירת חברת קייטרינג מקצועית, המתמחה בעולם האסאדו

כאשר אתם ניגשים למשימה של בחירת הקייטרינג לאירוע שלכם, אתם רוצים להבטיח שאתם בוחרים בחברה שמציעה לכם את חבילת הערך הטובה ביותר, והדברים נכונים שבעתיים כאשר מדובר בשירות אסאדו לאירועים. הבשר צריך להיות טרי, ההכנה צריכה להיות מקצועית וכל 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה