מצב הרוח באשקלון קומסי קומסה (ככה ככה)



הלילות האחרונים שהרסו לחלק  ניכר מאשקלונים  את השינה, ביטול היום הראשון של הבריזה בתקווה שלא כל

הלילות האחרונים שהרסו לחלק  ניכר מאשקלונים  את השינה, ביטול היום הראשון של הבריזה בתקווה שלא כל הפסטיבל יבוטל, הפסקת האש שהחזיקה מעמד שעה וחצי והשקט היחסי בשעות האחרונות הובילנו אותנו לבדוק את מצב הרוח בברומטר האשקלוני חוף הים "דלילה".

הבדיקה נעשתה היום (שני)  בשעה 15:30 כאשר גובה הגלים נמוך ( דגל לבן),בשעה ובתקופה כזאת בדרך כלל חוף הים מספר המתרחצים הוא כ2000 איש, בביקור היום מספר המתרחצים היה כ 150  וחוף הים פתוח לרחצה בניגוד לחוף הים באשדוד שסגור בגלל המתיחות הביטחונית. מיותר לציין שבעת אזעקה שהרוחצים לוקחים על עצמם סיכון גבוהה מכיוון שאין מקום להתגוננות בחוף הים אלה אם כן המתרחצים יכולים לבנות שוחת הגנה  ב 25 שניות. שירן תושבת העיר כבת 17 מספרת "אין מה לעשות בבית כמה זמן אני עוד יכולה לשבת בבית בחוסר מעש, אני מקווה שמערכת כיפת ברזל תגן עלינו ובכל מקרה יש גבול לזמן שאפשר להגיד לאנשים לשבת בבית בתקופת החופש הגדול". שלומי תושב העיר בן 18  "לשבת בבית ולא לעשות כלום - משול למת, אם לפחות נחזיר את נשמתנו התמימות לבורא נעשה זאת כאשר אנו נהנים ולא קבורים בבית".

[caption id="attachment_12828" align="aligncenter" width="448" caption="חוף דלילה אשקלון - הגדל לבן אבל המצב רוח שחור"][/caption]

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה