הפריימריז בקדימה ישפיע על ההתמודדות לראשות העיר בבחירות המוניציפליות.



סניף קדימה באשקלון מפולג כיום בגלל הפריימריז עליו הכריזה ח"כ ציפי לבני שבוע שעבר על הקדמת

סניף קדימה באשקלון מפולג כיום בגלל הפריימריז עליו הכריזה ח"כ ציפי לבני שבוע שעבר על הקדמת הפריימריז, הצהרותיה בתקשורת כי תבוא חשבון עם תומכיו של ח"כ שאול מופז , טענות שמקורביה לא רק שאינם מכחישים אלא מצדיקים אותו הביאו  בכירים בסניף קדימה באשקלון התומכים במופז ומריצים את מועמדותו לתפקיד יו"ר קדימה לדרוש ממופז להדיח את רואה החשבון שבתאי בירן ואת מנכ"ל אתרים ויו"ר האופוזיציה  באשקלון איתמר  שמעוני מתפקידהם בתנועה באם יזכה.

כתב: עמרי עדיקה

את המהלך הובילו שני חברי קדימה , לדברי אחד מהם מיד עם זכיתו של מופז בתפקיד היו"ר יודיע מופז על שינויים בסניף, למופז אומר הבכיר לא יהיו סנטימנטים לאיתמר שימעוני והוא לא יממן את ריצתו לראשות העיר .

כיום מחפשים בסניף קדימה  באשקלון ראש מטה לבחירות למטהו של שאול מופז , על מנת לנצח בבחירות שיתקיימו בחודש מרץ.

עזיבתם של חברי כנסת נוספים בקדימה כמו זאב ביילסקי, רוחמה אברהם ויוחנן פלסנר מכריעה את הכף לטובתו של מופז באופן בולט.מה שמגביר את ביטחונם של תומכיו בסניף באשקלון.

תמיכה מפתיעה מקבלים חברי קדימה באשקלון מחבריהם מסניף הליכוד, חברי ליכוד בעיר שבתאריך 31.1.12 יגשו לבחירות לפריימריז של התנועה מסייעים לחברי קדימה התומכים במופז.

חבר הליכוד בסניף אמר שהאינטרס המוניציפלי של הליכוד הוא זכיתו של שאול מופז בפריימריז בקדימה, ברור לכולם אומר אותו חבר שקדימה תחליף את בירן ושמעוני בהזדמנות הראשונה ואז ניתן יהיה בעיר לנצח את בני וקנין (שגם הוא חבר בתנועת קדימה) בבחירות הבאות ולהקים קואליציה רחבה .

יש לקחת בחשבון עוד גורם כוח מאוד חזק בסניף המקומי והוא חבר הכנסת, ראש השב"כ לשעבר ואשקלוני אבי דיכטר שאינו נמנה בלשון המעטה עם תומכיה של ציפי ליבני וכנראה ימסור את תמיכתו לכל מי שלא ציפי ליבני.

עוד חבר קדימה מאוד בולט הוא חבר המועצה איתן קסנטיני חברו הקרוב של רה"ע המכהן בני וקנין יריבו של שמעוני שלבטח לא יתמוך בשמעוני לראשות הסניף המקומי.

תומכיו של איתמר שמעוני המעודדים מהתמיכה הרבה שזוכה לה שמעוני בקרב הציבור אומרים "שמעוני מייצג במשך השנים שהוא יושב באופוזיציה את כל מה שלא בני וקנין בעיר ולכן סיכויו להגיע לראשות העיר גבוהים מכל מועמד חדש אחד, מה עוד שאין מועמד ראוי שיכול להציג ולבסס את עצמו מול שמעוני בתקופה הקצרה עד הבחירות".

משה ניסימפור הנחשב כמי שמוביל את מחנהו של ח"כ שאול מופז יחד עם איתן קסנטיני סירב להתייחס לעניינם  של איתמר שמעוני  ושבתאי בירן אולם אמר שכרגע ההתרכזות היא בבחירתו של מופז ובניסיון להעביר כמה שיותר חברי כנסת לצידו אחרי הבחירות נחליט מי יוביל את התנועה בבחירות המוניציפליות ,

תנועת קדימה אומר ניסימפור בהנהגתו של מופז תתנער מהדימוי השלילי שדבק בה כאשר ראש ממשלה לשעבר ושרים עומדים למשפט או יושבים בכלא , קדימה תציג תדמית אחרת נקייה יותר וגם באשקלון יוצב בראש הסניף מי שיוכיח שהוא הטוב ביותר להנהיג את הסניף ואת העיר.

[caption id="attachment_16540" align="alignleft" width="300" caption="משה ניסימפור"][/caption] [caption id="attachment_16179" align="alignright" width="300" caption="איתמר שמעוני"][/caption]
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה