מועצת הנוער באשקלון נאבקים ביוקר המחיה



מאת: שני יהודה, צוות דוברות מועצת נוער אשקלון בעולם שבו אנו חיים מתחוללת כבר זמן רב תופעה חברתית

מאת: שני יהודה, צוות דוברות מועצת נוער אשקלון

בעולם שבו אנו חיים מתחוללת כבר זמן רב תופעה חברתית איומה והיא תופעת העלאת המחירים.

תופעה זו של גורמת לכך שהמעמד הבינוני בחברה מדלדל ופוחת יותר ויותר וכתוצאה מכך נוצר מצב שבו אזרחים רבים משתייכים למעמד הנמוך, למעמד העניים בחברה בשל גביית הכספים הרבים שהולכים למזון, לשתייה, למחייה ולצרכים שונים ורבים אחרים.

[caption id="attachment_22583" align="alignright" width="314"] מועצת הנוער אשקלון[/caption]

תופעה זאת גורמת לתחושות של תסכול, ייאוש וחשש מצד האזרחים ממעמד הביניים וממעמד העניים, אצל כל הורה במדינה קיימים החששות מהאפשרות שיהיה לנו מחסור בדברים הכרחיים? החששות מה יהיה בעתיד? מה עם ילדינו בעתיד אם המצב יימשך? לאן זה עוד יכול להגיע? גם ככה המצב קשה עכשיו אז מה יהיה בעתיד אם תופעה מבהילה זו תמשיך להתקיים?

חששות אלו מוצדקים ביותר כיוון שאם המצב יימשך כך נגיע למצב שבו לא נוכל לרכוש דירה ונצטרך באין ברירה לרדת מהארץ ולגור בחו"ל כיוון שמחירי המחייה, המזון, השתייה ומחירי כל צרכינו בחו"ל זולים בהרבה יותר מאשר במדינתנו.

צעירים רבים יהגרו לחו"ל כי זהו הצעד הכי הגיוני וחכם שאפשר לעשות במצב מטורף שכזה, ואז פשוט יקרה מצב שפחות ופחות צעירים יחיו במדינה ופחות צעירים יתגייסו לצה"ל ומכאן התוצאה ברורה,

לא יהיה מי שישמור עלינו מפני אוייבנו משמע אזרחים רבים ישלמו בחייהם, לא תהיה לנו מדינה,

היהודים שישרדו יחיו מפוזרים ברחבי העולם ויאבדו את יהדותם, את תכלית קיומם ובכל מקום שיהיו יישנאו אותם כמו שתמיד שנאו וישררו כלפם שנאה, וחס וחלילה שלא נגיע למצב כזה.

המצב העגום שהחברה שלנו נמצאת גורמת לעלייה ניכרת באחוז התמותה במדינה, מתרחשים מקרים קיצוניים של חוסר אונים ואי חשק ליחיות עקב העלייה במחירים וסגירת עסקים קטנים ולא חשובים עבור המדינה, הרבה אנשים מתאבדים ושורפים את עצמם עקב עליית המחירים המווגזמת שאנו נדרשים לשלם עבור כל צרכינו כדי לחיות את חיינו בכבוד.

בימים אלה פתחה שני איליעזרוב נערה מתנדבת במועצת הנוער העירונית באשקלון קבוצה חברתית בפייסבוק הנקראת: "מחאה חברתית- נגד העלאת המחירים במדינה", הקבוצה נועדה על מנת לגייס כמה שיותר בני נוער מהעיר ומהארץ לתמוך במחאה החברתית החדשה על מנת להוזיל משמעותית את המחירים המופקעים שאנו משלמים על כל צרכינו.

הקבוצה תארגן הפגנת מחאה בזמן הקרוב אשר תפעל למען הוזלה משמעותית במחירים, על מנת שהנוער יוכל להשמיע את קולו ולהיאבק על עתידו שנכון לעכשיו פשוט נוטה בערפל, אני באמת מאמינה אמונה גדולה שכל מי שיהיה חלק במאבק הזה ייראה שכן יש השפעה ושזה לא סתם עוד איזו קבוצה טיפשית שפתחנו סתם כדי להעביר את השיעמום אלא שמדובר בשליחות בשם כל הנוער בארץ כדי באמת לחולל שינוי משמעותי ולהציל את עתידנו, כדי שבעתיד נוכל ליחיות בכבוד, במדינה שלנו, ולא נצטרך להגר ממנה למדינות אחרות ברחבי העולם.

אני רוצה לנצל את הבמה הזאת שניתנה לי כדי לקרוא לכם לקחת חלק, להצטרף ולתמוך במחאה החברתית שאנו - מועצת הנוער אשקלון מארגנים כי זה בשבילנו, בשביל שהעתיד שלנו יהיה טוב וגם בשביל שעתידם של הדורות הבאים שיבואו אחרינו יהיה טוב, מדובר על מחאה רצינית מאוד ואני בטוחה שאם נתאחד יחד מספר רב של נוער איכותי שבאמת רוצה לשנות משהו אז באמת נצליח לשנות, כי יש לנו כוח עצום בתור דור העתיד במדינה.

לפרטים נוספים ולקיחת חלק במחאה זו הצטרפו לקבוצת "מחאה חברתית- נגד העלאת המחירים במדינה". הכתובת של הקבוצה – www.facebook.com/groups/353323558086562

הכתובת של הפייסבוק שלנו - www.facebook.com/noarashqelon

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה