שווה בדיקה: קפה מסעדה GRENN אשקלון



ביקורת בתי עסקים באשקלון, הפעם בחרנו  לערוך ביקור "קפה מסעדה GRENN"  מסעדה חלבית בריאותית כשרה

ביקורת בתי עסקים באשקלון, הפעם בחרנו  לערוך ביקור "קפה מסעדה GRENN"  מסעדה חלבית בריאותית כשרה הנמצאת בקרית האקדמיה (מול מכללת אשקלון).

בתור "מרוקאי" הגעתי  חשדן למקום, אני רגיל לאכול מנת בשר יומית מלאת שומנים  מהסוג שגורמת לרמת הכולסטרול  בגוף לזנק פלאים  כלפי מעלה, מאכלים חלביים או ללא בשר בשעות אחר הצהריים לא גורמות לי לתחושת שובע ובדרך כלל אני נמנע מאכילה מחוץ לבית מהחשש לחוסר סטריליות. הגעתי למסעדה בעקבות המלצות של חברים שסיפרו לי שאפשר לאכול בריא ללא גלוטן ובלי חשש לקלקולי קיבה, הודעתי לאמי שהצהרים אני לא יגיע לאכול והגעתי למלא את בטני. בחרתי לבדוק את  "מנה עסקית" במקום, לשם כך הגעתי  ביום שלישי (12\86\28) לשעה 15:00. כבר ברגע  ההגעה הופתענו לטובה מהניקיון ומאדיבות המלצרית שהושיבה אותי בשולחן נפרד  הוגש לי תפריט  מפורט עם  המחיר והמנות המוגשות  במקום. בגלל הגזרות הכלכליות האחרונות  הקצבתי לעצמי ארוחה עד 50 שקלים מקסימום, בחרתי במנה העסקית הזולה ביותר,  בסיסית 42 ש"ח לשבת \  39 ש"ח לקחת.   [caption id="attachment_22334" align="alignright" width="448"]

מנה עסקית שהוזמנה[/caption] מנה ראשונה לבחירה: סלט בינוני בהרכבה מרק היום. מנה עיקרית לבחירה: פנה עם רוטב לבחירה ספגטי עם רוטב לבחירה פוזילי מקמח מלא עם רוטב לבחירה קוסקוס/ קוסקוס מקמח מלא בליווי מרק ירקות שורש (פרווה). שתייה קלה לבחירה מגוון פחיות או מים מינרלים טבעי בגלל יום שלישי בחרתי קוסקוס, סלט ושתיה לימונדה. הקוסקוס מזכיר בטעמו ובמראו את הקוסקוס הטריפולטאי רק בלי הבשר, הטעם היה משובח וחוסר הבשר כמעט שלא הורגש, הסלט היה טעים למרות שנמנעתי מלגעת בחומוס, הכוס לימונדה הייתה מרווה. גימיק נחמד שקיים במסעדה, דף נייר במקום מפה עם עפרוני כתיבה המשמש את הילדים לציור או את בעלי העסקים  לרשום הערות.

קריטריון תמורה לכסף: 9

המחיר זול ביחס לאיכות האוכל המשובחת .  לעומת מנות עסקיות במסעדות, המחיר בהחלט סביר.

קריטריון ניקיון ושירות ואדיבות הצוות : 9

המסעדה נקייה במיוחד, אף טיפת לכלוך לא נראתה במסעדה, לקח כ10 דקות מרגע ההזמנה עד הגעת האוכל, זמן בהחלט סביר.

מבחר מנות ואוכל: 9

אין ספור סוגי מנות וקומבינציות שונות של מנות בתפריט, האוכל בהחלט טעים למרות שמי שרגיל לאכול בשר יצטרך להתרגל לשינוי והבונוס שאפשר לאכול בריא

לסיכום והמלצות:

מחיר משתלם, מקום נקי וסטרילי, צוות העובדים אדיב, זמן ההמתנה הממוצע כ 10 דקות, האוכל טרי ומוכן לפי הזמנה, הבונוס הגדול מבחינתי הוא שהאוכל בריא ללא צבעי מאכל וללא גלוטן, יצאתי מהמסעדה שבע ומרוצה.

ציון כללי: 9 בעיקר בגלל הבריאות.

טלפון להזמנות: 1-700-700-063   לפרטים נוספים  והזמנות לחצו כאן

 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה