מעיל עור זה השחור החדש!



בלוגרית האופנה שלנו הדר גוזלן אוהבת מאוד לגוון, בין אם מדובר בבגדים או בשילובי צבעים. אבל הפעם היא החליטה לגוון בדרך קצת שונה ולכתוב כתבה שקשורה גם לכם, הגברים.
גם אם אתם לא קוראים מושבעים שלה או מתעניינים באופנה, תמיד טוב לקרוא משהו קטן בנוגע לשיפור המראה החיצוני. והיא לא מדברת על תספורת או עגיל חדש, אלא על מעילי עור!

לפי דעתי, מעיל עור לגבר זה הפריט הכי סקסי שיכול להיות לכם בארון. אפשר לשלב אותו באמת עם כל דבר והוא משדרג כל הופעה, גם אם היא הכי פשוטה שיש.

כשהייתי בברלין ראיתי המון סגנונות לבוש של גברים ולא מעט מהם הלכו עם מעיל עור. יש כאלה שהלכו על המראה החלק והקלאסי של מעילים פשוטים והיו כאלה שלבשו מעילים עם כיתובים מגניבים או לוגואים מיוחדים.

 אחד השחקנים האהובים עלי שהיו הולכים עם הסגנון לבוש הזה הוא ג'יימס דין.

שחקן ענק שאני בטוחה שלא כולכם מכירים ,הוא נפטר בגיל 24 בשנת 1955.

הלוק הקבוע שלו היה מעיל עור עם סיגריה בפה, תחפשו תמונות שלו! (אני מדברת אליכן בנות!!!)

המראה השובב הזה תופס את העין. כמובן שצריך לדעת איך להתאים את זה לאאוטפיט שאתם רגילים ללבוש ולא להיות פתאום אקסטרים. לאמיצים בינינו, אני אשמח אם זה יקרה.

זה יפה עם סתם ג'ינס, חולצה בייסיק וטימברלנד או מגפי עור מגניבות כאלו להדגשת מראה ה"אופנוען" וגם עם מכנס בין אלגנט לקלאסי וסניקרס למראה יותר של יציאת ערב.

מעיל קלאסי

אני יודעת, זה קשה להוציא אתכם מהקיבעון הנוראי הזה של צבעים או סגנונות חדשים באופנה. אני מכירה את זה מקרוב כי לידור לובש רק חולצות לבנות או שחורות. תאזרו אומץ, לכו הסופ"ש לקניון (יש את הבלאק פריידי אז הרווחתם) ותקנו לכם מעיל עור!

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה