באילו מקרים נצטרך עורך דין תעבורה?



עורך דין תעבורה הוא איש מקצוע המתמחה בכל הקשור לדיני תעבורה, חוקי התנועה, וחוקי המשפט הקשורים למשרד הרישוי והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים

בשל כך חשוב שאם אתם מרגישים שאתם זקוקים לייצוג מול הרשויות, תעזרו בעורך דין תעבורה שיש לו ידע וניסיון בתחום והוא כזה שיוכל לסייע לכם להשיג את המטרות שלכם וגם להגן עליכם כמו גם לחץ אתכם מסיבוכים משפטיים.

אז באילו מקרים בדרך כלל זקוקים אנשים לעורך דין תעבורה? ישנם כמה מקרים שחשוב לשים אליהם לב:

בעת מעצר או עיכוב לחקירה  – עורך דין תעבורה הוא כזה שחשוב שיהיה לצדכם בעת מעצר משטרתי או עיכוב לחקירה משטרתית. מצבים כאלה יכולים להתרחש בעיקר בשל תאונות דרכים קשות, פגיעה בהולך רגל, נהיגה בלי רישיון, עבירות חמורות ועוד. במידה ואתם מעורבים בסיטואציה כזאת יש ליצור קשר עם עורך דין שיוכל להיות שם לצדכם.

תאונות דרכים עם נפגעים – אם הייתם חלק מתאונת דרכים נפגעתם או פגעתם באדם ברכבם כעת אתם נמצאים בתהליכים של תביעה חשוב, לפנות לעורך דין המתמחה בתחום. עורך דין זה יוכל לעזור לכם להתמודד עם הסיטואציה בצורה טובה ולסייע לכם להימנע מתביעות של כסף רב, או במקרה ההפוך יסייע לכם לגבש תיק תביעה.

בעת שלילת רישיון – רבים האנשים שרישיונם נשלל עכב עברות תנועה חמורות, נהיגה בשכרות או תחת השפעה, בשל תאונות דרכים קשות ועוד. אם אתם נמצאים במצב שבו הרישיון שלכם נשלל ואינכם מצליחים להחזירו בשל קשיים מול משרד התחבורה – חשוב להיעזר בעורך דין תעבורה על מנת שתוכלו לקבל את רישיונכם בצורה מהירה יותר.

החרמת רכב – מעשים רבים ועברות שונות מובילים לכך שרכבים של נהגים מוחרמים על ידי המשטרה. רכבים מוחרמים ניתן לשחרר בדרך קלה יותר וזאת באמצעות עורך דין תעבורה שיעזור לכם לקבל בחזרה את רכבכם.

אישום של נהיגה תחת השפעה – נהיגה תחת השפעת אלכוהול וסמים היא אחרת העבירות החמורות ביותר בתחום התעבורה. עבירה זאת עלולה לגרום לשלילת רישיון, והחרמת הרכב. במקרים כאלה חשוב שתעזרו בעורך דין טוב שיוכל לייצג אתכם בבית המשפט וזאת במקרה והוגש נגדכם כתב אישום.

אז בין אם מדובר בשלילת רישיון, תאונות דרכים, הגשת כתב אישום ועוד – חשוב כי יהיה לצדכם עורך דין טוב, מקצועי ומנוסה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה