נמאס לך מדייטים כושלים? כך תמצאי את הדייט הנכון



עולם הדייטינג הוא עולם מתיש, בעיקר בימינו. גברים כבר לא מתחילים כמו פעם, סקס הפך להיות קל ונגיש יחסית וכשכל מה שאנחנו רוצות זו אהבה- הדרך אליה נראית יותר ויותר קשה. הנה מערכת סינון דייטים מהירה שתחסוך לכן שברון לב ובעיקר בזבוז זמן

מה את רוצה?
תהיי כנה עם עצמך לפני הכל ותחליטי מה את רוצה. אם התשובה היא אהבה- הגעת למקום הנכון.
ברגע שתעשי מערכת סינונים הגיוניים לכל מה שאין לו פוטנציאל להיות האהבה שלך, יהיה לך הרבה יותר קל. תתפלאי, אבל אם תאמרי שאת מחפשת משהו רציני והבחור ייבהל או חלילה ייעלם ויברח, את לא חווה כישלון אלא מונעת מעצמך מלכתחילה שברון לב ובזבוז זמן עם בחור שמעולם, סביר להניח לא היו לו שום כוונות רציניות ואמיתיות לגביך. פשוט תגידי את זה ותזכרי: "אם הוא נבהל הוא לא פוטנציאל" (א. סמואל).
צילום: pexels
גירלס ג'אסט וונ'ה הב פאן

במיוחד בדייטים הראשונים- אל תפגשי איתו לשיחה שבה שניכם בעיקר בוחנים האחד את השנייה ומרגישים שאתם מתאמצים לשווק את עצמכם. אחד הדברים הכי נוראיים בדייטים הוא תחושה שזה מתנהל כמו ראיון עבודה. לכו תעשו משהו כיפי!! שחקו באולינג, לכו להופעה טובה- העיקר שתצאו משם עם תחושה שהיה כיף. תהיו בטוחים שהכיף הזה יביא אחריו דייט נוסף ואיתו הרבה קלילות ונינוחות באם תחליטו לשבת ולדבר.

שידוכים זה לא דבר כזה נורא
כן כן, אתרי היכרויות, טינדר, פייסבוק ואינסטוש- כולם מפלרטטים בכל מקום עם כולם. קחו אומץ ותכתבו פוסט בפייסבוק שלכם בו אתם משתפים בזה שאתם רוצים אהבה... ואם אתם לא כאלה אמיצים- תמיד תוכלו לעשות את זה באופן אינטימי יותר ולבקש מהחברים הטובים שלכם, אנשים שאתם סומכים עליהם שיכירו לכן מישהו נחמד שהם חושבים שיוכל להתאים לכן. זה לרוב עובד לא רע, בעיקר אם מדובר בחברי אמת.
צילום: pexels

זה קשה- אבל תבקרי את עצמך
אם את יוצאת למלא דייטים ראשונים ואחריהם לא מגיעה הודעת סמס, וואטסאפ או טלפון שמבקשים לראות אותך שוב, והדבר קורה וחוזר חלילה- זה הזמן לעשות בדק בית בינך לבין עצמך ולבדוק מה את עושה שגורם לאלו שהביעו בך עניין- לאבד אותו.
צילום: pexels

תשני גישה
אם את מיואשת- אל תצאי לדייטים. אם את כועסת על המין הגברי- אל תצאי לדייטים. אם את תקועה על סוג מסוים של בחורים- אל תצאי לדייטים... אבל (!!) אם את באמת רוצה להכיר מישהו שיהיה לך כיף וטוב איתו, תלבשי חיוך וצאי להנות, בעיקר מהדרך לאהבה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה