תושבי אשקלון, מחפשים את שעות הפעילות של משרד הפנים בעיר? לדעת מהן שעות הפתיחה של מרפאת קופת החולים? קבלת הקהל של סניפי הבנקים באשקלון?

יח"צ

אתר שעות פתיחה נוצר מתוך הרצון לאפשר לגולשים למצוא את שעות הפעילות של עסקים שונים בארץ בגישה מהירה ונוחה ללא צורך להתחיל לחפור באתרים על מנת למצוא את המידע.


אחד הדברים המרגיזים באתרי האינטרנט, היא חוסר האחידות שלהם בפרסום המידע. כמה פעמים יצא לכם להיכנס לאתרי בנקים, קופות חולים, משרדי ממשלה ורשתות שונות והתחלתם לחפש מידע שלא היה לכם מושג היכן תמצאו אותו? האם שעות הפתיחה של בית העסק יהיה תחת קישור בשם סניפים או שמה תחת קישור הצור קשר? והאם הקישור נמצא בחלק העליון של הדף או בתחתית הדף?

כאן למעשה נכנס אתר שעות פתיחה לפעולה, האתר מציג את שעות הפתיחה של העסקים ולעיתים גם מידע נוסף, בלי צורך לנבור עוד ועוד באתר.

 

אפשרות נוספת הקיימת באתר שעות פתיחה הינה האפשרות להיכנס לרשימת העסקים בעיר מסוימת. במקרה שלנו רשימת שעות הפתיחה של עסקים באשקלון – רשימה ארוכה של בתי העסק, משרדי ממשלה, סניפי עסקים שונים ועוד. לחיצה על הקישור המתאים תוביל אתכם לדף המידע אודות שעות הפתיחה של אותו בית עסק.


מומלץ לכל תושב אשקלון לשמור את הקישור הזה במועדפים לשימוש חוזר.

רוצים דוגמה? לחצו על הקישור שעות הפתיחה משרד הפנים אשקלון – תגיעו לדף המרכז את שעות הפתיחה של משרד הפנים אשקלון (שימושי מאוד כאשר אתם רוצים לגשת לסניף משרד הפנים על מנת רוצים לחדש דרכון, לעדכן פרטי תעודת זהות, להנפיק תעודת זהות ביומטרית, להוציא דרכון וכדומה)

אפשרות נוספת להגיע למידע היא לחפש בגוגל את הביטוי שעות פתיחה משרד הפנים אשקלון וללחוץ על הקישור של האתר שעות פתיחה.

 

אם הסתרקתם כמונו, תוכלו לנסות לחפש בגוגל עסקים נוספים באשקלון בהם הנכם מרבים לבקר למשל קופת חולים, סניף הבנק שלכם, רשתות קניות שאתם מרבים להגיע אליהן. החיפוש המומלץ בגוגל הוא לכתוב את המילים שעות פתיחה ואז את שם בית העסק והסניף אותו אתם מחפשים ואז להקליק על הקישור של אתר שעות-פתיחה בדף התוצאות של גוגל.

 

בעל עסק באשקלון ועדין לא מופיע באתר שעות-פתיחה? ניתן ליצור קשר עם מפעילי האתר ולבקש להוסיף את העסק שלכם בחינם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה