דוכני מזון – לאירוע טעים ושמח במיוחד



התחום הקולינרי הפך לאחד המרכזיים בחיים של רובנו, ותעיד על כך ההצלחה של אינספור תוכניות הבישול והאפייה שצצו בשנים האחרונות. גם באירועים ישנה חשיבות רבה לאוכל שהוא לא רק תענוג לחך אלא גם תאווה לעיניים, ובהתאם אחת האטרקציות היותר מבוקשות היא דוכני מזון. דוכן מזון מתאים לכל סוגי האירועים – הן לילדים והן למבוגרים, הן אירועים פרטיים והן אירועים עסקיים, ולמעשה על-מנת להבטיח מקסימום שביעות רצון ושכל האורחים יצאו שבעים, כדאי להשקיע גם ביותר מדוכן אחד

יחצ

טריות, איכות, בריאות

על-מנת להבטיח חוויה טעימה ונעימה לכל האורחים חשוב מאוד לבחור דוכני מזון שמתנהלים על-פי כל התקנות ומצוידים בכל האישורים הנדרשים – כך שתוכלו להיות בטוחים שחומרי הגלם מהם מיוצרים המאכלים השונים הינם טריים ואיכותיים, וכי תישמר בריאותם של האורחים. בפרט חשוב לוודא זאת כשמדובר על דוכנים שמשתמשים בחומרי גלם מן החי, שמטבעם הינם רגישים.

פיצה, פלאפל או נאצ'וס?

דוכני מזון היא קטגוריה רחבה מאוד שכוללת אינספור אפשרויות, כך שכל אחד וכל אחת יכולים להתאים את הדוכן או הדוכנים על-פי אופי האירוע שהם עורכים ובהתאם לטעמם של האורחים. אופציה אחת היא פלאפל – דוכן מזון ישראלי מאוד בהווייתו שהרי גם אם הכדורים הקטנים בעלי הניחוח המפתה והטעם הממכר נולדו במצרים כאן בארץ אימצנו אותם בחום ואין כמעט מי שלא אוהב לאכול פלאפל. עוד דוכן מזון פופולרי מאוד הוא פיצות – פיצה היא דוגמה נוספת למאכל שהתאזרח בארץ, ובפרט היא אהובה מאוד כשהיא יוצאת חמה ופריכה מטאבון שמפיץ ניחוח אפייה משובח לכל עבר. מטאבון חם ניתן להוציא גם פוקאצ'ות בשלל טעמים.

בשנים האחרונות ישנה מגמה מובהקת של העדפת אוכל שהוא לא רק טעים אלא גם בריא ולא מכביד יתר על המידה, ובפרט כך הדבר באירועים שבהם אנחנו רוצים להישאר קלילים. בהתאם ישנו ביקוש הולך וגדל לדוכני המזון שמציעים סלטים – ובפרט לאלה שמציעים שילובים ייחודיים של ירקות טריים וצבעוניים גדושי טעם ו-ויטמינים. עוד אפשרויות לדוכנים שמביאים את מיטב הקולינריה העדכנית לאירועים שלנו: דוכן נאצ'וס מקסיקני, דוכן תפוח אדמה מוקרם, בר פסטות, דוכן תירס חם וכדאי כמובן לא לשכוח את השתייה, החמה והקרה, ולצרף גם בר שייקים, בר קפה וכו'.

דוכני מזון מתוקים

כידוע אין אין אין חגיגה בלי בלי בלי בלי עוגה, ולא רק עוגה נדרשת כדי להבטיח סיום מתוק ומהנה לכל אירוע אלא גם צ'ורוס, אותו קינוח דרום אמריקאי משגע, ופנקייקים ו-ופל בלגי וקאפקייקס וקרואסונים וקרפים ובקלאוות וכנאפות והאפשרויות עוד רבות ומגוונות – ובהתאם ישנם גם שלל דוכני מזון מתוקים שבאופן טבעי משתרך לידם תור ארוך ונלהב במיוחד.

עוד אופציה שכדאי לקחת בחשבון היא בר פירות – הקינוח האולטימטיבי שכן הוא גם בריא, גם טבעי, גם צבעוני וגם טעים להפליא.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה