אורן קובי: משתלם לרכוש דירה באשקלון



איש העסקים יזם הנדל"ן אורן קובי, מסכם את שנת 2017 בשוק הנדל"ן ומצביע על אשקלון כאחת הערים עם הפוטנציאל הנדל"ני הגבוה ביותר. לדבריו: "מחירי הדירות באשקלון ימשיכו לעלות ב-2018 ואין ספק כי השקעה בדירה באשקלון מחזירה את עצמה מהר מאד".

אורן קובי

"אשקלון עשויה להיות הבוננזה של שוק הנדל"ן ב-2018 ובשנים הבאות", כך מעריך איש העסקים ויזם הנדל"ן אורן קובי. לדבריו, אם אתם מתכננים לרכוש דירה באשקלון כדאי שתעשו זאת מהר כי המחירים יעלו ומדובר באחת הערים שעשויות להשתדרג באופן משמעותי ביותר עם שיפור התחבורה והפרויקטים החדשים של ההתחדשות העירונית. מלבד אשקלון רואה אורן קובי פוטנציאל גבוה גם בגבעת שמואל כעיר בה כדאי לרכוש דירה למגורים או להשקעה.

שנת 2017 היתה שנה בה מחירי הדירות ברוב הערים בארץ עלו למרות הירידה הכללית במספר העסקאות ולמרות שהתחלות הבנייה צנחו. בשנה זו בא לידי ביטוי חוסר הביטחון מצד זוגות צעירים ומשקיעים שחששו לרכוש דירה ו/או לקחת משכנתא, בין היתר בגלל הרעש הגדול שעורר מחיר למשתכן והכותרות על הוזלת המחירים. בפועל המחירים לא ירדו ועל פי הערכות ימשיכו להעלות.

אשקלון היא אחת מהערים הדרומיות בה נרשמו עליות מחירים מרשימות. לדוגמה, המחיר לדירת 4 חדרים עלה ב9.8% מ-1.138 מיליון שקל ל-1.25 מיליון שקלים ומחירי דירות 3 חדרים עלו ב- 10.7% ממחיר של 719 אלף שקל ל-796 אלף שקל.

על פי התחזיות מחירי הדירות החדשות ודירות יד שנייה באשקלון יעלו באופן משמעותי בשנה הקרובה ובשנים הקרובות עם הפשרת תוכניות הבנייה, פיתוח התיירות והרחבת אזורי התעשייה.

באשקלון מתוכננים לקום כ-8,600 יחידות דיור שכבר אושרו לבנייה וכן נתחם הסכם לבניית 30,000 יחידות דיור בעשור הקרוב. לזוגות צעירים, משפרי דיור ומשקיעים כדאי לקחת בחשבון את אשקלון כעיר עם פוטנציאל.

לסיכום, מציין אורן קובי: "אני מקווה שגם המצב הביטחוני בדרום הארץ ישתפר ושתהיה לכולנו שנה בטוחה ושקטה וכך גם בכל הנוגע לתחום הנדל"ן באשקלון ובערי הדרום".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה