כבוד גדול לאשקלון! אלון פוטרמן, מנכ"ל תלמ"א, התוכנית הלאומית למצוינות באנגלית



נבחר ע"י העיתון הכלכלי גלובס כאחד מ- 40 האנשים הצעירים המובילים מתחת לגיל 40

יח"צ

אלון פוטרמן (35) מנכ"ל התוכנית הלאומית למצוינות באנגלית תלמ"א, שמביאה לבתי ספר יסודיים בפריפריה מורים מרחבי העולם שמקדמים את הילדים בכישורי האנגלית, נכנס לדירוג המכובד של ארבעים הצעירים המבטיחים לשנת 2017 של העיתון הכלכלי גלובס.

תלמ"א  קמה על רקע החלטת הממשלה לפתוח את בתי הספר בחודש יולי ("בתי הספר של החופש הגדול"), וזכתה מאז הקמתה לשבחים רבים בארץ ובעולם.  תוכנית הדגל של תלמ"א מציעה לתלמידים בפריפריה מדי קיץ חודש נוסף של לימוד אנגלית, ואת השיעורים מלמדים יחד מורה ישראלי ומורה מחו"ל.

פוטרמן, תושב העיר אשקלון, בוגר תיכון רונסון בעיר, עסוק מאז ומתמיד בעשייה חברתית, מבין מגוון עיסוקיו הוא מנהל בהתנדבות מזה 5 שנים את תוכנית שגרירי אל על,במסגרתה טייסי ודיילי החברה יוצאים למשימות הסברה ברחבי העולם משך שהייתם בחו"ל.

מרצה ל"מנהיגות חינוכית" בקורס הפיקוד של צה"ל ומשרד ראש הממשלה, וחבר במספר ועדות-ניהול של ארגונים חברתיים ובהם "לוחמים ללא גבולות".

בעברו כיהן כיועצה הבכיר של שרת החינוך יולי תמיר,  כמזכיר "ועדת דורנר" אשר קבעה את מדיניות החינוך המיוחד הנהוגה כיום, ואף הוביל את מיזם "דרך ארץ ושמיים" בשנת ה-60 של מדינת ישראל-  לצד מפקד חיל האוויר דאז האלוף אליעזר שקדי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה