קבוצה מרוסקת וההנהלה עוצמת עיניים



יכול להיות שנותר עוד קמצוץ מלהקת המעודדות של יובל נעים, שעדיין מאמינים למאחז העיניים שנפל על אשקלון. לי נראה שהכל מתפורר

בשבוע שעבר אחרי הניצחון על הפועל עכו, חשבו באשקלון שהם יכולים להקדים את החגיגות של יום העצמאות. עוד בחדרי ההלבשה נשמעו הקריאות, לעבר נעים כמובן, "הוא גדול הוא גדול" ועדיין לא מבינים בקבוצה ובקרב אוהדיה שהוא קטן וקטן מאוד. אתמול לפני המשחק כשישבתי ביציע העיתונאים אמרתי לאלה שהיו לידי "אשקלון מפסידה הערב" לא מתוך רצון אלא מתוך הגיון של מאמן שלא הכין את הקבוצה שלו כראוי והעדיף כמה בוסות על פני הורדה לקרקע המציאות, שהיא חמורה מבחינת אשקלון ואל תבנו על קבוצות אחרות כשהפועל אשקלון לא יודעת לנצח בבית. ידוע הוא שקבוצה שלא מנצחת בבית סופה הוא ירידת ליגה אז 12 משחקים (חוץ מעכו) אשקלון לא ניצחה.

נעים  תפור באשקלון עד הסוף העונה עם 700 אלף שקלים בכיס לעונה אחת בת עשרה חודשים מקסימום. אני לא מאמין שהוא ישאר בעונה הבאה ומי שיעשה את הצעד לדאוג לו לכסף יכול לוותר על כסא ראש העיר. בלתי הגיוני לא  לראות את טל מכלוף או ליאור חדריאן בהרכב, במיוחד אחרי הפאדיחה של איינוגבה בגול של רעננה. די, מספיק לתת לו קרדיט כאילו אין בילתו. תאמינו שיש על הספסל רק שני שחקני בית והם גם לא משחקים. אם יורדים ליגה לפחות ישאר שלד מקומי.

שלום, דרור אלמלם, מנכ"ל הקבוצה. מחכה שתעמוד בהבטחה שנתת ויהיו ארבעה שחקנים בהרכב או לפחות בסגל ה  18 עד סוף דצמבר 2017. נאדה, כלום לא יזיז את המאמן הזה מהחשיבה העקומה שלו. בלחץ אין לו מה לחפש ולתרום לאשקלון, אלא רק לגרום לנזק שבסופו יהיה בלתי הפיך.

היום בבוקר (שני) יצאה הודעה ששרון גורמגזנו, אשם במצבה של הקבוצה ולכן ישוחרר ממנה. ככה זה ששמים פלסטר על הפצע ולא גבס. גורמזנו לא היה צריך להיות מראש בקבוצה כמו עוד שישה שחקנים לפחות. אבל מה עושה ההנהלה? מתרפסת בפני יובל נעים וכל גחמה שלו עולה למשלם המיסים עוד כמה מיליונים. עכישו הוא יבקש לחזק את הקבוצה ואז כל הסגל יוחלף. פראיירים לא מתים. מכירים?.

בשבוע הבא יוצאת אשקלון למשחק לא עלינו ולא בזמן מול מכבי תל אביב. לא, אל תחשבו על זכרונות של העונה שעברה ממש תשכחו מזה וצפו לגרוע מכל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה