שיימינג לבת 13 מאשקלון : "הצטלמה בעירום"



ערוץ 2: שמועות שהופצו על הילדה מכיתה ז מאשקלון לפיהן היא קיימה יחסי מין עם אדם מבוגר גרמו לה להסתגר בבית ולא לצאת במשך 3 חודשים. המצב החריג הוביל את אמה להתערב.
כתבתו של תמיר סטיימן, כפי ששודרה אמש בערוץ 2

 

תלמידה בת 13 מאשקלון לא מגיעה לבית הספר שבו היא לומדת במשך שלושה חודשים בשל שמועות שהופצו עליה בקרב חבריה לשכבה. בין השמועות שהופצו היו שהיא קיימה יחסי מין עם אדם מבוגר והצטלמה בעירום. מאז היא נמצאת תחת מתקפת שיימינג קשה שגורמת להסתגר בביתה. 

לכל אורך התקופה האחרונה קיבלה בת ה-13 הודעות קוליות ומסרונים שכללו קללות ועלבונות הקשורים לשמועות שהופצו.

אחת ההודעות כללה את המשפט הבא: "תקשיבי יחתיכת ***, חולת מין ואבא שלך כדין. נודרת שאני אעשה ממך בדיחת השנה ינזקקת". במסרון אחר שנשלח אליה נכתב: "אני לא מאמינה לך שאת מצטלמת בעירום איכס". בהודעה נוספת: "אין פלא שלא רוצים לדבר אתך. אם את באה לבית הספר פותחים אותך בדם קר". בעקבות המצב החריג פנתה האם לבית הספר אך לטענתה היא לא זכתה למענה.

גם התיק שנפתח במשטרה בעקבות האיומים נסגר תוך שלושה ימים.

ממשרד החינוך נמסר: "צוות בית הספר פעל ללא דיחוי במישור החינוכי והמשמעתי והשעה את התלמידות הפוגעות. בד בבד עורבו הגורמים הטיפוליים בבית הספר ובקהילה. צוות בית הספר בקשר רציף עם האם, מציע תמיכה וסיוע, ועומד לרשות התלמידה ומשפחתה ככל שיידרש".

ממשטרת ישראל נמסר: "מיד עם קבלת התלונה במשטרה, נבחן החשד לביצוע עבירה פלילית ולאיומים שהושמעו לכאורה כלפי הנערה. לאור העדות שמסרה הנערה במשטרה - הוברר כי במקרה זה לא בוצעה עבירה פלילית ולכן הוחלט לסגור את תיק החקירה במשטרה".

בית הספר בו למדה התלמידה נחשב כאחד מבתי הספר המובילים בעיר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה