הזימון לראש העיר כלל שיחת נזיפה?



האם תומר גלאם השיג את המטרה שלו בזימון הנהלת הפועל אשקלון יחד עם הצוות המקצועי?. האם הוא הבין את השגיאות שנעשים בקבוצה ובזבוז כספי הציבור? ימים יגידו

אורי קריספין

ארבעה וחצי מיליון שקלים מקבלת הפועל אשקלון מכספי משלם המיסים לטובת קבוצת הכדורגל הכושלת של העיר. אחרי 15 מחזורים השיגה הקבוצה ניצחון אחד בלבד והיא ממוקמת במרתפי הטבלה של ליגת העל.

היום זומנו הצוות המקצועי והנהלת הקבוצה לתת הסברים לכשלונות הקבוצה ומה העתיד צופן. כמו שהיה ברור מאמן הקבוצה, יובל נעים דורש חיזוק לקבוצה והכל מכסף ציבורי. ההנהלה שותקת לפחות כלפי חוץ, אבל ברור שגם בפנים אין להם מה להגיד ומדובר באנשי כדורגל נטו, שאמרוים להבין קצת יותר מכל אחד אחר.

אז העירייה מוציאה  הודעה לתקשורות לסיכום הפגישה וזו לשונה: 

״ראש העיר בפועל, תומר גלאם, זימן הבוקר ללשכתו את הנהלת קבוצת הפועל אשקלון ואת הצוות הבכיר, זאת בעקבות רצף ההפסדים שידעה הקבוצה לאחרונה. במהלך השיחה הביע ראש העיר בפועל דאגה נוכח המצב אליו נקלעה הקבוצה וביקש לבחון יחד דרכים לחולל שינוי אמיתי במצבה של הקבוצה, במטרה להחזיר אותה למסלול הניצחונות ולהעלות את מיקומה בטבלת ליגת העל״.

תגובת המועדון: ״ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, זימן הבוקר את הצוות המקצועי והניהולי של מועדון הכדורגל של הפועל אשקלון, לשיחת עידוד וחיזוק, בעקבות מצבה של הקבוצה בעת האחרונה. במהלך השיחה, הביע ראש העיר דאגה נוכח המצב אליו נקלעה הקבוצה וביקש לבחון יחד דרכים לחולל שינוי אמיתי, במטרה להחזיר אותה למסלול הניצחונות ולהעלות את מיקומה בטבלת ליגת העל. בתום השיחה, הודו אנשי הפועל אשקלון לראש העירייה תומר גלאם, על הנכונות, הדאגה והרצון הרב לסייע למועדון, שמהווה עבור כל התושבים כחלון הראווה של העיר״. 

מה שינוי המוצע? להביא עוד רכש? רק לשם השוואה אדוני ראש העיר, מ.ס ספורט אשדוד עלו לשחק עם חמישה שחקני בית בהרכב הראשון ועוד שלושה על ספסל הקבוצה. מה זה אומר לגבי אשקלון? שאפילו לא אחד בהרכב ושניים על הספסל שאם הם היו משחקים, ספק אם אשקלון מפסידה את המשחק. אתם יודעים מה אני בטוח שלא היו מפסידים. אז בשבוע הבא מול מכבי פתח תקווה יעלה טל מכלוף בגלל הרחקתו של חסר אחריות כמו אבי מלכה, שהורחק מהמשחק. 

העיקר שבסיום הפגישה עשו תמונה משותפת עם הרבה חיוכים. לזה קוראים צביעות. יובל נעים לא עוזר לך לקבל אפילו לא את קולות החיילים אדוני ראש העיר. רק להזכיר לכל מי  שבתמונה שהם משתמשים בכספי ציבור ולא מכספם הפרטי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה