איך עושים קידום אתרים באופן עצמאי?



עולם האינטרנט מאפשר לנו לבצע אינספור משימות ועבודות באופן עצמאי לגמרי. למעשה, ניתן למצוא מדריכים מפורטים לביצוע כמעט כל דבר, החל מבניית אתר ועד תיקון אינסטלציה בבית. עם זאת, יש משימות שעדיף להפקיד בידי מומחים (למשל, האינסטלציה המדוברת)

pixbay

). עם זאת, אם אתם פועלים בתחום שאתם מכירים היטב, ניתן לבצע קידום אתרים יעיל יחסית באמצעות רשימת עבודה מסודרת. עם זאת, אם אינכם בטוחים שתוכלו להתחייב לעבודה זו לאורך זמן, עדיף לפנות לגורם מומחה, אחרת התוצאות שתשיגו ייעלמו מהר מאוד ברגע שהעבודה תופסק.

עבודת קידום על האתר עצמו

על מנת לעשות עבודת קידום אתרים יעילה כבר מהימים הראשונים, יש לדאוג לבצע העלאה ראשונית נכונה ומדויקת של האתר שלכם. זה כולל ביצוע התאמת מילות חיפוש שיביאו לכם את האנשים המתאימים. יש ליצור תמהיל מילים שחלקן בעלות תחרות גדולה וכלליות, וחלקן ממוקדות יותר, משום שמילים אלה הן בדרך כלל פחות תחרותיות (כלומר – יהיה לכם קל להגיע לתוצאות הראשונות תוך זמן מסוים) וגם מביאות את הקהל הפוטנציאלי המתאים ביותר, מה שמעלה את אחוזי ההמרה. מעבר לכך, יש לדאוג לכמה משימות טכניות באתר, כולל הגדרה של מפת האתר ושל קובץ רובוטס שמאפשר למנוע החיפוש לעשות סקירה של האתר שלכם באופן מדויק ולהביא לתוצאות הרצויות.

קידום מושכל במנועי החיפוש

קידום אתרים בגוגל זוהי המטרה האולטימטיבית של כל הליך קידום אתרים – פעמים רבות מדובר במשימה מאתגרת ביותר, משום שמדובר בכמה מקומות ראשונים בתוצאות החיפוש שעליהם נלחמים פעמים רבות אתרים רבים. לכן, הבחירה באסטרטגיית קידום אתרים תלויה גם באופי העיסוק, גם בייחודיות של בית העסק שלכם וגם היכולות האישיות שלכם להציג את בית העסק בצורה תקינה ומדויקת. באמצעות בחירה באמצעים הנכונים ביותר עבור ביצוע הקידום במילות החיפוש הנכונות וניהול קמפיינים ממומנים באופן מושכל שיביא ללידים איכותיים ויחזיר את ההוצאות תוך זמן קצר. מדובר בעבודה מורכבת ומרובת רבדים, כך שפעמים רבות תמיד כדאי לפנות למומחים שיעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר ויאפשרו לכם לעסוק במה שאתם באמת טובים בו.

רשתות חברתיות, אתר – ומה שבניהם

גורם נוסף שתורם ואף משלים את עבודת קידום אתרים – זה פרסום ברשתות החברתיות. מדובר בעולם נפרד שבו החוקים משתנים כל הזמן, אך בגלל שאנשים נמצאים ברשתות האלה במידה לא פחותה (ולעיתים אף משמעותית יותר) מאשר במנועי החיפוש, אי אפשר שלא להתייחס לכך. יש כללים לפרסום מוצרים, עמודים, קישורים וכו', ובאמצעות היכרות עם הסודות הקטנים של הפלטפורמות השונות, כגון פייסבוק, אינסטגרם, פינטרסט ורשתות רלוונטיות אחרות, ניתן גם ליצור קהילה איכותית שממנה ייצאו הלקוחות הבאים שלכם וגם ליצור תנועה מכובדת לאתר באמצעות קישורים והפניות מתוחכמות מהרשתות החברתיות. בסופו של דבר, על מנת להגיע לכמה שיותר אנשים מתאימים – צריך להעסיק שירותים של מומחים בתחום.

המאמרים נכתבו ע״י אורי מינץ מומחה קידום אתרים בגוגל 0533350992

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה