יוזמה באשקלון : תרום 5000$ תקבל ספסל על שמך



יוזמה זו, שהחלה לפני שנתיים ע"י קרן אשקלון ועיריית אשקלון, מאפשרת לתורמים להעניק ספסל כהוקרה, בגין

יוזמה זו, שהחלה לפני שנתיים ע"י קרן אשקלון ועיריית אשקלון, מאפשרת לתורמים להעניק ספסל כהוקרה, בגין תרומה של 5,000 דולר לפרויקט קהילתי. יוזמות מסוג זה החלו לפני שנים רבות בערים באירופה, וכעת הגיעו גם לאשקלון. במקרה זה, בחרו משפחת סטרייג' מבריטניה להעניק את התרומה לרכישת ציוד הכרחי עבור ילדי גן הילדים ברוש, המשרת ילדים בעלי צרכים מיוחדים.

[caption id="attachment_27894" align="alignright" width="300"]תמונה של משפחת סטרייג' ומרטין דיויס ליד קרון אשר נתרם בשמנות השמונים לעיר אשקלון

תמונה של משפחת סטרייג' ומרטין דיויס ליד קרון אשר נתרם בשמנות השמונים לעיר אשקלון[/caption]

מרטי דיויס, תושב אשקלון ולשעבר מנכ"ל מגבית בריטניה ישראל: "שנות ה-80 וה-90 התאפיינו בציונות וקשר עמוק בין יהדות בריטניה ותושבי אשקלון, לדעתי היו מעל 10,000 מתנדבים בעיר ויותר מ-200 משלחות. מהפרויקטים הקרובים לליבי הן השקת ההיכל תרבות ומחלקת הלידה בביה"ח ברזילי בסיוע של תרומה ממשפחת כהן בבריטניה. אני ואשתי טרי מודים מקרב לב למשפחת סטרייג' בגין ההוקרה המיוחדת הזאת ושמחים על כך שמשפחות רבות מבריטניה עדיין שומרים על קשר הדוק עם העיר אשקלון".

יו"ר קרן אשקלון, מר אלי דיין: "הרעיון של הוקרה דרך ספסל מתאים לתושבי אשקלון, כיון שהוא מהווה אמצעי מהודר, מעניק מקומות ישיבה לקשישי העיר ואף מקדם את יופייה. אני קורא לאשקלונים בעלי יכולת להנציח ו/או להוקיר את יקיריהם דרך הפרויקט המיוחד הזה"

קרן אשקלון מציעה אפשרות לאמץ ספסלים נוספים ולהעניק כהוקרה ולסייע לקידום פרויקטים קהילתיים בעיר אשקלון. מי שרוצה ספסל על שמו ומעוניין לשמוע עוד פרטים מוזמן ליצור  קשר במייל: [email protected] .

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה