יובל נעים: אני, אלמלם ומגיה אנשים של איתמר שמעוני



המאמן שעף מאשקלון פותח הכל וראש העיר הנוכחי, תומר גלאם, מקבל סכין לגב. בראיון שמתפרסם באתר וואלה, אומר המאמן לשעבר דברים קשים מאוד. אגב, הוא לא אשם, הוא עייף

אורי קריספין

שיא החוצפה של מאמן הפועל אשקלון לשעבר, יובל נעים. נעים תמדי שוכח דבר אחד הוא המאמן הכי יקר שהיה איי פעם לאשקלון והתקציב שקיבל מאז ליגה א' מוערך ב -40 מיליון שקלים.

אז בשעה טובה הוא עזב/הועזב זה כבר לא משנה, אבל ללכלך עכשיו כנראה זה אופי וראש העיר הנוכחי פשוט נאיבי מידי וקנה את כל מה שהוא אמר לו. נכון, יובל נעים שלט בהפועל אשקלון בכל הפרמטרים לכן היה לו אומץ לצאת בראיון באתר "וואלה" להגיד שהוא הלך בגלל הפוליטיקה המקומית "כולנו, אני, דרור אלמלם וצ'יקו מגיה, אנשים של איתמר שמעוני. ברגע שראש העיר המכהן לקח את ההובלה, הוא לא ראה בעין יפה את זה שאנשים שהם שלו, מנהלים את הקבוצה. יהיו עוד הרבה זעזועים בהפועל אשקלון. זה המצב, תבינו לבד מה היה". ואני שואל את יובל נעים, אין לך כבוד עצמי? הרי ישבתם אצל ראש העיר שבוע קודם ללכתך לשלום, הבטיח לכם שלא יחסר לכם כלום ואתה כאילו לתקוע לו סכים בגב עדו מאשים אותו במצב המקצועי של הקבוצה. פשוט אדם נטול בסיס עובדתי לכל סיפור הראיון ההזוי ולא רק בוואלה, אלא בכל ערוץ תקשורת. אתה היית האלוהים וכל השאר חגבים נטולי עמוד שדרה. בעצם אתה צודק בקשר לעמוד השדרה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה