"תיק שמעוני מתפורר"



הפרקליטות ביקשה להמתין עם המשך הדיונים מאחר וברצונה לעשות השלמות לחקירות. עורך דינו של שמעוני, מנחם רובינשטיין אומר " עדי התביעה הפכו לעדי הגנה"

שמעוני ורובינשטיין

הפרקליטות ביקשה  אתמול(שני) מבית המשפט לערוך השלמות חקירה בנוגע לחומרי המדיה שנמצאים בתיק ולהקפיא בשלב הזה את דיוני ההוכחות בעניינו של ראש עיריית אשקלון המושעה, איתמר שמעוני, עד לחודש מרץ.
הפרקליטות שעוסקת בתיקו של שמעוני בחשדות לשוחד, הודיעה ביום חמישי שעבר על כך לבית המשפט וההשלמה אושרה על ידי פרקליטת המחוז.
פרקליטו של שמעוני, עו"ד מנחם רובינשטיין, אמר "עדי התביעה שהביאו בפרקליטות ו הפכו להיות עדי הגנה.  הפרקליטות רואה שהם הולכים בדרך לא נכונה. הם התחילו את התיק עם 180 עדים. יש עדים שהתחילו להעיד והפסיקו אותם באמצע העדות. זו אוזלת יד שלהם וחוסר אחריות".

 "זה תיק שהתחיל ברגל שמאל ונמשך ברגל שמאל והוא הולך ומתפורר להם, השאלה איך הם יורדים מהעץ". , בדצמבר 2017 ן פורסם כי התיק שעסק בעבירות מין, נסגר בשל חוסר ראיות.
רובינשטיין טוען כי שהצעד שנקטה הפרקליטות הוא צעג חריג, "אני דורש מבית המשפט לקיים ישיבת ת ביום רביעי הקרוב. אני רוצה שבית המשפט ישים לזה קץ ויגיד – או שיש לכם, או שתקפלו את עצמכם ותלכו מפה'", הסביר רובינשטיין . " מבלי התביעה לא  למדה את התיק כמו שצריך, ופתאום, תוך כדי ניהול התיק, ראו שזה לא מסתדר. אז במקום להגיד "אנחנו מושכים את התיק ומודים שלא היו ראיות", הם מנסים לחפש".

רובינשטיין "בפרקליטות טענו בפני בית המשפט שיש להם חומר שלא השתמשו בו והם רוצים לבדוק את האפשרות להשתמש בו. אולי שם ימצאו את פרת משה רבנו, אבל כך לא מנהלים תיק פלילי. בתיק פלילי מוגש כתב אישום, יש חומר, ראיות, יש עדים, וכך מתקדמים עם העניין. מדובר במחדל שלהם, אני לא מוכן להשלים עם זה, וזה גם לא קיים בהליכים פליליים כאלה".
עורך הדין הבהיר כי "אנחנו מסרנו הודעה לבית המשפט שאנחנו מתנגדים לכל דחייה, ואנחנו הולכים לקיים ישיבת תזכורת ולהפסיק את המחול המטופש הזה".
הפרקליטות מסרה בתגובה: "מדובר בהליך תלוי ועומד ומשכך לא נוכל להתייחס לנושא בשלב זה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה