קונים מכונית משפחתית? קבלו את המדריך המלא לרכישה



קנייה של מכונית משפחתית נחשבת לאחת הבחירות הקשות ביותר עבור כל משפחה צעירה. העלות הגבוהה, הרצון ליהנות מבטיחות מלאה והשאיפה לרכוש דגם שיחזיק למשך שנים – הופכות את הבחירה לקשה עוד יותר. אז איך תרכשו את המכונית המושלמת לצרכים שלכם? הנה המדריך המלא לרכישה של מכונית משפחתית חדשה

pixbay

רכשו מכונית שמתאימה לתקציב שלכם

חשוב לבחור מכונית משפחתית שתתאים לתקציב שלכם ולא תיאלץ אתכם להיכנס להוצאות מיותרות. משום שכיום יש מגוון של אפשרויות ליסינג, ניתן לרכוש מכונית משפחתית מרווחת למדי ומאובזרת במיוחד נבלי לשבור את מסגרת התקציב שלכם. בנוסף, שווה לברר אודות מחירי הביטוח שאתם צפויים לשלם – תופתעו לגלות עד כמה העניין משתנה בין דגמים שונים.

אל תתפשרו על הבטיחות – העדיפו דגמים עם מערכת אקטיבית

האספקט הבטיחותי הוא ללא ספק אחד הדברים החשובים ביותר ברכישה של מכונית משפחתית. אם עד לשנים האחרונות היינו ממליצים על מערכות בלימה כדוגמת ה-ESP ובודקים תוצאות של מבחני ריסוק בלתי תלויים – כיום ישנן מערכות חדשות לגמרי. מומלץ לרכוש מכונית אשר מצוידת במערכות בטיחות הכוללות סנסורים מתקדמים ולהעדיף דגמים שמצוידים במערכת מובילאיי הישראלית.

בצעו השוואה בין צריכת הדלק של הדגמים השונים  

צריכת הדלק היא אחד הפרמטרים החשובים ביותר בכל רכישה של מכונית משפחתית. כדאי להימנע מרכישה של מכונית אשר תיאלץ אתכם לבקר בתכיפות בתחנת הדלק ולבזבז כסף יקר על תדלוקים חוזרים ונשנים. כיום ניתן למצוא מגוון של דגמים אשר יאפשרו לכם לנסוע כ- 15 קילומטרים עבור כל ליטר דלק ויעניקו לכם תמורה נהדרת עבור הכסף שלכם.

בדקו את סוג מנוע ואת משך תקופת האחריות

מעבר לעובדה שמומלץ לבחור במכונית אשר תאפשר לכם ליהנות מתקופת אחריות ארוכה ככל האפשר, חשוב לשים לב לסוג המנוע ולטיפולים העתידיים שלו. כדאי לדעת שמנועי הבנזין האוטומטיים דורשים אחזקה יקרה וטיפולים מורכבים יותר מאשר האלטרנטיבות האחרות. מנועי הבנזין הידניים אינם דורשים טיפולים רבים כל כך ואילו מנועי הדיזל נחשבים לחסכוניים במיוחד.

אל תשכחו לשים לב לנפח האמיתי של תא המטען

גם אם נדמה לכם שאתם רוכשים מכונית משפחתית מרווחת כל כך ושלא תצטרכו להשתמש בתא המטען שלה אף פעם, חשוב שתרכשו מכונית עם תא מטען גדול ככל האפשר. שימו לב לכך שתא המטען מאפשר לכם להכניס את כל העגלות של הילדים שלכם באופן קל ופשוט ואל תתביישו לבדוק אותו באולם התצוגה. חשוב גם שתשימו לב לנפח הנטו שלו ולעיצוב הפנימי. בלא מעט מקרים, העיצוב של תא המטען יקבע את מידת השימוש בו.

לסיכום, רכישה של מכונית משפחתית מהווה החלטה מורכבת אשר מתחשבת בצרכים החדשים של המשפחה שלכם. מומלץ לבחור במכונית אשר תספק לכם בטיחות מירבית בכל נסיעה, תשמור על ערכה לאורך שנים ותיהנה מצריכת דלק מינימלית. בהצלחה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה