מי ימצמץ ראשון



מנכל העירייה (עדיין) חיים סופר, מתריע בפני ראש העיר, תומר גלאם, מפני האפשרות לקריסה כלכלית, לאחר שבשבוע שעבר הורה תומר גלאם על חסימת האימייל של חיים סופר דרך שרת העירייה, סופר שולח לו מכתב חריף המתריע מפני התוצאות. ״אני אמשיך לעמוד על המשמר בכל הנוגע מחשש לפגיעה במינהל התקין״

צילום: אשקלונט, דוברות עיריית אשקלון

לאחר שבשבוע שעבר הורה תומר גלאם על חסימת האימיילים של חיים סופר דרך שרת העירייה, סופר שולח לו מכתב חריף המתריע מפני ההשכלות. זו ההודעה:

״כפי שידוע לך היטב, במסגרת ביקורך היזום מטעמך בביתי במהלך שהותי בחופשת מחלה הודעת לי במפורש כי אני מפוטר! את רענון זיכרונך אעשה במקום הראוי לעניין זה. כל ניסיונותיך הנלוזים לצמצם את הנזק העצום שעשית לי ולמשפחתי בחוסר תרבות בסיסית, מעבר לעבירה על החוק לא יכופרו במשחקי מילים של יועציך המשפטיים.

במהלך כל שנותיי בעירייה תמיד הבעתי את עמדותיי הן בעפ"י והן בכתב, ובתקופה הקצרה שאתה מכהן כמ"מ לא פעם ולא פעמיים הבעתי את עמדותיי בע"פ בפגישות פורמליות ולא פורמליות, לצערי, אפילו את המחשב הוצאת משולחנך כך שביטוי בכתב היה נדיר.

להזכירך, מי שניהל ביד רמה במשך כחמש שנים את העירייה וכל זרועותיה בניהול תקין, בשיפור מתמיד , בעשיה שלא היה כדוגמתה ובהישג כל שנה כעיר איתנה כלכלית על אף כל האתגרים שהיו , הייתי אני !! 

לעומתי, אתה פרסמת פוסט ב 25.1.18 שבלבל את כל בעלי העסקים וגרם לחשש כבד בפגיעה חמורה בגביה, דבר שעלול לגרום לקריסה כלכלית של העיריה בשנת 2018. אם כבר אתה מפרסם לציבור משהו כתוב, ממליץ לך כי תבדוק היטיב הן את העובדות והן את הניסוח.

חמור מכך, נהגת בשיטות של ניסיון לסתום את פי בחסימת המייל העירוני , בו אני מתעדכן על מנת לשמור על יציבותה של העירייה בתקופת הביניים הנוכחית.

ברצוני להבהיר לך כי, על אף יסוריי הקשים בתקופת מחלתי, אני אמשיך לעמוד על המשמר בכל הנוגע מחשש לפגיעה במינהל התקין  (אתה מופנה לתשובתו של מר אלקובי מה - 7.2.18) ו/או חשש לפגיעה מערכתית בכספי ציבור (ראה מייל שלי בנוגע למרכז רב תכליתי) ו/או חשש לקריסה כלכלית עירונית וכדומה , אמשיך להתגבר על כאביי ואכתוב לכלל הגורמים הנוגעים בדבר הן במישרין והן בעקיפין .למרות פניות רבות שאני מקבל להתערב בטיפול השוטף , אני לא אוכל לעשות זאת מטבע הדברים בקושי הרב בתפקודי במהלך מחלתי ומקווה ומתפלל שאכן אתה מצליח לנהל את ענייני העיריה ביום יום. 

חשוב לי לציין בפניך עובדה חשובה , שאוליי לא מוכרת לך מקרוב. אני עבדתי במסירות נפש במשך כחמש  שנים , לילות כימים,  כי אני רואה בתפקידי לא רק מקור פרנסה , אלא , שליחות לאומית , ציונית וערכית ממדרגה ראשונה, ערכים של נאמנות , צניעות, אהבת האדם , שמירה על בטחון ארץ ישראל כאזרח , כחייל וכמפקד, כך אני מחנך את ילדיי ונכדיי וזה בה לידי ביטוי הן במסגרת תפקודי האזרחי ובמיוחד במסגרת תפקודי הצבאי. ולצערי , בשונה מאחרים שעושים במתקני צה"ל כקרדום לחפור בו לפעילות פוליטית . ודיי לחכימא ברמיזה !!

אילכך, אני דורש את פתיחת המייל העירוני שלי במיידי״.

בברכה

חיים סופר 
מנכ"ל העיריה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה