חברת ניקיון בתים באשקלון והסביבה



מחפשים פוליש לרצפה או חברת ניקיון בתים באשקלון והסביבה, או בכלל אתם זקוקים לנקות דירה חדשה לפני אכלוס, לאחר שיפוץ

pixbay

נראה שאין מקצוע יותר מכוער מאשר התחום בו עוסקות חברות פוליש וניקיון, התחום הזה מלא בנוכלים כך שאתם לא בידיים טובות, אך יש גם יוצאים מהכלל. קראו שורות אלו, כך תחסכו מעצמכם עגמת נפש, מניקיון בית לא נקי במקרה הטוב, ונזקים חמורים במקרה הטוב פחות. שיטת העוקץ התחילה כבר בתחילת שנות השבעים על ידי חברת ניקיון בתל אביב  חברה זאת ידועה אך אני מנוע לנקוב בשמה מהסיבות הברורות. כיצד אם כן מתחיל השירות עם חברות אלו? אתם מתקשרים לבעל המקצוע ומבקשים הצעת מחיר לניקיון הדירה או הבית שאתם אמורים לעבור. אז איך בעצם זה עובד? בעל המקצוע שיענה לכם יגלה אדיבות יתרה ולאחר שלל תשבחות שירעיף על עצמו, יגיש הצעה טלפונית, זה כבר חשוד.

מה הן שיטות העוקץ

חברות ניקיון מעדיפות לתת הצעה טלפונית כך העוקץ יעבוד טוב יותר לדוגמה, בעל המקצוע יגיע בבוקר יעמיד פני תמים ויתחיל כך. הוא יספר לכם שמה שדיברתם בטלפון אינו מה שקיים בשטח, ולכן תשלמו הרבה יותר ממה שסיכמתם. הוא גם ימליץ לכם על פוליש לרצפה שלכם שאינה מבריקה, רוב הסיכויים שאינכם זקוקים לזה. כידוע באשקלון נבנים ממש בימים אלו המון בתים ודירות, דירה חדשה עוברת על פי רוב ניקיון ראשוני של הקבלן, במקרים אלו חשבו. האם אתם באמת צריכים חברה שתנקה או שמספיק לכם עוזרת בית, או בכלל לבד. במקרים של שיפוץ הדירה או הבית לאחר מסירה מהקבלן, סביר להניח שתצטרכו חברת פוליש המספקת גם שירותי ניקיון

חברת ניקיון בתים מומלצת באשקלון תחסוך לכם.

קשה מאד למצוא חברת ניקיון בתים באשקלון אמינה וטובה, אז כשאתם מחליטים להזמין חברה למתן שירותי ניקיון לבית חדש, עליכם לוודא שבעל המקצוע ביקר בבית האמור [ עדיף אתכם ] ויתאם צפיות. בקשו מבעל המקצוע המלצות של לקוחות אשר קיבלו שירות לאחרונה באשקלון, והקפידו לבדוק את שביעות רצונם של אותם לקוחות. חברת פוליש פעילה מיותר לציין תוכל לנקוב בכמה עבודות שביצעו קרוב אליכם לאחרונה, כך תמנעו מהמלצות כוזבות ושקריות. תמיד עדיף לבצע ניקיון בית לפני כניסה איליו, לא רק שזה יותר זול , זה גם הרבה יותר יעיל שכן כל פינה בדירה תנוקה כמו שצריך. חומרי הניקוי בו משתמשות חברות רבות הם חומרים חזקים, הקפידו לשאול באיזה חומרים משתמשים בזמן השירות, והימנעו מחברות המשתמשות בחומצת מלח. אם יש באפשרותכם לשלם מחירים מעט יותר גבוהים, היעזרו באתרים המפרסמים בעלי מקצוע כמו מדרג, או טוב תודה. עדיף לשלם מעט יותר ולבחור חברה מקצועית, מאשר להמר ולקחת חברה שאין לכם שום מידע עליה, זה יכול לעלות ביוקר.

ניקיון לאחר שיפוץ דירה מחייב הצעה במקום.

דירה שלא נמסרה מקבלן ועברה שיפוץ, ניקיון בה יהיה יותר מורכב ויצריך חומרי ניקוי חזקים יותר, חשוב אז שבעתיים לבחור חברה מקצועית. בית או דירה שעוברים שיפוץ כללי, מן הסתם נמרחים חומרים רבים בכל פינה, כמו דבקים רובה צבע ומה לא. לפעמים צריך להשתמש בחומרים חזקים על מנת להסיר כתמים אלו, לכן צריכה חברת ניקיון המבצעת את העבודה ידע בדילול חומרים אלו. המוצר אותו מנקים חייב להתבצע בזהירות על מנת לא לפגוע בו, לכן חובה על החברה להעסיק עובדים שהוכשרו לכך, שיבצעו את השירות במקצועיות. דירה או בית שעברו שיפוצים כללים מחייבים ביקור של החברה המבצעת קודם ביצוע העבודה, מהסיבות שכבר הזכרנו לפני

פוליש לרצפה מחייבת מקצועיות.

נושא הפוליש לרצפות מאד מורכב, יש המון סוגים שונים של רצפות שחלקן מצריכות הברקה וחלקן לא, אז כיצד נבדיל בכך?. רצפות אבן מכל הסוגים כמעט ניתנות להברקה, לדוגמה: לשיש מתאים פוליש קריסטל, ורצפת גרניט פורצלן אינה זקוקה להברקה כלל. חומרים חריפים כמו חומצת מלח יכולים לפגוע באבן טבעית ולהסב לה נזקים, ולרצפת גרניט פורצלן לא יקרה כלום. רצפות בטון ורצפות מצוירות רגישות לחומצת מלח השימוש בחומר זה יגרום לנזק,. לכן הימנעו משרלטנים ומחברות מפתות, הזמינו פוליש לרצפה מחברה מקצועית,  ותחסכו כסף רב.

כותב המאמר הוא בעלים של אחת מחברות הניקיון והפוליש הוותיקות בתחום, חברה המספקת שירותי ניקיון ופוליש ברמה גבוהה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה