לנקות את הבית לפסח ביום אחד



מתחילים להרגיש את זה כבר לקראת פורים. מין תחושת המולה חרישית באוויר, ששמה הנוסף הוא – נקיונות לפסח. אין אחד מאיתנו שלא מכיר את זה. כל הבית נכנס לכוננות שיא וכל יום משימה אחרת – תריסים, חלונות, ארונות, חדרי הבית על פי הסדר, עבודה בלתי נגמרת של חודש לפחות. כי כולנו אנשים עובדים וניקיון כל כך יסודי מצריך הרבה זמן

אחרי כל העבודה הזאת, חלקנו עוד מארחים את ארוחת החג, עם כל הבישולים, הסידורים והניקיונות שאחרי אשר כלולים בזה. וכשנגמר ליל הסדר אנחנו מותשים. מה הפלא? דווקא בחג שמדבר על יציאה מעבדות לחירות, אולי אנחנו יכולים לפרגן לעצמנו קצת יותר חופש?

איך אפשר לנקות את כל הבית ביום אחד?

גם אם תיקחו יום חופש מהעבודה ותפנו את כל היום רק לניקיונות, רוב הסיכויים שלא תספיקו לנקות את הכל ברמה שניקיון לפסח מצריך מבחינתכם. ועוד לא התחלנו לדבר בכלל על כאבי הגב. הדרך היחידה לנקות את הבית כולו לפסח ביום אחד, ברמת צחצוח והברקה הראויות לדרישות החג, היא להזמין חברת ניקיון מקצועית.

כשאתם מזמינים חברת ניקיון לפסח, מגיע צוות של עובדים, וחלוקת העבודה נעשית ביניהם. ככה אפשר לבצע מספר משימות בו זמנית ולנצל נכון את הזמן. החומרים והציוד שיש לחברה מקצועית מאפשרים להם לנקות במהירות ובקלות גדולה הרבה יותר, ויחד עם זאת גם ברמת ניקיון וחיטוי גבוהות מעל לאלו שאתם משיגים לרוב בכל ניקיון שגרתי.

אתם יכולים גם לבחור להזמין חברת ניקיון רק למספר דברים מאתגרים יותר כמו ניקיון החלונות והתריסים, חידוש פוליש לרצפות, ניקוי ספות ושאר ריפודים וכדומה. לכם נותר רק לפנות את הבית ולתת להם לעבוד, ובשובכם יקבל את פניכם בית מוכן לחג, ללא כל מאמץ נוסף מצידכם.

לקראת פסח חברות הניקיון הופכות להיות מאוד מבוקשות, והשאיפה של כולם היא להזמין את הניקיון המקצועי כמה שיותר קרוב לערב החג. כדאי, אם כך, לקבוע עם החברה בהקדם, לפני שאחרים יתפסו אותה במקומכם. חברת ניקיון א.ש מבצעת ניקיון לתושבי אשקלון אשדוד והסביבה, גם לקראת פסח וגם בימי שגרה, ניקיון דירות ובתים אחרי שיפוץ, מעבר או צביעה. הקדימו להזמין אותם גם לבית שלכם ותיהנו מחג – וגם מימי חול – נקיים וחגיגיים במיוחד.

חייגו אלינו כבר היום ושריינו לעצמכם צוות לניקיון לפני החג 1800-35-37-37

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה