קידום אורגני בגוגל – איך זה עובד?



אתר אינטרנט יכול להיות מרשים מאוד, ויכול להיות שגם התוכן שלכם לא רע בכלל. אלא שמשהו שם לא לגמרי עובד, והלקוחות הפוטנציאליים שלכם לא ממש גילו אתכם עדיין. אם אתם מנסים למצוא את עצמכם דרך גוגל אתם מגלים בדיוק למה האתר היפה נשאר נטוש

depositphotos

 כשהוא נמצא רק בעמוד הרביעי של תוצאות החיפוש בגוגל, אף אחד לא באמת יידע שאתם קיימים. זו בדיוק הסיבה לכך שאנחנו נדרשים לבצע קידום אורגני בגוגל, וזה בדיוק הזמן להבין מה זה אומר, ואיך עושים את זה.

קידום אורגני בגוגל נותן כבוד לתוכן

מערכת החוקים של גוגל היא מערכת מפותלת וגדולה מאוד, אבל יש בכל זאת כמה כללי משחק שידועים לנו היום היטב. אחד הכללים המרכזיים מתייחס לתוכן האתר, מה שאומר שכדאי להשקיע לא מעט זמן ותכנון בכתיבה. כדי שהתוכן שלכם יצליח לעבוד בשבילכם ולשפר את הביצועים שלכם בגוגל תצטרכו לבצע כמה צעדים מרכזיים. הראשון שבהם הוא חקר מילות חיפוש, וזה הצעד שיאפשר לכם לגלות אילו ביטויים נפוצים יותר במנוע החיפוש וכמובן – רלוונטיים לקידום גם עבורכם. רק עם רשימת מילים מסודרת תוכלו לגשת למשימה הבאה ולהתחיל לכתוב. עמודי התוכן ומאמרי ההעשרה שתכתבו צריכים לבצע שימוש נכון בביטויים הללו, אבל כדאי להיזהר מפני שימוש מוגזם בהן או משילוב לא מאוד טבעי שלהן בטקסט. קידום אורגני בגוגל דורש תחכום, שהרי מדובר בכל זאת באלגוריתם די מתוחכם שיודע לזהות מתי מנסים לרמות אותו.

חוויית המשתמש – מרכיב חיוני

אחת המטרות המרכזיות שלכם עוד בשלב התכנון צריכה להיות חוויית המשתמש, והיא חשובה מכמה וכמה סיבות. מעל הכל, לקוח שהגלישה מבחינתו נעימה ומזמינה הוא לקוח שיישאר באתר קצת יותר, יחקור עלינו, יעיין בקטלוג המוצרים שלנו ובסופו של דבר ייצור איתנו קשר. שנית, ולא פחות חשוב מכך, לצורך קידום אורגני בגוגל אנחנו נדרשים לוודא שהאתר ידידותי ופשוט לתפעול. חוויית המשתמש מורכבת כמובן משורה של פרטים, החל מזמן טעינת האתר, דרך היכולת שלו להתאים גם לגלישה מהסלולארי או מהטאבלט ועד לפשטות בניווט שבין העמודים השונים. אתר שעונה על הדרישות הללו זוכה לכמה נקודות דירוג חשובות שמשפרות את הסיכויים שלו להגיע קצת יותר גבוה ברשימת תוצאות החיפוש.

בניית קישורים – מה זה אומר?

עוד מרכיב בתהליך של קידום אורגני בגוגל הוא מרכיב הקישורים. כאשר אתרים אחרים מציעים לגולשים שלהם קישור לאתר שלנו, זוהי אינדיקציה טובה מבחינת גוגל לכך שהאתר שלנו איכות ורלוונטי הרבה יותר. כמובן שיש חשיבות גם לאיכות האתר המקשר, וכך רצוי ליצור שיתופי פעולה עם אתרים שמדורגים במקומות הגבוהים ביותר במקום באתרים שעשויים לפגוע במוניטין שלכם כמו אתרי הימורים לדוגמה. כמובן שככל שיש לאתר שלכם יותר קישורים איכותיים מאתרים איכותיים, כך הדירוג שלכם עולה, מה שהופך את נושא הקישורים למרכיב חשוב בתהליך של קידום אורגני בגוגל.

 

בחירת חברת קידום מתאימה

קידום אורגני בגוגל דורש מאיתנו לא מעט תכנון, המון מחשבה ודי הרבה עבודה באופן שוטף. כדי להישאר תמיד עם היד על הדופק וכדי לבצע קידום אורגני בצורה הטובה ביותר ולאורך זמן, מומלץ לבחור בחברת קידום אתרים שמכירה את כל כללי המשחק – ויודעת לנצח בו. חברת דרוקסיט, עם ניסיון בתכנון ובניית אתרי אינטרנט וכן בקידום אורגני בגוגל, פורשת בפניכם ארגז כלים רחב ומגוון מאוד שבאמצעותו תוכלו להקפיץ את האתר הקיים כמה דרגות מעלה. עם כמה ליטושים והתאמות לאתר שלכם, עם איתור הגורמים שמעכבים אתכם ועם קביעת תכנית עבודה מסודרת שכוללת גם ניהול ועריכת תוכן, בניית קישורים ושיפור חוויית משתמש, האתר שלכם יתחיל לראות תוצאות בתוך זמן קצר הרבה יותר ממה שנדמה לכם.

 

הכלי שיאפשר לכם לעקוב אחר הביצועים

כשאתם משקיעים את הזמן, את האנרגיות ואת המשאבים בתהליך קידום אורגני בגוגל, אתם רוצים לראות תוצאות ולדעת שהפעולות שלכם אכן עובדות. פאנל הניהול של דרוקסיט מאפשר לכם ליהנות משקיפות מלאה ולדעת בכל רגע נתון איך נראים ביצועי האתר שלכם. כך תוכלו לקרוא את הנתונים מכל מכשיר, בכל מקום ובכל שעה, ולדעת שהמהלכים שאנחנו מתכננים לפרטי פרטים – אכן משיגים את התוצאות המיוחלות. לתכנון הכלים הנכונים עבורכם ולשיפור ביצועי האתר שלכם לחצו כאן.

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה