שילוב קטלני בין אשקלונית ואשדודי



מה הלו"ז": עוד רצועת שידור בפריים טיים נכבשת על ידי בוגרת טרייה של גלי-צה"ל

גלי צה״ל

שיר הדס מאיר, שהשתחררה משירות צבאי בתחנה ממש בימים האחרונים, תשדר יחד עם כוכב רדיו דרום יורם סוויסה, רצועת שידור יומית חדשה בשבוע הבא, בימים ראשון עד רביעי בשעה 18:00. 

שיר הדס מאיר, שסיימה זה עתה את שירותה הצבאי בתחנה כשדרנית, הגישה עד כה מגוון תכניות בגלי-צה"ל ובגלגלצ, כמו: "קולות החיילים" ו"קבלת שבת" בימי שישי, את מגזין החיילים היומי 'הקשב', ואת מגזין הבילויים של גלי-צה"ל 'התחלנו', פרי פיתוחה של שיר, יחד עם חיילות נוספות בתחנה. כמו כן, שימשה מאיר כקריינית חדשות בולטת.

התכנית החדשה: "מה הלו"ז"- כל מה שקורה עכשיו, ולאף בחדשות"*, מביאה עמה רוח רעננה וצעירה. היא תכלול בין היתר שידור מופעי אמנים, הופעת להקות צבאיות, וזאת עם נגיעות קלות של דיווחי תנועה, תכני חדשות "רכים", והמון מוזיקה טובה.

יחד עם שיר, יגיש את התכנית כוכב תחנת רדיו דרום ורדיו דרום 101.5 יורם סוויסה, המשדר כבר 20 שנה את "בחצי היורם", תכנית הרדיו היומית המובילה של תחנות אלה שזכתה לנתוני האזנה גבוהים במיוחד.* מיום השידורים הראשון, הביא עמו יורם סוויסה משב רוח רענן , ועד מהרה קנה לעצמו קהל מאזינים רב ומגוון שהפך אותו לאחד משדרי הרדיו המובילים בישראל.

מפקד התחנה שמעון אלקבץ: "שילוב הדורות הזה הינו ביטוי נוסף למדיניות החדשה של התחנה, לקידום הדור הצעיר ושילובו יחד עם שדרים וותיקים ומנוסים, ברצועות שידור מובילות במערך השידורים של גלי צה"ל וגלגלצ. אני מאחל לשיר וליורם הצלחה רבה בתכניתם החדשה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה