מאליס/MAELYS " - גן עדן אף פעם לא היה קרוב יותר"



כולנו עובדים קשה במהלך השנה, השגרה, ניהול חיי משפחה לצד קרירה שוחקת מייצרים צימאון אצל כולנו לשבוע אחד קצר של נחת שימלא לנו את האוויר והמצברים. החלטנו לתת לחברת מאליס/MAELYS להוביל אותנו אל החופשה המושלמת- זנזיבר, פנטזיה של ים כחול וחולות לבנים הקיימת במרחק של 6 שעות טיסה מישראל

pixbay

מאליס/MAELYS "כשמספרים על מקום בתולי עם רצועות חוף שנשמרו מפגעי האדם כנראה שמתכוונים לרצועות החוף בחבל הארץ של טנזניה. שערי האי הטרופי נפתחו לתיירים רק בשנת 1992 ומאז צבר המקום פופולאריות הולכת וגוברת. המקום זכה לכינוי גן עדן מפיהם של צוללנים ואוהבי טבע אשר שמחו למצוא שמורה ייחודית בה ניתן למצוא זנים של ציפורים נדירות וקופים נכחדים וכן מפיהם של חובבי אוכל וקולינריה  בזכות שדות של תבלינים אקזוטיים מיוחדים".

מאליס/MAELYS  מציינים כי טיולים לזנזיבר אורכים בדרך כלל שבוע. אם לומר את האמת מה שעלה לנו לראש זה מה ניתן לעשות במקום שהאטרקציה היחידה הוא חופים קסומים.

מסתבר שטעינו, צוות מאליס/MAELYS פרש בפנינו שבוע עשיר של פעילויות ואטרקציות המשאיר טעם של עוד.

שייט באיים הטרופים- טיול האורך יום שלם הנקרא "ספארי בלו". הנסיעה מהמלון ועד למפרץ ממנו יוצאים לשייט הינה חוויה בפני עצמה, צוות מאליס/MAELYS הנסיעה ברחבי האיי מאפשר לנו לזכות בהצצה אוטנטית על חיי המקומיים. השייט עצמו מענג וכאילו נלקח מתוך סצנה קולנועית, לגונות כחולות וחול לבן בוהק המסנוור את העיניים.

צוות מאליס/MAELYS מציין שרק בתנאי שפל וגאות ניתן להיכנס ולצאת מהלגונה. "הים באזור זה נתון לשינוים תכופים ועלול להפוך למלכודת. יש צורך להיות קשובים לגובה הים ולהקשיב למדריכים המקומיים באזור"

טיולים נוספים כוללים הגעה לשמורות טבע ולחוות התבלינים הנחשבים למוקדי משיכה בדרום ומרכז האי ואפילו בית כלא ידוע לשמצה אשר עבר הסבה לאתר תיירותי בזכות שונית האלמוגים והצבים החמודים אשר נמצאים סביב.

אך בדומה למטיילים רבים את החוויות המדהימות ביותר זוכים  לחוות כשמטיילים ברחובות הצרים של העיר העתיקה Stone Town, בירתה הקדומה של זנזיבר. האזור מהווה נקודת מפגש בין תרבותית אפריקאי, הודי ואירופאי, תמהיל היוצר שילוב קסום של ריחות וטעמים. הבתים במקום מרתקים בעיצובם ומשלבים א.

זנזיבר מלאה באטרקציות, יחד עם זאת  חופים הקסומים היא עיקר גאוותה. מאליס/ MAELYS" הפעילות הפופולארית ביותר בזנזיבר היא ללא ספק צליליה בשוניות האלמוגים במקום מתקיימים חיים של לפחות 400 מינים שונים של דגים ויצורים חיים אחרים. טמפרטורת המים החמימה מזמינה ונעה ברוב ימות השנה סביב 24-29 מעלות, המים הצלולים מאפשרים ראיה מצוינת ומספקים תנאים אופטימליים לחובבי הצלילה".

זנזיבר מקום קסום ומומלץ לכל המחפש חופשה המשלבת טבע מדהים, טעמים, סיורים ובעיקר מרגוע על החוף.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה