ראש העיר אשקלון בני וקנין: "לסלק את הפדופיל מהעיר אשקלון"



 עופר כרמי פדופיל מורשע הגיע לאשקלון להתגורר לאחר שריצה מאסר ארוך באישומים פדופילים. ראש העיר נרתם

 עופר כרמי פדופיל מורשע הגיע לאשקלון להתגורר לאחר שריצה מאסר ארוך באישומים פדופילים. ראש העיר נרתם למאבק לסילוקו של הפדופיל שלא מוכן לעבור טיפול כימי לדיכוי יצריו. וקנין "לכן הוא פצצה מתקתקת"

 מאז תחילת השבוע גועשת רשת הפייסבוק לאחר שתושבים גילו שפדופיל עופר כרמי הגיע לעיר,בתחילת השבוע תושבת העיר שהעלתה פוסט לרשת הפייסבוק  כבר נרשמו מעל 3500 שיתופים לפוסט שהועלה ברשת .

[caption id="attachment_27792" align="alignright" width="300"]צילום מסך מהפוסט שמופץ ברשת הפייסבוק צילום מסך מהפוסט שמופץ ברשת הפייסבוק[/caption]

בסיפור החל בשבוע שעבר כאשר אישה בעלת דירה  בקריית האקדמיה השכירה יחידת דיור לכרמי, האישה שחשדה בבחור שמיהר לסגור את החוזה חיפשה ברשת האינטרנט ונחרדה לגלות שהיא השכירה את היחידה לפדופיל המורשה.

לאחר הגילוי עבר כרמי את היחידה ועבר להתגורר ביחידת דיור אחרת בעיר.

ראש העיר אשקלון, בני וקנין  שוחח הבוקר (ד)  עם  מפקד תחנת משטרת אשקלון סנ"צ חיים בובליל וביקש לאפשר לו  להפגין יחד עם ההורים נגד הפדופיל המורשע עופר כרמי שהגיע לאשקלון להתגורר. ההורים הביעו מאז נודע דבר מגוריו של כרמי באשקלון לאחר ששוחרר ממאסר של 12 שנים בגין ניסיון אונס ילדה בת 6 את חששם מהאיש.

ראש העיר הביע בפני בובליל את חששם של ההורים בעיר מפני  האיש שטען בראיונות שונים כי איננו מוכן לקבל טיפול כימי ובפסקי הדין שגזרו עליו את העונשים עליהם ישב  נטען כי אין לו שליטה על מעשיו כלל ועיקר . "ביקשתי ממנו לאפשר הפגנות מול ביתו, כדי לאלץ אותו לעזוב את העיר"

ראש העיר עודכן כי כרמי אף נרשם למכללת אשקלון על מנת ללמוד ומייד פנה למכללה. "ביקשתי ממנכ"ל המכללה שלא לאפשר ולא לקבלו ואני קורא לכל תושב בעיר שלא להשכיר  לו דירה. אני לא חושב שאשקלון צריכה לשמש עיר מקלט לפדופילים. לא פלא  שהקיבוץ שלו קיבוץ יגור  זרק אותו משם. גם העובדה שהאיש אינו מוכן לעבור טיפול לדיכוי דחפיו הסוטים משמשת בעיני תחושה קשה שהאיש הוא פצצה מתקתקת ולכן אעשה הכל כדי שהאיש הזה יסולק מהעיר"

  אם לא ימצא פתרון בימים הקרובים תושבי העיר מתארגנים ביום שלישי הקרוב להפגנה ברחבת יד לבנים בשעה 17:30. מארגני ההפגנה  אומרים "ילדנו בסכנה ואנחנו לא ניתן שאיש כזה שלא מקבל טיפול יסתובב בין ילדנו הקטנים".

עדכון: בעל הדירה גירש את עופר כרמי מיחידת הדיור שהשכיר לו, וכרמי מצידו עזב את העיר אשקלון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה