חדש: קורס דימיון מודרך NLP



הקורס להשפעה ושינוי אישי וקבוצתי  הגיע לאשקלון ואשדוד על ידי מכללת "ברק" היוקרתית

הקורס להשפעה ושינוי אישי וקבוצתי  הגיע לאשקלון ואשדוד על ידי מכללת "ברק" היוקרתית

מה זה NLP? ניתוב לשוני פיזיולוגי ( באנגלית: Neuro-linguistic programming,‏ בקיצור NLP), היא שיטה המציעה מגוון טכניקות פסיכולוגיות שמטרתן שיפור התקשורת עם המערכות הנירולוגית והלשונית ורתימתן לתוצאות הרצויות. השיטה שואפת לשינוי ושיפור התקשורת הבין אישית והתוך אישית. השיטה פותחה בארצות הברית בשנות ה-70 וכיום נעשה בה שימוש טיפולי, עסקי ובסדנאות וספרים לאימון אישי ושיפור עצמי. NLP  זו מתודולוגיה המבוססת על ההנחה שכל התנהגות היא בעלת מבנה מסוים, המבנה הזה שונה מאדם לאדם והוא ניתן ללמידה עבור תהליך השינוי, הטכנולוגיה מלמדת ליצור  קשר עם התת מודע ולהוביל שינוי.

 עצמתו של כלי ה NLP הוא באינטגרציה של שלושה תחומים מדעיים: נוירולוגיה, בלשנות ומדעי ההתנהגות.

בפועל השינויים המשמעותיים בחיינו הינם שינויים בדפוסי פעולה ובדפוסי התנהגות באחד או יותר מהמעגלים בהם אנו מתפקדים ביום יום (משפחה, עבודה, חברים וכו'). בתהליך שינוי, אנו נפרדים בהדרגה מדפוסי התנהגות שלא תומכים בנו ורוכשים במקומם דרכי חשיבה ועשיה המקדמות את מטרותינו ואת הדרך המתאימה לנו לתקשר עם הסביבה. ה- NLP הוא כלי יעיל ומוצלח להשגת שינויים בזמן קצר. זהו למעשה אוסף של מודלים וטכניקות מדויקות ויישומיות, לשם "כיוון" ושינוי הליכי החשיבה במוח ולשם עיצוב ההתנהגות.

1. חידוד החושים וקריאת שפת גוף – בחלק הראשון, נגלה איך להבין בצורה מדויקת ותוך שניות איך האדם שמולנו רוצה שנדבר איתו, איך הוא חושב ואם הוא אומר לנו את האמת.

2. שימוש נכון בשפת הגוף שלנו – בחלק השני, נגלה איך אפשר להשתמש בשפת הגוף שלנו כדי ליצור כימיה ולהשפיע על אחרים, גם אם לא אמרנו מילה.

3. שימוש נכון בשפה כדי להשפיע ולשכנע – בחלק השלישי, נבין איך להשתמש בשפה כדי להבין יותר לעומק את האדם שמולנו, איך לשכנע אותו ואיך להשפיע על תת המודע שלו.

בקורס במכללת ברק לומדים כיצד להרחיב לטפל ולהדריך ולהעשיר את המפות האלה, הקורס פותח בפני בוגרי הקורס אפשריות בחירה והדרכה מגוונות יותר לקבל החלטות מושכלות בחיי  היום יום  ודילמות בחיים העסקים \ האישיים.

היכן מתקיים הקורס? באשקלון: במתנ"ס ברנע, 

משך הקורס, היקפו תאריך התחלה: 7 חודשים, 4 שעות התחלה בחודש ספטמבר.

הסמכות: תעודת מטפל בnlp +דמיון מודרך.

להרשמה ופרטים בטלפון: 08-6588008  או מכללת ברק

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה