כלב תקף ופצע בנשיכות אישה



המשטרה עיכבה לחקירה את בעל הכלב מסוג פיטבול מעורב

משטרת אשקלון עיכבה אתמול (שלישי) לחקירה תושב העיר בחשד כי בעת שטייל עם כלבו מסוג פיטבול מעורב תקף הכלב אישה שטיילה עם כלבה. כתוצאה מתקיפת הכלב נפצעה האישה ונחבלה קשות מנשיכות בידיה ובבטנה ואושפזה לטיפול בבית החולים 'ברזילי'. שיתוף פעולה של חוקרי משטרת אשקלון עם הווטרינר העירוני הביא לעיכובו של בעל הכלב לחקירה.

הכלב הנושך

ביום ג' ( 11.11.14 ) טיילה תושבת אשקלון כבת 49 עם כלבה ברחוב שד' ירושלים בעיר. במקום טייל גם תושב העיר יחד עם כלבו מסוג פיטבול מעורב. הכלב השתחרר לפתע מבעליו ותקף באופן חמור את האישה ואת כלבה. האישה נפצעה חמורות מנשיכות בידיה ובבטנה ופונתה לקבלת טיפול במרכז הרפואי "ברזילי" באשקלון, שם אושפזה למשך מספר ימים. בעל הכלב התוקף וכלבו עזבו את המקום מבלי להושיט עזרה לאישה שנפצעה. עוברי אורח הזעיקו את כוחות המשטרה ובמשטרת אשקלון נפתחה חקירה לאיתור בעל הכלב. במהלך החקירה שנוהלה ע"י החוקרים רס"ר בוריס קדינוב ורס"ר אלכס יגודייב, הסתייעו השניים בווטרינר העירוני של עיריית אשקלון, דר' גדי שרביט. באמצעות תיאור הכלב וסוגו ובסיוע התוכנה הקיימת במחלקה הווטרינרית, צומצם מספר הכלבים המתאימים לנתונים שמסרו החוקרים. במקביל זוהה במערכת הממוחשבת הכלב על ידי האישה שננשכה ופרטיו ופרטי בעליו הועברו למשטרה.

החשוד כבן 23 עוכב לחקירה בחשד לאי נקיטת אמצעי זהירות בחיה וגרימת חבלה ברשלנות שם טען כי הכלב השתחרר מהקולר אותו נשא וכי הכלב לא היה עם מחסום פה. בתום מעצרו שוחרר החשוד בתנאים מגבילים ואילו הכלב התוקף הועבר להסגר בכלבייה העירונית.

צילומים: חטיבת דובר המשטרה

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה