נערים שדדו מנער אופניים חשמליים ואיימו בעריפת ראשו



משטרת אשקלון עצרה בימים האחרונים שני קטינים בני 17 תושבי אשקלון, בחשד כי שדדו בנסיבות מחמירות וטלפון נייד מנער בן גילם

על פי החשד איימו החשודים על הנער באמצעות סכין כי אם ייספר על שארע יערפו את ראשו בדומה למעשי ארגון דאע"ש. מעצרם של השניים הוארך עד יום א' הקרוב.

ביום א' האחרון התלונן במחלק הנוער של משטרת אשקלון נער בן 17 תושב אשקלון, כי בשעות הלילה הקטנות של יום שבת, נגשו אליו שני נערים בעת שהכניס את אופניו החשמליים לאחסנה במקלט סמוך לביתו. אחד הנערים חטף ממנו את הטלפון הנייד שלו ולקח את האופניים החשמלייםבעוד חברו אוחז ומאיים עליו בסכין. הצעיר שאל את המתלונן האם הוא מכיר את מעשי ארגון דאע"ש ואיים עליו כי אם ייספר על אשר ארע יערפו לו את הראש בדומה למעשי הארגון. השניים היכו את הנער בסטירות ואגרופים ואף ניסו לנעול אותו במקלט אולם זה התנגד ויצא מהמקום. הנער ביקש מהשודדים כי ישאירו בידיו את מפתח ביתו שהיה בצרור המפתחות של האופניים. אחד השודדים הצעירים מסר לו את המפתח ואיים עליו כי לא ייספר דבר להוריו ואמר לו כי מה שארע נשאר "בינינו ובין אלוהים" השניים עזבו לא לפני לקחו מהנער 20 שקלים שהיו ברשותו.

האופניים שנגנבו

עוד באותו היום עצרו שוטרי מחלק הנוער של משטרת אשקלון בפיקודו של פקד שלומי ממן את אחד החשודים, נער בן 17 תושב אשקלון שהכחיש בחקירתו את המיוחס לו. בית משפט השלום באשקלון האריך את מעצרו עד ליום א' לאחר מספר דיונים בהארכות מעצר. בחקירה מאומצת של צוות החקירה רס"מ שחר קאפח, רס"מ שרון סוויסה ורס"מ מאיה אזרד אותר אתמול ( ד' ) החשוד הנוסף במעשה אף הוא קטין בן 17 תושב אשקלון. בחקירתו הודה במיוחס לו והוביל את השוטרים אל האופניים שנמצאו בדימונה לשם הועברו לשם צביעה. בית משפט השלום באשקלון האריך את מעצרו של הנער עד ליום א' אז צפוי כי יוגש נגדו כתב אישום בגין שוד מזוין, איומים וגניבה.

אתמול השיבו חוקרי המשטרה את האופניים לבעליהם 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה