נעצרו שודדי דוכן מפעל הפיס באשקלון



משטרת אשקלון עצרה שני תושבי העיר בחשד כי שדדו באמצעות גז מדמיע בעל דוכן מפעל פיס

בתאריך 22.12.14 בשעות הערב דווח על שוד בעל דוכן מפעל הפיס ברח' שפירא באשקלון. בעל הדוכן שסיים עבודתו הלך לביתו והותקף בידי שני חשודים באמצעות ריסוס גז מדמיע לפניו. התוקפים לקחו ממנו סכום כסף במזומן, בשטרות ומטבעות בסך אלפי שקלים וכרטיסי גירוד רבים של מפעל הפיס ונמלטו. בעל הדוכן נפצע קל ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. למקום מיהרו כוחות משטרה רבים שפתחו בסריקות לאיתור החשודים אולם ללא הואיל.

יום למחרת האירוע התקבל דיווח כי לפיצוציה בעיר הגיע אדם אשר ניסה לפדות כרטיס "זוכה" בסך 500 ₪ אולם בבדיקה התברר כי לא ניתן לממש את הזכייה. מקרה זה עורר את החשד כי המדובר בכרטיס אשר נשדד יום קודם לכן.

בעקבות פעילות מודיעינית של אנשי המודיעין והחקירות במשטרת אשקלון זוהה האדם שניסה לפדות את הכרטיס, תושב אשקלון שהובא לחקירה בפני חוקרי מחלק התשאול במשטרת אשקלון, רס"מ עוזי קטני ורס"ב שלמה כרמי.

בחקירתו סיפר כי מצא כרטיסי גירוד ליד ביתו, גירד אותם ומצא כי "יש זכייה" של 500 ₪ ועל כן ניסה לפדות את הכרטיס. בחיפוש שערכו בלשי המשטרה בבית אביו של החשוד נתפסו כרטיסי גירוד רבים מגורדים ושקית של מפעל הפיס ובה מטבעות שעל פי החשד נשדדו מבעל הדוכן. בנוסף הריחו החוקרים ריח חריף של גז מחולצתו של החשוד.

חקירת המקרה העלתה כי החשוד שנעצר סייע לשני חבריו שלמעשה ביצעו את השוד והובילה למעצרם של השניים, תושבי אשקלון בני 19.  בחקירתם הודו השניים בביצוע השוד. מעצרם של השניים הוארך בבית משפט השלום באשקלון וצפוי כי ביום א' יוגש נגדם כתב אישום בגין המיוחס להם. החבר החשוד בסיוע שוחרר ובכוונת המשטרה להגיש נגדו כתב אישום בגין סיוע לאחר המעשה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה