15 נפגעים בשריפה בבניין מגורים



בלובי של בית ברחוב שפירא, פרצה שריפה. מספר מכוניות כיבוי וניידות משטרה במקום. ראש העיר הגיע למקום והורה לפנות כמה משפחות לבי תמלון. "

בשריפה שפרצה בבית ברחוב שפירא באשקלון, חולצו עד כה, 15 נפגעים רובם ילדים, כתוצאה מהעשן,שישה מהנפגעים פונו במצב קל לבית החולים ברזילי. השריפה פרצה בלובי של בניין מגורים בתוך ארון החשמל של הבניין.

הודעת דובר מד"א, יניב אסולין. בשעה 19:15 התקבלה קריאה במוקד מד"א לכיש על ארוע שריפה בבניין באשקלון. למקום הוזנקו כונני מד"א לכיש ניידות טיפול נמרץ ואמבולנסים של מד"א. פארמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ל-6 נפגעים משיאפת עשן. מתוכם חמישה בני משפחה. הם פונו לבית החולים ברזילי באשקלון.  מבית החולים נמסר כי הנפגעים הם זוג וארבעה ילדים.

שמעוני בשיחה עם דיירי הבניין

ראש העיר, איתמר שמעוני הגיע למקום השריפה והורה על פינוי חלק מהתושבים בגל שדירותיהם ניזוקו. "הערב דווח לי כי בעקבות דליקה שפרצה בבניין ברחוב ׳שפירא׳, ישנם מספר נפגעים משאיפת עשן וכי 17 משפחות נותרו ללא קורת גג. הגעתי למקום תוך מספר דקות כדי לעמוד על היקף הנזק שנגרם לדירות, ואכן התברר כי המשפחות אינן יכולות לשוב אליהן בזמן הקרוב. בעקבות החלטה שקיבלתי ובהתערבות אגף הרווחה, יועברו כבר הערב 17 המשפחות לשהות במלון ׳לאונרדו׳, עד שישופצו הדירות שלהם. במקביל, הנחיתי להציב שמירה על הבניין על מנת להבטיח את רכושם של הדיירים, עד שיחל שיפוץ המבנה והדירות. אני מוצא לנכון לומר כמה מילים טובות ללוחמי האש מתחנת אשקלון ולשוטרים מתחנת משטרת אשקלון, שפעלו באומץ לב ובאופן יוצא מן הכלל הערב, כדי שהאירוע הקשה הזה יסתיים ללא אבידות בנפש ובמינימום נזק לרכוש".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה