בדרך לנשיא: אין גדולה כמו אשקלון



הסנסציה של סיבוב ח' בגביע המדינה בכדורגל, הייתה המשחק בין אשקלון לבין בית"ר ירושלים ואיזו דרמה קיבלנו

 סיבוב ח' בגביע המדינה בכדורגל, סיפק את אחת הדדרמות הגדולות במסגרת זו, משחק שהיה המשחק המרכזי של הסיבוב, אכן היה כזה, אחת הסנסציות הגדולות שהיו במשחקי גביע המדינה, התרחש באשקלון.
הפועל אשקלון מארחת את הקבוצה שמזוהה יותר מכל קבוצה אחרת כקבוצת גביע טיפוסית, בית"ר ירושלים. אשקלון הוכיחה אמש שהיא ראויה להיות לא בליגה הלאומית אלא בליגת העל. היא שיחקה ללא מורא מבית"ר והובילה במשחק פעמים ולא נבהלה כאשר פיגרה במשחק 2:1.

בתום 90 דקות התוצאה הייתה 2:2 ובתום הארכה הפועל אשקלון מצליחה לעלות ליתרון ובית"ר מצליחה להשוות חמש דקות לסיום הארכה. בית"ר גוררת את אשקלון לפנדלים והכל כבר הסטוריה. בית"ר מחטיאה שלוש פעמים מהנקודה הלבנה והולכת הביתה לעשות חשבון נפש ולמאמנה, מנחם קורצקי, יש הרבה עבודה לקראת המשחק ביום שני הבא מול הפועל תל אביב באיצטדיון טדי. נראה שהפסד וקורצקי יחפש קבוצה אחרת.
 אשקלון, היא הקבוצה שבסוף עונת המשחקים הנוכחית תהיה בליגה הלאומית. השמחה לאחר המשחק בכר הדשא יחד עם ראש העיר, איתמר שמעוני שהונף על כתפי האוהדים, הייתה מוצדקת, אם היא לא נבהלה ולא נשברה בפיגור אז היא בהחלט ראויה להיות הסינדרלה של גביע המדינה וגם להעפיל לשמינית גמר גביע המדינה.
הקהל של אשקלון מול הקהל של בית"ר ירושלים ובסך הכל קיבלנו ביציעים, 6,500 אוהדים רטובים מהגשם השוטף שירד כמעט לכל אורך המשחק אבל לא הבריח אותם הביתה והם קיבלו משחק שיחקק בספר דיברי הימים של משחקי הגביע. הקהל של אשקלון ראוי לכל מחמאה וגם בפיגור לא נשבר והמשיך לעודד.
חשוב לציין, שהמשטרה מנעה משלושה מאוהדי הפועל אשקלון להכנס למגרש, אחרי שביצעה חיפושים בבתיהם, בניסיון למצוא אמצעי לחימה, אולם לא מצאה דבר ובכל זאת החליטה לא לאפשר להם להגיע למשחק. רק התערבותו של ראש העיר, איתמר שמעוני, שפנה למפקד תחנת משטרת אשקלון, שמעון פורטל וביקש ממנו לאפשר לאוהדים להגיע למגרש וזה נעתר לבקשתו. אם אוהדי אשקלון צריכים לבחור למי להעניק את התואר מלך אשקלון, הם בוודאי היו בוחרים בראש העיר, לא רק בגלל שחרור האוהדים אלא בגלל ההשקעה הגדולה שלו בכדורגל המקומי.
שלב שמינית הגמר יהיה בתאריכים 27-28 לינואר. באשקלון מקווים לקבל קבוצה סבירה כדי להעפיל לשלבים הבאים: רבע הגמר, חצי גמר וגמר גביע המדינה בכדורגל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה