וקנין בא לסגור חשבון עם שמעוני וגילה שהוא באומן



ראש העיר הקודם, בא חדור מוטיבציה לישיבת המועצה שלא מן המניין וגילה הרכב חסר וגם שאיתמר שמעוני, אותו התכוון לתקוף לא בא בכלל בגלל שנסע בשעות הצהרים לחו"ל

 ראש העייר, איתמר שמעוני, כינס ישיבת מועצה שלא מן המניין לדון בנושאים שונים שעומדים על סדר היום חלקם דחופים וחלקם נכנסו על הדרך לתוך סדר היום של המועצה. הרכב חסר מאוד היה למועצה הזו, כולל ראש העיר וגם האופוזיציונר הנמרץ, שלמה כהן שמסיבות אישיות לא יכול היה להגיע ולמרות שביקש לדחות את הישיבה, בקשתו לא התקבלה.גם  חברי סיעת הצעירים, איתן קסנטיני ומיריי אלטיט נעדרו מסיבות אשיות בנוסף גם חברי סיעת ש"ס על שלושת חבריה נעדרו מהישיבה.
וקנין דווקא פתח את הישיבה בבקשה להנציח את שמו של , נתקה ניר ז"ל, שנפטר לפני שלושה ימים. ניר, התמודד על ראשות העיר ואף שימש כסגן ראש העיר תקופה מוסיימת. וקנין הכין ניירת להגיב על האשמותיו של שמעוני, בישיבת המועצה הקודמת אולם אמר שהוא יחכה לישיבתהמועצה הבאה כדי להגיב ולא כאשר שמעוני נעדר מהישיבה.  

מועצה חסרה מאוד
בכלל וקנין, שבא במצב רוח קרבי, נתן גם מחמאות לגזברית הפורשת, נעמי אנוך. לדבריו של וקנין, היא הפסד לעיר אשקלון והייתה מהגזבריות הטובות בארץ. לטענתו פרשה בגלל ליקויים חמורקים בחברה העירונית לתרבות נוער וספורט, חיה טופז, שנבחרה בתהליכים פסולים, לדברי וקנין, ונעשים במקום שאותו היא מנהלת דברים חמורים מאוד.
אישור יציאת המשלחת להודו, גרם לערנות מסויימת בקרב הנוכחים, אחרי מכתב ההדחה שהוציא ראש העיר, איתמר שמעוני, לריקי שי שעומדת בראש המשלחת, מחברותה בדירקטוריות החברה למתנסי"ם והחלפתה בסגן ראש העיר, אפי מור. שי, הציגה את תוכנית ומטרות הנסיעה, אולם מה שעניין את באי הישיבה מה תגובה על מכתבו של ראש העיר. אז וקנין החליט לעלות מהאוב את מה שאמר שמעוני כשהיה באופוזיציה בנושא ערים תאומות "הוא היה נגד ואמר שזה בזבוז כספי ציבור ואף אמר שהוא יבטל את ברית ערים תאומות " אמר וקנין והוסיף בנושא החם של ריקי שי, אני מאמין לך ולא לשמעוני בחילופי המכתבים בינכם אמר לה וקנין.
שבתאי צור, שניהל את הישיבה אף הציע שכאשר תהיה החתימה בהודו, הוא, וקנין ושמעוני יסעו יחד לחתימה.
ישיבה שלא מן המניין
אז ביקשה ריקי שי, את רשות הדיבור ואמרה בעקבות המכתב שראש העיר שלח לה שהוא הוטעה בנתנוים שקיבל והמכתב שהוציאה בתגובה היה רק בגלל שראש העיר הוציא מכתב לתקשורת והיא הייתה חייבת להגיב. "כשראש העיר יחזור מחו"ל אנחנו נלבן את העניינים. סיכמה שי. צפו בישיבת המועצה. סתם ניחוש פרוע, ראש העיר יחזור בו מהחלטתו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה