תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין30/01/15 ועד 05/02/15

 
עוזי הכוהן הינו מדריך רוחני, ומומחה בעל שם לתורת התרולוגיה. תורת קלפי הטארוט על פי המקורות הקבליים ורוח חכמת התודעה והגישה היהודית, אשר נעזר בעבודתו בחוכמת התודעה ורזי הגישה היהודית כדי לעוזר ולסייע ב"ה ובהצלחה רבה לאנשים רבים במגוון תחומים כגון:
הכוונה מקצועית וזוגית, בייעוץ אישי ועסקי, בהדרכה והכוונה רוחנית ומעשית ובמתן מענה לאנשים רבים המחפשים תשובה ושרוצים להבין למה דברים קורים? מה אלוהים רוצה? ואיך אפשר ב"ה לשנות.
הכלים שבורא עולם העמיד לרשותו הם: רוח הגישה היהודית , קלפי הטארוט, אבני קריסטל, נומרולוגיה, גימטרייה, הילינג קבלי, שחזור גלגולים, פתרון חלומות, כוח האותיות, חוכמת הפרצוף, כירולוגיה ועוד כלים רבים וטובים שמעניקים לנועץ את היכולת לחזור לדרך המלך ולחיות את חייו בשלום.... 

 

מזל טלה
מזל טלה
מזל שור
מזל שור
מזל תאומים
מזל תאומים
מזל סרטן
מזל סרטן
מזל אריה
מזל אריה
מזל בתולה
מזל בתולה
מזל מאזניים
מזל מאזניים
מזל עקרב
מזל עקרב
מזל קשת
מזל קשת
מזל גדי
מזל גדי
מזל דלי
מזל דלי
מזל דגים
מזל דגים


 

 

מזל טלה

ויתור למען רווח משמעותי יותר הוא המוטיב של שבוע זה. רבים מכם נמצאים  בשלב של חיפוש אחר תשובות לשאלות שמבלי שתקבלו עליהן תשובות מניחות את הדעת, לא תוכלו להתקדם שלב נוסף בסולם חייכם. כדי שתוכלו למצוא את אותו חלק חסר בפאזל שיסדר וישלים לכם את התמונה, יהיה עליכם להיפתח לעזרה מצד הסובבים אתכם. עשו זאת בלב שלם ומתוך ידיעה שתהליך זה של שיתוף או התייעצות הוא צורך חיוני בדרך למימוש שאיפותיכם בכל תחום ובכל עניין .

בעבודה: אינכם חשים בנוח. תחושת מתיחות מסוימת מעיבה על מצב רוחכם. הקלפים ממליצים לכם לאמץ גישה פסיבית ולא להיגרר אחרי הלכי הרוח שסוררים כעת.

זוגיות: כלפי חוץ אתם מציגים תמונה אופטימית אך בתוך לבכם אינכם מרוצים מהזוגיות שלכם ויש הרבה דברים שמציקים לכם. עליכם להיות כנים עם עצמכם ולשאול האם אתם עושים את כל הדרוש על מנת לשפר ולתקן? הקלפים ממליצים לכם לא להיתפס לקוצו של יוד  ולוותר מתוך בחירה. הוויתור יאפשר לכם לזכות ברווח משמעותי יותר.

כספים: לאחרונה בזבזתם קצת יותר ממה שאתם יכולים להרשות לעצמכם ומצב זה יוצר לחץ מסוים אשר מוביל לחשש ולחוסר שקט. הקפדה על כללי חיסכון בסיסיים תאפשר לכם להגיע לאיזון תוך זמן קצר. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: בכל פעם שאנו עומדים בפני אתגר ענק, הנטייה הראשונית שלנו היא לחשוב כי הסיטואציה מולה אנו מתמודדים היא קשה ומאימת. היהדות מלמדת שכגודל הקושי כך גודל השכר, לכן חייבת להיות הזדמנות חיובית שוות ערך שטמונה באותו האתגר. ככל שנלמד מהר יותר לחפש אחר ההזדמנויות החיוביות, כך השלילי יעלם מהר יותר מהתפיסה שלנו והאנרגיה שלנו תשתנה לטובה  הרבה יותר מהר .

מזל שור

תקופה של שינויים עומדת בפתח. ורבים מכם נמצאים באמצע , בין לבין, על הגבול בין סיומו של הישן, ותחילתו של משהו חדש. מעבר ממקום למקום, שינוי מסטאטוס אחד לאחר או מעבר מעבודה לעבודה, מדירה לדירה או מדעה לדעה, אמור ליצור בעבורכם שינוי מבורך. אחריות ובגרות שנובעים מתוך האני הפנימי שלכם מאותתים לכם שהגיע העת לטפס שלב נוסף בסולם החיים. קלף שני המטות מלמד שהגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת, עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך ולהתקדם בדרככם, לאן אתם רוצים להגיע מכאן? ומה ברצונכם להשיג? וכאשר יש לנו מטרה ואנחנו יודעים לאן אנו רוצים להגיע, אנחנו כבר לא מסתמכים על מזל ומקרה, אנו לוקחים אחריות על המתרחש ומובילים את העניינים לקראת המטרה. על פי התודעה היהודית, אם אינכם מתקדמים, אתם נסוגים לאחור. לכן, עכשיו יותר מתמיד, עליכם להסתכל על החיים מזווית קצת אחרת. במילים יותר פשוטות ניתן לומר שהמקום בו אתם נמצאים בשלב זה, מסיים את תפקידו בעבורכם ועליכם לנוע קדימה. הן במישור הגשמי/חומרי כשינוי פיזי של העתקת מגורים, החלפת תפקיד או מקום עבודה, והן כשינוי רוחני, שבא לידי ביטוי בצמיחה והתפתחות אישית כמו הרשמה ללימודים.

בעבודה: התלבטות וחוסר יכולת להחליט על דרך וקו פעולה גורמת לכם לתחושה שאינכם מתקדמים לשום מקום. דבר זה נובע מעצם העובדה שאינכם נוקטים יוזמה כל שהיא לשיפור מעמדכם. התוצאה מאי נקיטת יוזמה היא דריכה במקום ותסכול. לכן קבלו החלטה להחליט ! כל החלטה תהיה טובה יותר מאי קבלת החלטה כלל. נושאים שקשורים בעשייה או יזמות מעבר לים, בחו"ל עולים על הפרק

זוגיות: לרווקים - הצעות לרומן וחיזורים שמופנים כלפיכם צריכים להישקל לגופו של עניין. לזוגות שביניכם שישכילו לנתב בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של אהבה, מין וזוגיות, יוכלו להתחדש באופן רגשי במערכת הקיימת. כמו כן זהו זמן טוב ללמודים או עיסוקים הקשורים בלמידה, התפתחות וצמיחה אישית.. טיול או חופשה נשקלים וגם חו"ל נלקח בחשבון. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: שאפו להגיע לחכמה גדולה שתעזור לכם להבין כיצד להיות אדם טוב יותר. הפכו את הטוב למטרת החיים שלכם. היו מוכנים לוותר על הכול. יתכן שאחרים יאמרו שאתם טיפשים אך אתם תמיד בצד המנצח כשאתם עושים את הדבר הנכון. חשוב שתדעו אתם לא עושים לאף אחד טובה כשאתם אדם טוב, אתם בסך הכול עושים את מה שהפנימיות שלכם רוצה שתעשו.

מזל תאומים

שיפור ניכר בתחושה האישית, שבוע חיובי ניצב בפתח והמון אנרגיות חיוביות מציפות. זמן טוב להתחיל ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. דרך חדשה שנפתחת, יוצרת אווירה אופטימית יותר. נכונות מצידכם לקבל עזרה או סיוע ממקור חיצוני, עשויים לחולל בעבורם את המפנה והשינוי בין כישלון לניצחון או בין עיוורון לפיקחון. לכן היו נכונים לקבל עזרה ממקור חיצוני כמו למשל:  נכונות לפנות לעזרת מומחה, או הסכמה לקבל עצה, עזרה או סיוע מיועצים חיצוניים שביכולתם לסייע לכם. שמירה על ראש פתוח וההבנה שאתם לא יודעים את הכול ושזה בסדר גמור להיעזר בחוכמתם של אחרים, תאפשר לכם להיפתח לקבלת סיוע ולמידה ממקום נקי וזך שממנו יתחיל השינוי. לאלו מכם שעוסקים  ביצירה ובאמנות על גווניה השונים, זהו שבוע טוב ומבורך להוציא אל האור את עבודתכם.

בעבודה: תקופה של שינויים לרוב לטובה. מפגשים עם אנשים ושיתופי פעולה, פותחים בפניכם נתיבים חדשים להצלחה חומרית. לימודים והכשרה עולים על הפרק. אל תתעצלו ואל תפחדו להירשם אתם מסוגלים להצליח!!

זוגיות: זהו שבוע נהדר לטפח את התא המשפחתי והזוגי. שינוי בגישה או בקו המחשבה, יוצרים נתיב לחידוש וחיזוק התקשורת הקיימת. הכרות חדשה גורמת לרווקים שביניכם קצת התרגשות והמחשבות על רומן חדש שיכניס קצת עניין וריגוש לחייכם קוסם לכם. התחברות לאסרטיביות מגובה בחיוך רחב, תאפשר לכם לממש את הפוטנציאל הזוגי שנפתח בעבורכם בשבוע זה. עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים אצל חלקכם על הפרק. רכישה של כלי תחבורה או עיסוק/טיפול בכלי רכב ידרשו מעט מזמנכם. שבוע דבש ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:היופי הוא בעיני המתבונן. הדרך בה אנו בוחרים לראות את הזולת נתונה לחלוטין לשליטתנו. אם נבחר להתמקד בחסרונותיו של מישהו, קרוב לוודאי שלא נחבב אותו. אולם, ככל שנתאמץ להתמקד במעלותיו, כך תגדל אהבתנו אליו ותעמיק.

מזל סרטן

השבוע הקלפים מזמינים אתכם להתעורר ולפקוח עיניים לגבי נושא או עשייה שהיו מודחקים בלבכם תקופה ארוכה. כעת ניתנת לכם ההזדמנות להוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים אשר היו קבורים זמן רב בליבכם ובמוחכם. תהליך זה התאפשר הודות לפעולות, מעשים ובחירות נכונות אשר ביצעתם לאחרונה והם אלו אשר הובילו להתבהרות התמונה ולראייה אחרת של הדברים אשר מתרחשים בחייכם.

בעבודה: השבוע יש נטייה ליפול בלשונכם. לכן, מומלץ השבוע להימנע מפטפוטי סרק, רכילות והתרברבות יתר.

לתלמידים שביניכם: זהו שבוע טוב בכל הקשור להגשת עבודות או מבחנים אשר יעידו כי למדתם טוב את החומר ואתם שולטים ובקיאים בו.

זוגיות: סבלנות, אורח רוח והתחשבות הם המצרכים הדרושים על מנת שתוכלו לסיים את השבוע הקרוב מבלי להתאכזב חלילה. השתמשו במצרכים אלו בנדיבות ונצלו את העובדה שיש בכוחכם לשנות ולהשפיע לחיוב על עתידכם. כמו כן זהו זמן טוב לחופשה קצרה, למפגש עם אמונה, תרבות ואומנות.

התיקון השבועי: לשים את רצונותיכם במרכז לא מתוך אגו, אלא מתוך הבנה שגם לכם מגיע להיות מאושרים. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היהדות מלמדת שהבסיס להכרה היהודית שלנו חייב להיות ידע ולאאמונה. הציווי הראשוני הוא "אנוכי ה' אלוקיך..." (שמות כ, ב) ופרשו חז"ל: "תדעו ותאמינו שיש לעולם אלוהים." הדיבר הראשון הוא לדעת ורק אחר כך גם להאמין.

מזל אריה

השבוע מציב את האריות בנקודה בה עליהם לתכנן את צעדיהם לטווח הרחוק. הגדרת יעדים ברורים והצבת מטרות מוגדרות יסייעו לכם להתמקד בנתיב אשר יוביל למימוש מטרותיכם בהצלחה רבה.

יחסים: האופן שבו בחרתם להתנהג בסוגיה כזו או אחרת מפריעה לכם. ובמחשבה שנייה, את יודעים שטעיתם בדרך בה בחרתם להגיב. חשוב שתדעו שלטעות זה אנושי בתנאי שכאשר אתם עושים טעות עצרו, תקנו את השגיאה. אל תיתנו לטעות אחת לצמצם את "האדם הטוב" שאתם יודעים שהנכם, או את עוצמת ההישגים שהקב"ה יודע שאתם מסוגלים להשיג. זכרו! שזו לא חולשה לבקש סליחה. לאלו מכם השוקלים ללמוד או להתמקצע בנושא זה או אחר, יהיה זה זמן טוב לקבל.

בעבודה: אתם שופעי רעיונות מקוריים ויש לכם את כל הכלים הדרושים לביסוס מעמדכם.

לפנויים שביניכם: זהו שבוע טוב ליצירת קליקים שעשויים להביל לזוגיות נעימה. משפחה והורות: אחד מבני הבית (ילדים בעיקר) זקוק לעזרתכם. בקשתו אינה מובעת במילים אלא במעשים הגורמים לכם לכעוס, זו דרכו לאותת לכם שהוא זקוק לתשומת לב ולעזרה, היו קשובים לפנייתו.

זוגיות: אתם חשים שהמערכת הזוגית בה אתם מצויים אינה מספקת לכם את כל מה שאתם זקוקים לו והייתם שמחים אם בן הזוג היה מגלה יותר יוזמה ויצירתיות, עליכם לזכור ש "נאה דורש, נאה מקיים" ושגם עליכם חלה החובה לחדש ולגוון. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היו נוכחים ברגע הזה. ההווה הוא המציאות היחידה שלכם. על-ידי בחירה נבונה של המחשבות, המילים והמעשים שלכם בהווה, התקדמו לקראת השגת מטרותיכם ופתחו את אופייכם.

מזל בתולה

שבוע בעל מוטיבים רוחניים עומד בפתח ואצל רבים מבני מזל בתולה מתחדד הצורך בחיפוש אחר משמעות, יעוד ומטרה. כמו כן צפים ועולים עניינים הקשורים ברגש על היבטיו השונים ובשבוע הקרוב רבים מכם ימצאו את עצמם עסוקים בנושאים רוחניים בלימודים רוחניים, במחשבות ובנושאים רגשיים שקשורים בבני משפחה או בעניינים של זוגיות, אהבה, בינו לבינה וכדומה.

בעבודה: יש לכם הזדמנות נפלא להציג את האינטליגנציה הרגשית שבה התברכתם. נכונות לעזור, להתנדב ולפעול למען האחר, יאפשרו לכם להשביח את שמכם הטוב. פרויקט חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וגם לימודים והעשרה כזו או אחרת, נלקחים בחשבון. באופן כללי ניתן לומר, שהשבוע הקרוב יזמן לכם הזדמנות נפלאה לשפר את התדמית שלכם בעיני האנשים שחשובים לכם באמת. הרבו לחייך ואל תתביישו להפגין אדיבות ורוחב לב.

זוגיות: לרווקים שביניכם זהו זמן טוב לראות ולהראות. מפגשים חברתיים בהם תיקחו חלק יאפשרו לכם להציג את עצמכם באור חיובי.

לנשואים שביניכם: לאחרונה הלכתם לאיבוד אחד לשני והמרחק הרגשי ביניכם הלך וגדל. השבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לגשר על פערים, להתקרב ולהתאהב מחדש בבן הזוג. לאלו מכם שיבחרו לנצל הזדמנות זו בתבונה צפוי לזוגיות שלכם  שיפור מרענן. מעבר דירה או שינוי של מקום המגורים נראה באופק. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:  כאשר תפישת החיים של האדם מתקבעת, הוא הופך למשועמם והחיים הופכים למעייפים. אלוהים מבטיח נעורים נצחיים לאלה שתמיד שואפים לצמוח, ללמוד ולהתפתח.  

 

מזל מאזניים

השבוע הקרוב יתאפיין בתחושת בדידות. אין זה אומר שאינכם מוקפים בחברים או בני משפחה אשר ישמחו להיות לצדכם, אך בתוך ליבכם, מתוך בחירה אישית, אתם רוצים להיות לבד. הגורם העיקרי לתחושות אלו נובע מעצם העובדה שאתם נמצאים ושרויים בספקות לגבי נושא או עשייה שמעסיק אתכם. תהליך זה של הימצאות בספק, מלווה בשאלות רבות, תהיות וחוסר נוחות שבאים לידי ביטוי הן מהבחינה הבריאותית כחולשה וכאבים פיזיים שונים והן מהבחינה הנפשית והרגשית כמו מועקה, חוסר סיפוק ותסכול. התחושות הללו מטרתם אחת והיא לגרום לכם לקום ולעשות למען עצמכם. מבחינה קבלית ניתן לומר שנשמתכם מאותתת לכם שהגיעה העת לצמוח, להתפתח ולרכוש את הכלים הדרושים כדי להילחם בספקות. הרשמה לסדנאות או ללימודים בעלי תודעה רוחנית, תתרום לכך שתוכלו להתמודד עם התהליך בהצלחה.

כספים: לא חישבתם  את צעדיכם הכלכליים בתבונה, דבר שהוביל אתכם למצב לא כל כך נוח מבחינה כספית. תהליך זה יכול להוביל למתחים וויכוחים בתוך הבית וגם מחוצה לו.

לעצמאים שביניכם: רצוי לבדוק היטב את ספרי החשבונות, יש סיכוי טוב שתצטרכו להציגם בקרוב. התחום הבריאותי של בן משפחה או חבר קרוב מעסיק אתכם ומשפיע לרעה על מצב הרוח שלכם.

זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק ולקמצנות רגשית. חשוב שתדעו שכדי לשמור על זוגיות תקינה, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר חשק. באופן כללי ניתן לומר שאתם די מאוכזבים מבן הזוג שלכם והייתם רוצים שהוא ינהג אחרת. במידה ואינכם מצליחים לתקן בכוחות עצמכם את הדרוש תיקון, אין זה אומר שצריך להרים ידיים. הקלפים ממליצים לכם לפנות לעזרתו של יועץ או מגשר, שיעזור לכם לסדר את הדברים. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הצהירו שלוש פעמים ביום את המשפט הבא: "אני לוקח/ת אחריות מלאה על חיי" בקול גדול ומהלב. ואם אתם לא מסוגלים להגיד את זה, אז תגידו "אני מוכן להתחיל לקחת אחריות מלאה על חיי" אבל תגידו מילים אלו גם אם אתם מתביישים כי זה משפיע.

 

מזל עקרב

האופן שבו אתם מתקשרים עם הסובבים אתכם, עומד למבחן. שימוש נבון בקישורי התקשורת שבהם התברכתם, יאפשר לכם לשפר את מצבכם ולהניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. השבוע הקרוב יביא עמו תחושה שעליכם להתחיל ולעשות משהו חדש עם עצמכם בעיקר בתחום העבודה והקריירה. כבר מזמן הרגשתם שמבחינה מקצועית הגיעה העת לשינוי ולהתחדשות ואתם לא טועים. עכשיו זהו זמן טוב לעשייה. כעת אתם בשלים, מאמינים בעצמכם ומסוגלים להתקדם - עשו ותצליחו! לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתם לאור, הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. הצורך שלכם בהעשרה חזק מתמיד ולימודים עולים על הפרק. תהליך הלמידה והזרעים שאתם זורעים היום, יניבו בעבורכם בעתיד.

בעבודה: רעיון חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וזו הזדמנות נהדרת בשבילכם להשתלב בעשייה או פרויקט חדש אשר ישברו את השגרה שעטפה אתכם עד כה. זוגיות: חוסר הסכמה עם בן הזוג עשוי להוביל לתחושת ריחוק. השתדלו להיעזר בסבלנות, להימנע ממתיחת ביקורת ונסו לאמץ מעט גמישות מחשבתית. הדבר יקל עליכם להבין את בן הזוג ויציג אתכם באור וחיובי. מומלץ לנצל את חופשת החג כדי ליצור מצבים שיחזקו את 1הזוגיות. טיול משותף, פקניק בטבע וכול חוויה משותפת תהיה מבורכת.

כספים: זהו שבוע בו תצטרכו להשקיע בחשיבה כלכלית. הימנעות מחיפזון ושיקול דעת יבטיחו את עשיית הדבר הנכון ביותר בעבורכם. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בזמן ההתמודדות עם משבר כלשהו הזכירו לעצמכם: הבור הזה, המכשול הזה, הקושי הזה ( תבחרו לכם אחד) נמצא כאן על מנת שאני אצא ממנו - חזק יותר בהחלטותיי וגבוה יותר בדרך לצמיחה!

 

מזל קשת

עומס נפשי ורגשי. שבוע עמוס וגדוש ממתין לבני מזל קשת והלחץ הרב איתו תאלצו להתמודד בעיקר בעבודה, יותיר אתכם עייפים וחסרי אנרגיות.

בבית: העניינים קצת לחוצים ויש תחושה של חוסר סבלנות ומועקה כלפי הסובבים. התחושה שהכול "נופל" עליכם ואין מספיק עזרה מרגיזה אתכם. אל תתנו לרגשות אלו להשפיע על התנהגותכם, בעיקר בכל הקשור לילדים ולעיסוק בהם. כמו כן, אתם מוטרדים מעט, בעיקר בכל הקשור לפן הכספי. יתכן ולאחרונה ביצעתם רכישות שונות ואתם חוששים שאולי תתקשו לעמוד בהתחייבויות שלקחתם על עצמכם. אל תיתנו לחששות אלו להתנחל בליבכם, חשיבה חיובית ואמונה אמיתית שהכול יהיה בסדר תאפשר לכם לעבור את התקופה הזו ביתר קלות. לאלו מכם השוקלים מעבר של דירה או שינוי במקום המגורים, רצוי לקחת בחשבון ששינויים אלו יצריכו מאמץ רב, לכן עליכם להצטייד בכוחות הנפש ובאנרגיה הדרושה על מנת לבצע שינויים אלו על הצד הטוב ביותר. זוגיות: חוסר הסבלנות בו אתם שרויים כרגע עשוי לגרום ולהוביל לריחוק, לקרירות ולחוסר חשק. על מנת שתוכלו להתמודד ולהתגבר על תחושות אלו, נסו לשלב בשגרת חייכם קצת אווירה של רוחניות ורומנטיקה. הדבר ישפר את הרגשתכם ויחזק את רוחכם. כמו כן, עשיית הילינג או כול טיפול שבכוחו לשפר את רמות האנרגיות בגופכם מבורך. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: דמיינו את עצמכם כפי שאתם רוצים להיות. ראו את עצמכם בעיני רוחכם משיגים מטרות נשגבות ומשפרים את עצמכם. ברגע שתחזרו על כך שוב ושוב בדמיונכם, יהפכו תמונות שכליות אלה למציאות שלכם.

 

מזל גדי

שבוע יפה שמעיד על שינוי מגמה חיובי . הבית והמשפחה הם המוטיב המרכזי השבוע ויהיה עליכם להפנות את מרב תשומת הלב אל התא המשפחתי שכולל את בן הזוג, הילדים, הורים, אחים ואחיות. לאחרונה הייתם טרודים בעיקר בעצמכם ובבעיותיכם האישיות וללא כל כוונה רעה יצרתם חסכים אצל האנשים היקרים לכם ביותר והשבוע יש לכם אפשרות לפצות על כך.

בעבודה: מתקיימים בכם מאבקים והתלבטויות פנימיות לגבי הדרך בה עליכם לנהוג כעת. הקלפים ממליצים לכם לבדוק את כל המהלכים והאופציות שעומדות בפניכם ורק לאחר שבדקתם, לגבש החלטה ודרכי פעולה. כמו כן, הרשו לעצמכם להתייעץ עם אנשים שאוהבים אתכם, סיעור המוחות המשותף יגרום לדברים להראות אחרת והדבר יביא לשיפור משמעותי ביחסכם למקום העבודה.

זוגיות: הזדמנויות לחיזוק ולביסוס הקשר הזוגי יגיעו לאלו מכם שישכילו לנצל הזדמנויות אלו בתבונה. צפוי שבוע מהנה בכל הקשור למין, אהבה וזוגיות. לאלו מכם המעוניינים ללמוד, זוהי תקופה טובה לממש את הדבר - ההצלחה מובטחת. שבוע רוגע ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: תמיד ישנן 10 דרכים שונות לצעוד. החיים הם הבחירה שלכם. אף אחד אחר לא יוכל לעשות זאת במקומכם.

 

מזל דלי

יום הולדתכם מהווה תחנת מעבר בין שתי אנרגיות ורבים מכם ימצאו עצמם בשנה זו מתחברים לאמונה, מיסטיקה, פילוסופיה, ורוחניות. הרשמה לסדנאות או ללימודים בעלי אופי רוחני כגון: מודעות עצמית, הילינג, טארוט, יוגה, רפואה משלימה או כל תחום רוחני אחר, יעצים ויחזק את הפן הרוחני הקיים בכם וייתן לכם את הכוח לשנות את חייכם לטובה. עליכם לזכור שהמפתח לחיים טובים ומלאי סיפוק, נמצא בידכם. כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בו בתבונה.

בעבודה: שינוי, החלפת תפקיד ותזוזה חיובית. רבים מכם חשים שהגיע הזמן לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו, ואכן, זהו זמן טוב לשינוי, מעבר, התחלה חדשה, גיוון והתמקצעות אשר יוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם.

זוגיות: שחיקה וחוסר מוטיבציה זוגית מערערים את שיווי משקלכם הזוגי. טיול או חופשה יעשו לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים.

לרווקים שביניכם זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת, שמתרחשת במקום לא צפוי כמו למשל: בבית הספר, מסיבה שטותית, תור לרכבת או בסופר. שימוש נבון באינטואיציה שלכם יסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. חופשה או טיול נראים באופק. שבוע טוב ואלוקים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לחיות משמעותו לצמוח. אם אינך מבצע החלטות, אתה לא מתקדם. לכן זכרו ! לקבל החלטות זה חשוב אך לבצע אותן זה חשוב יותר.ועל זה אמרו חז"ל אמור מעט ועשה הרבה.

 

מזל דגים

משהו שאתם רוצים, מתעכב מלהגיע. זהו עיכוב זמני והדבר שלו אתם מצפיים יתרחש ב"ה בשלב מאוחר יותר. כעסים שאתם שומרים בליבכם מונעים מכם להגיע לפתרון בעיה שמציקה לכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לא לשמור בבטן ולפרוק את אשר על ליבכם. המנעות מעקשנות מיותרת תסייע לכם לקדם את העיניינים.

בעבודה: אתם חשים שלא בנוח ויש בליבכם טינה כלפי אנשים מסויימים אשר סובבים אתכם. כדי להימנע מויכוחים וחיכוכים מיותרים יהיה עליכם לנצור את לשונכם. הבטחות שקיבלתם לשיפור תנאי עבודתכם ו/או שכרכם אינן מתממשות ויהיה עליכם להתאזר בסבלנות עוד מספר חודשים.

זוגיות: הזוגיות בה אתם מצויים סטתה אט אט ממסלולה. שיגרה, סתמיות, שאננות, ודאגות שונות יוצרים ריחוק זוגי. הימנעות ממאבקי אגו וויתור על עקשנות מיותרת שאינה במקומה יזמנו לכם את ההזדמנות לישר את ההדורים לטוב או לטוב יותר. כספים: חסכון הוא צו השעה. עליכם להקפיד שלא לחרוג מיכולותיכם.

התיקון השבועי: לא תחמוד!! החמדן תמיד יהיה עני. חמדנות היא מחלה של הנפש המביאה עמה תוצאות אוטומטיות של כאב, מרירות ותסכול. קריאת מזמור נב' בספר תהילים יפה לשבוע זה. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר בפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה ובמנין, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כעניין ומשיב כהלכה, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע, אומר 'לא שמעתי', 
ומודה על האמת. 

 

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

0523646914

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה