תושבי אשקלון נעקצו על ידי נוכלים מרומניה בדרך מתוחכמת במיוחד



נוכלים מרומניה הגיעו לאשקלון, אשדוד באר שבע, אופקים ונתיבות ולערים נוספות בארץ, התקינו מצלמות ומכשירים לקריאת כרטיסי אשראי בכספומטים ולאחר שעזבו האנשים את הכספומט, הגיעו הנוכלים, קראו את הנתונים ושיכפלו את כרטיסי האשראי

 תיירים שהצטיידו במצלמות ובמכשירים מיוחדים לקריאת כרטיסי אשראי הגיעו לכספומטים בעיר, הצמידו את המיכשור המקצועי שלהם לאותם כספומטים, תיעדו את הקוד הסודי והשיגו נתונים אישיים של לקוחות הבנקים.

על פי החשד, לאחר שסיימו הלקוחות למשוך את הכסף מהכספומט,  הגיעו הנוכלים הרומנים כאשר הם חובשים פיאות ומשקפי שמש, הם אספו את הנתונים שהצטברו במכשירים אותם התקינו על הכספומטים ומשם הדרך לזיוף כרטיסי האשראי הייתה קצרה.
הנוכלים שהצליחו לשכפל את כרטיסי האשראי בחדרי המלונות בהם שהו, נהגו לצאת מיד לאחר מכן למסע משיכת כספים בכל רחבי הארץ. מתוך כ-40 הקרובנות שנעקצו על ידי הנוכלים, היו כאמור מספר תושבי אשדוד. 
הלקוחות כשנעקצו, גילו תנועות חריגות במיוחד בחשבונות הבנק שלהם, כמובן שלא הם ביצעו את אותן הפעולות, דבר שעורר חשד מצידם והוביל אותם להגיש תלונה ביחידת ההונאה של משטרת המחוז הדרומי.
חוקרי יחידת ההונאה במשטרת ישראל פתחו בחקירה והחלו לעקוב אחר פעילות התיירים הרומנים וביצעו מארבים בכספומטים, עד לתפיסתם בעת מעשה.
לשכת התביעות במשטרת ישראל הגישה כנגד הארבעה כתבי אישום לבית משפט השלום בבאר שבע ונגזרו עליהם שנתיים מאסר בפועל. בתום ריצוי המאסר הם יגורשו מישראל.

 -

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה