נגידת רוטרי בישראל הגב' מלי לוי בביקור באשקלון



בשבוע שעבר ביקרה באשקלון נגידת רוטרי ישראל ונפגשה עם חברי המועדון החדשים, העניקה להם סיכות חבר ובכך צרפה אותם באופן רשמי למועדון

 "אני מוכן לסייע למועדון רוטרי באשקלון בכל פעולה ובכל פרויקט שהמועדון ייזום לטובת תושבי העיר". במלים אלה פתח מ"מ ראש העיר, תומר גלאם, את המפגש שנערך במסגרת ביקור נגידת רוטרי ישראל, גב' מלי לוי בלשכת ראש העיר.

במפגש בו השתתפו חברי הנהלת המועדון וחברי צוות הנגידה, הציגה הנגידה בפני מ"מ ראש העיר את המטרות של רוטרי ואת פעילות הארגון ברחבי העולם בכלל ובארץ בפרט. הנגידה ציינה כי רוטרי אינו ארגון מתנדבים אלא ארגון של בעלי מקצוע המאוגדים במועדונים כאשר כל מועדון קובע לעצמו את סדרי העדיפויות שלו בהתאם לצרכי קהילה בה הוא פועל. בנוסף לעשייה הקהילתית – החברתית, כל מועדון מקיים פעילות חברתית – תרבותית לחבריו. ארגון רוטרי, בכל הרמות, מאפשר ומעודד קשרי עסקים בין חבריו ובהדרגה נבנית רשתות בין – עסקית בתחומים רבים.

מ"מ ראש העיר, האחראי על תחומי הנוער, החינוך הבלתי פורמאלי ושפ"ע, הדגיש את שיתוף הפעולה בין האגפים העירוניים הכפופים לו לבין מועדון רוטרי בעיר. בין השאר, הועלו מיזמים משותפים: פרויקט מרכזי שהעירייה והמועדון יבצעו הוא הקמת גן משחקים לילדים מאותגרים פיזית.

פרוייקט נוסף, "רוטרי הנואם הצעיר", פרוייקט אותו מוביל ויקטור בן עמי אשר במסגרתו בתאריך 23 לפבר' 2015  תתקיים תחרות "הנואם הצעיר" שמשתתפים בה תלמידים ממספר בתי ספר מאשקלון.  (התחרות תתקיים בבית יד לבנים, ביום  שני, 23 לפבר' 2015, בשעה 17:00 – הצפיה בתחרות פתוחה לקהל הרחב והציבור מוזמן).

בסיום הישיבה  העניקה הנגידה למ"מ ראש העיר, את דגל המועדון וציינה את הערכתה למשתתפים. הוחלט כי ייערכו ישיבות עם מ"מ ראש העיר כפעם בחודש כדי לבדוק יחדיו התקדמותם של פרויקטים משותפים שאושרו ויוזמות חדשות לטובת תושבי העיר.  

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה