ריקי שי, פורשת לאופוזיציה "חיים סופר עושה מעשים על גבול הפלילי ורובם במינהל לא תקין"



בפוסט שהעלתה בשעה 01:00 לפנות בוקר, לאחר הפרסום "באשקלון נט" על ישיבת הדירקטוריון שתכונס הערב בעירייה, בה יודיעו על החלפתה, היא כותבת שהיא פורשת גם מסיעת "אשקלון תנצח", סיעתו של ראש העיר

 ישיבת הדירקטוריון שתכונס הערב בשעה 17:00 באולם הישיבות בעירייה ובה על סדר היום צירופה של מיריי אלטיט כדירקטורית לרשת המתנסים ואישור מינויה כיושבת ראש במקום ריקי שי, הביא את שי לעלות פוסט בדף הפייסבוק שלה והודעתה על פרישתה מסיעת "אשקלון תנצח" סיעתו של ראש העיר, איתמר שמעוני. 
שי מפרטת את הסיבות שהביאו אותה לפרישה "חלה הדרדרות ביחסים עם מנכ"ל העירייה, חיים סופר שעוה הכל כדי להכשילני בשל העובדה  שאני מתריעה על מעשים רבים חלקם על גבול הפלילי ורובם במינהל לא תקיןם. " היא כותבת בין הייתר . "אני אמשיך לפעול כחברת מועצה מן המניין מהאופוזיציה בייתר שאר לתרום את חלקי כנבחרת ציבור למעל הקהילה. אהיה כאן לכל תושב ואעמוד על זכותו לקבל את המגיע לנו". 

ריקי שי, לא תשתתף הערב בישיבת הדירקטוריון עקב התחייבויות קודמות. אולם הצעה לסדר היום היא תגיש כבר היום. הנושא: פיטוריו של מנכ"ל העירייה, חיים סופר מתפקידו עקב כך שהוא מהלך אימים על עובדי העירייה.
זה נוסח הפוסט המלא שהעלת ריקי שי"
בס"ד
חברים וחברות יקרים, 
לצערי, הגיעו מים עד נפש!
והיום, 25/2/15 אני רוצה להודיע על החלטתי להיפרד מסיעת "אשקלון תנצח" בראשות איתמר שמעוני.
ריקי שי מאשימה את מנכ"ל העירייה במינהל לא תקין
בתוקף תפקידי כחברת מועצה הממונה על החינוך הבלתי פורמאלי, קידום נשים ועסקים וכן יו"ר דירקטוריון רשת המתנ"סים -תפקידים שלקחתי על עצמי בהתנדבות מלאה ומתוך שליחות עמוקה לפעול ולעשות למען התושבים.
הקדשתי ימים ולילות כדי למלא את תפקידי על הצד הטוב ביותר ולכל הדעות תרמתי רבות ושרתתי בנאמנות את עירי, סיעתי ואת העומד בראשה איתמר שמעוני והשתדלנו לעבוד בהרמוניה ובשותפות ככל האפשר.
לאחרונה, חלה הידרדרות ביחסים בשיתוף פעולה עם המנכ"ל חיים סופר שעשה ועושה הכול על מנת להכשילני בשל העובדה שאני מתריעה על מעשים רבים חלקם על גבול הפלילי ורובם במינהל לא תקין.אני חייבת לציין , שבראש מעיניי תמיד היה טובת התושב ובכך שהצרו את צעדיי וסמכויותיי בנושא המתנסים גרמו לעוול נוראי בתפקוד רשת המתנסים.
גם בנושא משרת רכש ולוגיסטיקה בה דנו ובה הביעו הדירקטורים את אמיתות הדברים והמעשים בועדת כוח אדם ולאחר חזרתי לתפקיד כיור מוציאים שוב את המכתב (מה שנראה מגוחך ), בכוונתי להוציא את הצדק לאור בכל הכלים שעומדים לרשותי.
אף אחד מתושבי העיר ומחברי המועצה אינו מבין מה גרם לשני אלה לנסות להכשילני הרי אנו באותה סיעה והתרומה שלי לסיעה ולתושבים נזקפת לזכותו של ראש העיר והסיעה.
אין ספק, שלמרות שאני נפרדת מהסיעה אני אמשיך לפעול כחברת מועצה באופוזיציה ביתר שאת לתרום את חלקי כנבחרת ציבור למען הקהילה ככל שאוכל , אהיה כאן לכל תושב ואעמוד על זכותנו לקבל את המגיע לנו.
אני קוראת מכאן לשתף פעולה למען שלטון נקי מכוחניות ,שקיפות,יושר ועשייה.
בהזדמנות זו, אני מודה לאלה שעמדו ועומדים לצידי ולכל מי שתמך ותומך בי בצעדיי לעתיד בטוח, לנו לילדנו בעיר אשקלון שיקרה לליבנו..
ובעזרת ה' – נעשה ונצליח!
 
 
 
תגובת העירייה: הדחתה של חברת המועצה, ריקי שי, מתפקיד יו"ר דירקטוריון רשת המתנ"סים הינה חוקית. היא תתבצע על פי כל כללי המינהל התקין ובגיבוי חוות דעת של יועץ משפטי.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה