תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין27/02/15 ועד 05/03/15

 
עוזי הכוהן הינו מדריך רוחני, ומומחה בעל שם לתורת התרולוגיה. תורת קלפי הטארוט על פי המקורות הקבליים ורוח חכמת התודעה והגישה היהודית, אשר נעזר בעבודתו בחוכמת התודעה ורזי הגישה היהודית כדי לעוזר ולסייע ב"ה ובהצלחה רבה לאנשים רבים במגוון תחומים כגון:
הכוונה מקצועית וזוגית, בייעוץ אישי ועסקי, בהדרכה והכוונה רוחנית ומעשית ובמתן מענה לאנשים רבים המחפשים תשובה ושרוצים להבין למה דברים קורים? מה אלוהים רוצה? ואיך אפשר ב"ה לשנות.
הכלים שבורא עולם העמיד לרשותו הם: רוח הגישה היהודית , קלפי הטארוט, אבני קריסטל, נומרולוגיה, גימטרייה, הילינג קבלי, שחזור גלגולים, פתרון חלומות, כוח האותיות, חוכמת הפרצוף, כירולוגיה ועוד כלים רבים וטובים שמעניקים לנועץ את היכולת לחזור לדרך המלך ולחיות את חייו בשלום.... 

 

מזל טלה
מזל טלה
מזל שור
מזל שור
מזל תאומים
מזל תאומים
מזל סרטן
מזל סרטן
מזל אריה
מזל אריה
מזל בתולה
מזל בתולה
מזל מאזניים
מזל מאזניים
מזל עקרב
מזל עקרב
מזל קשת
מזל קשת
מזל גדי
מזל גדי
מזל דלי
מזל דלי
מזל דגים
מזל דגים


 

 

מזל טלה

התעוררות, התפקחות והבנה. זמן ליזום, ליצור ולהניע לפעולה. קלף יום הדין מלמד שאתם ניצבים בפתחה של תקופה שהמוטיב העיקרי שלה הוא היכולת שלכם להיכנס למסלול של צמיחה, שיקום ועשייה חדשה, שיש בכוחם להוביל לשחרור וישועה וליציאה לדרך חדשה. לאלו מכם שינצלו כעת ובתבונה את חלון ההזדמנויות שנפתח בפניהם, ויפעלו ללא חשש ובאמונה למען עצמם, צפויים שינוים מרחיקי לכת שביכולתם לחולל מפנה ושינוי חיובי בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי.

בעבודה: שבוע קל יותר מקודמיו ניצב בפתח ולרבים מכם תינתן הזדמנות טובה להוכיח לממונים עליכם שאתם אכן נחוצים ויעילים. נצלו זאת בתבונה. לאלו מכם ששוכלים הסבה מקצועית או שינוי בתחום העבודה, מראים הקלפים שכעת זהו הזמן הנכון להזיז מהלכים שקשורים בדבר.

זוגיות: התרחקות וקרירות שנבעו מהצורך שלכם להיות קצת לבד עם עצמכם מסתיימת והשבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לייצב ולשפר את זוגיותכם. לאלו מכם שמנהלים זוגיות עם בני מזל שור, טלה או דלי, מראים הקלפים על מתיחות שנובעת מקצרים בתקשורת. פנייה לעזרתו של איש מקצוע תסייע בידכם ללבן מחלוקת בצורה יעילה שתחסוך גם כאב וגם זמן. לאלו מכם שבסתר ליבם, שמשתעשעים במחשבות על גירושין ופרידה, ממליצים הקלפים לא למהר ולהסיק מסכנות.

לרווקים: הכרות חדשה נוסכת תקווה. שבוע טוב, חג פורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הצהירו שלוש פעמים ביום את המשפט הבא: "אני לוקח/ת אחריות מלאה על חיי" בקול גדול ומהלב. ואם אתם לא מסוגלים להגיד את זה, אז תגידו "אני מוכן להתחיל לקחת אחריות מלאה על חיי" אבל תגידו מילים אלו גם אם אתם מתביישים כי זה משפיע.

מזל שור

שבוע בעל גוון חיובי ניצב בפתח ורבים מבני שור מרגישים וחווים הקלה מסוימת שמאפשרת להם לראות את העתיד לא רק בגוונים של אפור. זה הזמן להניע מהלכים, לעשות דברים ולפעול בזריזות ובנחישות. דברים שלקו בסחבת ושהיו תקועים עד עתה, מקבלים השבוע תפנית חיובית ומתחילים לזוז... והשיפור יבוא בעיקר בנושאים שקשורים בעבודה, פרנסה וקריירה.

בעבודה: מתרחשים תהליכים שמצריכים מכם להתנהג באופן קצת יותר אסרטיבי ונחוש. התנהגות שכזו תאפשר לכם לשמור על האינטרסים שלכם לבל יפגעו. נושא או פרויקט חדש בו אתם לוקחים חלק מצריך מכם השקעה של זמן ואנרגיה. הקלפים מראים שלמרות הקשיים, ההשקעה משתלמת.

בבית: חוסר שיקול דעת עשוי להציב אתכם בעמדת התגוננות שאין בה צורך. חשיבה של - "סוף מעשה במחשבה תחילה", עשויה למנוע מכם את הצורך בהסברים והתנצלויות.

זוגיות: לאחר תקופה שבה הזוגיות שלכם חוותה מהמורות וקשיים, אתם ניצבים השבוע בנקודה חדשה שבה יש לכם את היכולת ללבן כעסים ולברר מה בדיוק מפריע לכם לממש את הזוגיות עליה אתם חולמים. ההבנה שרק בשיחה פתוחה וגלויה תוכלו לסדר את הדברים היא נקודת המוצא לכל בעיותיכם. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, מומלץ לפנות לעזרתו של איש מקצוע שילווה, ידריך וייעץ.

לרווקים: היכרות חדשה שהחלה על צג המחשב, מקבלת הזדמנות לצאת מהעולם הווירטואלי ולעבור לפסים מעשיים. טיול, נסיעה או חופשה קצרה נראים באופק והדבר מומלץ בחום. שבוע טוב, חג פורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אילו רק יכולנו להפסיק לומר "אני לא יכול" או "איני מסוגל", עולם חדש ונפלא היה נפתח בפנינו. נסו להוציא את ה"איני יכול" מהלקסיקון שלכם. עשו זאת ברצינות. בכל פעם שבה אתם אומרים "איני יכול", תנו ח"י שקלים לצדקה. מעניין כמה שקלים יצטברו לכם במשך החודש?

מזל תאומים

מעבר דירה, שיפוץ או תכנון של מקום מגורים. נושא מעיק מקבל תפנית חיובית ועזרה שמגיע, מאפשרת לכם לקחת קצת אוויר. לאחרונה אינכם שבעי רצון מהתוצאות שהשגתם לגבי נושא כזה או אחר בחייכם, והדבר יוצר בלבבכם כעס/מרמור. הדבר נובע בעיקר משום שאתם בוחרים להתמקד במה שאין לכם במקום במה שיש לכם. בדיקה עניינית של הדברים תצביע על כך שלמרות התחושות אותן אתם חווים כעת, מצבכם הכללי בסדר ומספר מהלכים פשוטים יאפשרו לכם לצאת מהפלונטר בו אתם מצויים.

בעבודה: אינכם מביאים לידי ביטוי את היכולות האמיתיות שלכם ואתם בוחרים להסתפק באפרוריות שגרתית שאינה מאפיינת אתכם. כדאי שתדעו שיש מי שבוחן אתכם וקצת יוזמה מצידכם עשויה להביא לידי האצה במהלכים הקשורים לקריירה שלכם.

לפנויים: מצד אחד אתם כמהים לזוגיות ונמאס לכם להיות לבד אך מצד שני הפרטיות שלכם חשובה לכם וקשה לכם להכניס מישהו לתוך חייכם המבולגנים. עליכם לזכור שאין חצי הריון ועד שלא תגיעו לשלמות עם עצמכם תתקשו למצוא את שלוות הנפש שתוביל לזוגיות בונה.

לנישואין: אפרוריות ופסיביות מאפיינים את המצב נכון להיום והמאפיין הבולט בקשר שלכם הוא העדר תשוקה שנובעת מכעסים מודחקים ותחושת קורבנות או קיפוח. הקלפים מצביעים, כי עליכם להיות קצת יותר דומיננטיים בכל הקשור לזוגיות שבה אתם מצויים והצעד הראשון הוא לסגל את היכולת להקשיב לבן הזוג במקום לנסות ולהשמיע את קולכם. בן משפחה או חבר קרוב זקוק לעזרתכם ולמרות שזה מצריך מכם לוותר על צרכיכם האישיים היו שם בשבילו. זכרו, חבר ניכר בעת צרה. מומלץ לנצל את סוף השבוע לטיול בחיק הטבע. שבוע מבורך, פורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כל עוד האדם שקוע ברצונותיו האגואיסטיים הוא אינו שואל מהי משמעות החיים? אלא הוא פשוט חי אותם. אולם בעת שהוא מתחיל לשאול בשביל מה אני חי? עומדות בפניו שתי אפשרויות: לחקור את השאלה ולקבל עליה תשובה או להתעלם ולברוח ממנה אל שגרת החיים הרגילה .

מזל סרטן

השבוע הקרוב יצריך מכם לאמץ חשיבה בוגרת ועניינית בעיקר בכל הנוגע לתחום הכספי. רעיון, תוכנית או עשייה הנרקמים במוחכם יובילו להצלחה. עליכם להקפיד על סדר וארגון בניהול התקציב שעומד לרשותכם. אם אתם שוקלים התחלה של לימודים, זוהי התקופה המתאימה, וגם כאן, מצפה לכם הצלחה.

בעבודה: יש קצת חוסר סדר והדבר גורם לכם לחוסר שקט ולעצבנות. כדי להבהיר את הדברים יהיה עליכם להפעיל שיקול דעת שכלתני ולהימנע מתגובות רגשיות. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ניתן לראות שהזדמנות חדשה וטובה לחזור למעגל העשייה הולכת וקרבה. היו ערניים לנצל הזדמנות זו.

זוגיות: לאחר תקופה של עוקצנות וריחוק, מגיע הזדמנות מחודשת לבחון את מערכת היחסים. לאלו מכם שנמצאים תהלכי פרידה וניתוק, ממליצים הקלפים לא להשתהות, אלה לחתוך עניינים ולקבל החלטות.

 לרווקים: הכרות חדשה שאתם בוחנים מפיחה בכם תקווה. הקלפים מייעצים לכם שלמרות דפיקות הלב המואצות, תנו לראש להוביל.

בבית: לאחר תקופה קצת לחוצה מגיעים ימים קלים יותר שיאפשרו לכם לגלות שלמרות הכול אין כמו בבית. שבוע מבורך, חג פורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הדיבור הוא לבוש המחשבה שאדם מדבר - נגלת מחשבתו. זכרו   כשאתם מדברים - צריכה מחשבתכם להאיר את דיבורכם.

מזל אריה

נושא או עשייה שקרוב לליבכם ואתם מאוד רוצים לקדם תלוי ועומד באופן בו תבחרו לפעול. שקדנות, התמדה ומסירות, הם המפתח להישגים ולעשייה מוצלחת.

בעבודה: יש עייפות מסוימת שמעידה על כך שהשחיקה אינה פוסחת גם עליכם. על מנת שתוכלו להתמודד עם השחיקה יהיה עליכם לבצע מס' דברים: 1. לארגן את פינת העבודה שלכם - נקו וזרקו דברים מיותרים 2. רישומו את כל הנושאים שבטיפולכם וסמנו ממה אתם רוצים ויכולים להיפטר או להעביר לאחרים. 3. טפלו בהרגשת מצוקה, כעס ותסכול. אם אינכם יכולים לעשות זאת לבד פנו לעזרתו של איש מקצוע 4. חפשו דרכים לגוון את שגרת יומכם כגון: פעילות התנדבותית, לימודים, ספורט, סדנאות והעשרה.

בבית: יש דברים שצריך לתקן, לסדר או לשפץ. אצל חלקכם מדובר בשיפוץ ואחזקה של מבנה או בית. ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ ואחזקה של מערכות היחסים אותם אתם מנהלים עם בן הזוג, הילדים ובני המשפחה. חשוב לזכור, שתחזוקה קבוע תעזור לכם לשמר את ביתכם ואת מערכות היחסים שלכם במצב כשיר ושמיש.

זוגיות: אתם כמהים לריגושים חדשים. השגרה היא האויב מספר אחת של הזוגיות, את זה יודעים כולם. אך לצערי, לא כולם יודעים מה עליהם לעשות כדי לנצח את השגרה. אם אתם חשים שאינכם יודעים מה עליכם לעשות כדי לנצח את השגרה, אל תחששו לפנות לעזרתו של איש מקצוע שידריך, יכוון וייתן לכם את הכלים הדרושים כדי לעמוד במשימה.

התיקון השבועי: להתחבר לשקדנות, לסבלנות ואורך רוח!! שבוע טוב, פרים שמח ואלוהים אתכם

הכוונה רוחנית: כל שחכמתו מרבה ממעשיו, למה הוא דומה, לאילן שענפיו מרובין ושורשיו מעטין, והרוח באה ועוקרתו והופכתו על פניו. אבל כל שמעשיו מרובין מחכמתו, למה הוא דומה, לאילן שענפיו מעטין ושורשיו מרובין, שאפילו כל הרוחות שבעולם באות ונושבות בו אין מזיזין אותו ממקומו. פרקי אבות.

 

מזל בתולה

הזדמנות לשינוי והקלה ניצבת בפתח בכל הקשור לפרנסה, הכנסה וכסף ועליכם להיות ערניים ודרוכים כדי שלא לפספס את חלון ההזדמנויות שנפתח. המבחן השבועי של בני מזל בתולה – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי למרות הקשיים והבלבול שרבים מכם חווים כעת, אלוהים אוהב אתכם.

בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם בישומם, ישפיעו על האופן שבו תראה עבודתכם בחודשים הבאים, הבנה ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו"- חשובה מאוד להצלחתכם.

לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה משכנתא או סיוע כספי כזה או אחר.

זוגיות: נשיאה בעול חובות היומיום צובעת את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. הכרות שהחלה דרך צג המחשב, מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להיכנס לעניין.

כספים: השבוע יש מזל באוויר. השקעה של סכום כסף קטן במשחקי מזל, עשויה להניב בעבורכם רווח נאה שיהיה בהצלחה שבוע מבורך, חג פורים שמח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית:  התודעה היהודית אומרת: "טובים השניים מן האחד". מדוע? משום שאנחנו יכולים להיות יותר אובייקטיביים לגבי טעויותיהם של האחרים מאשר לטעויות שלנו עצמנו. חברים נמצאים יחד כדי לקדם זה את זה ובכדי לתת זה לזה ביקורת בונה לתיקון טעויות.

 

מזל מאזניים

הגיע הזמן להודות בכך שאתם זקוקים לעזרה. עזרה ממקור חיצוני יכולה להראות לכם את הדרך להיחלץ ממבואי סתום. חשדנות, מתח וחוסר שקט נפשי יוצרים שבוע מתוח ורבים מבני מזל מאזניים צרכים לגלות בשבוע זה ערנות ודריכות לכול הנעשה סביבם. חלקכם חשים בהתערערותה של שהקרקע היציבה שמתחת לרגליהם. אצל חלקכם הקרקע היציבה מסמלת את העבודה, הפרנסה החומרית והקריירה ואצל חלקכם הקרקע היציבה באה לידי ביטוי בתא הזוגי והמשפחתי. הקלפים משקפים שאתם אכן צריכים לעמוד על המשמר לבל תאבדו את הישגיכם באחד מהתחומים הללו. כמו כן, השבוע מומלץ להיעזר בחוכמתם של אחרים כדי לפתור ולקדם תהליך תקוע. מאבק שאתם מנהלים מול גוף כזה או אחר תקוע ואינו מגיע לידי סיום. נכונות לגישור תאפשר לכם להניע את התהליכים ותועיל לכם.

בעבודה: המון כאב ראש ומתיחות רבה מאפיינים את השבוע הקרוב. החלטות שצריכות להתקבל יוצרות מתיחות, כדאי מאוד לנצל את זמן ההמתנה להחלטות ולשיפור עמדות. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים להתגמש ברצונותיהם ממקום של הבנה ולא של טרוניה. השינוי בגישה יאפשר לכם לחזור למעגל העשייה ממקום נקי וגאה. זוגיות: עניינים אחרים, בעיקר מעולם החומר, מוציאים לכם את החשק מהזוגיות ורבים מכם אינם מוצאים בליבם את החשק להשקיע בזוגיותם. אסור שזה יקרה! דווקא עכשיו, כשהזמנים לא ברורים וחוסר יציבות נישא באוויר, יש חשיבות לכוח ולתחושת הביחד שהתא המשפחתי יכול לספק ולכן אל תתעצלו לתת לזוגיות שלכם את מה שהיא צריכה לקבל. במידה ואינכם יכולים לעשות זאת לבד שבוע מוצלח, פורים שמח ואלוהים אתכם!!   

הכוונה רוחנית: שיחה מיותרת מערפלת את המחשבה. שימוש זהיר במילים מעביר את הפיקוד למוח. המלים בהן אתם בוחרים להשתמש מבטאות את אישיותכם.

 

מזל עקרב

משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שהשבוע אתם טרודים בעיקר על רקע חומרי וכספי. ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל, ניתן לראות על פניכם שהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשותיכם. שיתופו של בן זוג, אח, איש מקצוע או חבר יקר עשוי להאיר את עיניכם והדבר יוביל לשיפור גם במצב הרוח.

בעבודה: חוסר יציבות מערער את הביטחון שמקום העבודה מעניק. השתדלו להימנע מלקחת חלק ברכילות כזו או אחרת ואל תחלקו סוד או מידע שהגיע לאוזניכם עם אחרים. למעשה השבוע, דיסקרטיות וסודיות ישרתו אתכם. לכן הקפידו לנהוג באיפוק ובאחריות. לאלו מכם שאיבדו את מקום עבודתם ממליץ הקלף שלא להסתגר ולשקוע ברחמים עצמיים.

בבית: חוסר התקשורת הצליח לחדור גם אל תוך חיי המשפחה. ואתם חסרי סבלנות בעיקר כלפי הילדים ובני הנוער ונוטים לכעוס ולהתרגז בקלות. נסו לגלות מעט סבלנות והבנה. הבלגה כזו או אחרת תמנע מכם את רגשות האשם ואת הצורך בלהצטער. זוגיות: עניינים הקשורים באמינות ויושר עולים על הפרק והדבר מוביל לקרירות ולסגפנות שאינה מאפיינת את אתכם. התחושה שבן הזוג לא משתף ומגלה לכם את אשר על ליבו יוצרת בליבכם את החיץ המעיב על האינטימיות הזוגית. חשוב לזכור שלפני שאתם ממהרים להאשים את בן הזוג, כדי מאוד לבדוק האם אתם עצמכם משתפים את בן זוגכם בכל מה שיושב לכם על הלב. זכרו ה"פוסל, במומו פוסל". לרווקים: התחושה שהנשמה התאומה שלכם אינה קיימת, יוצרת בלבכם מועקה ואפרוריות. חשוב שתדעו שהמחשבות שלכם יוצרות את המציאות אליה אתם צועדים. לכן גם אם אתם לבד, אל יפלו פניכם . נצלו את הלבד להעשרה עצמית, למידה והתפתחות רוחנית, אישית. והזוגיות?... אל דאגה גם היא בזמנה ב"ה תגיע. רצון ללמידה ולהתפתחות רוחנית מעורר מחשבות על הרשמה ללימודים רוחניים שבעתיד יהפכו למקצוע. שבוע מבורך, חג פורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: המושג " תמים " מתאר את אישיותו של האדם עצמו - תמים הוא אדם מושלם, ללא כל פגם באישיותו, בהתנהגותו או במחשבותיו. תמים = שלם + טהור. שלם הוא ללא חוסר או דופי. ואילו טהור הוא נקי, הגון וישר. כלומר: בעל מחשבה נקייה, מילה נקייה ומעשה נקי.

 

מזל קשת

פחד שאין לו אחיזה במציאות מאט את התקדמותכם. התחברות לחשיבה חיובית שבבסיסה האמונה שאתם מסוגלים, מצוינים ומיוחדים, תוביל אתכם לתחושת שחרור והקלה. השבוע נפתח באווירה טובה יותר מקודמו והצלחה כול שהיא שמגיע כעת, מעלה את תחושת הערך העצמי שלכם. שבוע של הזדמנויות לשינויים מפציע כעת על בני מזל קשת. בשלב זה אתם מוכנים לוותר מרצון על דברים בהם מיציתם את עצמכם והדבר יאפשר לכם לצאת לדרך חדשה אשר תוביל אתכם לצמיחה אישית שתהווה פיצוי נאות בגין השקעה וסבלנות רבה. הצורך בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא.

בעבודה: יש שיפור והרגשתכם טובה יותר. נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח. שבוע טוב למחפשי העבודה ולכול אלו שנגשים לראיונות עבודה. זמן טוב לגשת לטסטים, תאוריה ומבחני נהיגה.

לרווקים שביניכם: מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות צפוי לו מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. כן, ואפילו חתונה נלקחת בחשבון

זוגיות: עליכם לעמוד על המשמר! הסדקים שהופיעו בחומת הזוגיות שלכם הם תוצאה של לקיחת הזוגיות שלכם כמובנת מאליה וזו טעות נפוצה שיש להימנע ממנה. באמצעות שיחה, ליטוף, ויתור, הבנה, התחשבות, מחמאה וחיבוק. תוכלו להשיב את התשוקה שנעלמה.

לרווקים שמנהלים זוגיות: קשר זוגי עולה מדרגה וריח של חתונה ומיסוד נישאים באוויר.כספים: הקלה ושיפור בתחום זה נראים באופק. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לנהוג בפזרנות וחסכון הוא עדיין צו השעה. שבוע טוב, חג פורים שמח  ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: החיים אינם קלים ולעיתים אנו מתקשים להתקדם ומרימים ידיים (מוותרים......) הרמת ידיים כזו היא ביטוי נוסף של כניעה לתסכול. צריך לדעת שהעולם לא קל ועלינו להתמיד ולהתעקש על מנת להגיע למימוש עצמי. לעולם אל תעצרו באמצע הדרך, המשיכו לצעוד בה עד שתגיעו אל סופה.

 

מזל גדי

שבוע חיובי במהותו ניצב בפתח צורך ברפואה לגוף ולנפש מציב אתכם בנקודה שאתם חייבים לעשות מעשה. מומלץ בחום לנסות ולשלב בכול הליך גם את שרותיה של הרפואה האלטרנטיבית על שלל גווניה. עזרה בדיבור או הכוונה רוחנית יכולים להקל על בלבול רגשי ולהתוות דרך. התקופה אותה אתם חווים כעת הינה משמעותית ביותר בחייכם והיא איננה מתרחשת סתם. ההבנה כי כל אשר מתרחש בחייכם הוא בעל משמעות ושעליכם ללמוד ולהפיק רווח חיובי מכל מקרה ומקרה, תאפשר לכם להבין כי התהליכים והשינויים אותם עברתם לאחרונה נועדו למטרה מסוימת והם מציבים אתכם כעת אל מול פתחו של עידן חדש אשר טומן בחובו שיפור והצלחה. הדרך להשגת השיפור המבוקש איננה קלה אך היא אפשרית. כל שעליכם לעשות הוא להתחבר לאומץ הלב, ליוזמה, להתלהבות ולאמונה אשר יובילו לפריצת דרך משמעותית בנושא או עשייה בה אתם עוסקים. ההכרה כי כעת יש לכם את הכלים הדרושים על מנת לפרוץ קדימה ולהצליח, מציבה אתכם בנקודה חדשה אשר משקפת את העובדה שאתם מסוגלים לממש את הפוטנציאל הטמון בכם. שבוע זה יהיה בעל סממנים רוחניים אשר מעידים כי התחברות מלאה לפן הרוחני שקיים בכם, היא המפתח להתקדמותכם. במידה ואתם מתקשים לעשות זאת בכוחות עצמכם, הרשו לעצמכם לפנות לעזרה ולהכוונה של איש מקצוע אשר יסייע בידכם למצוא את התשובות לשאלותיכם. הרשמה ללימודים ותכנון לגבאי העתיד המקצועי מעסקים אתכם. רעיון לעסק חדש עולה בלבכם!! שבוע מצוין, פורים שמח ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית: "טוב" הוא אויבו המושבע של "מצוין". כשחברה  או אדם - מסתפקים בהיותם בינוניים או סתם "טובים", הם לעולם לא יגיעו לרמה גבוהה יותר של מצוינות. 

 

מזל דלי

השבוע חשוב לנהוג באיפוק ואורך רוח. אגוצנטריות - ההתמקדות באני - עומדת בדרכן של מערכות היחסים שלכם. התחייבויות שלקחתם על עצמכם לבצע בדעה צלולה, או ניסיון נוסף שגזרתם על עצמכם לנסות, גורמים לכם להרגשה לא נעימה. יתכן ולקחתם על עצמכם קצת יותר ממה שאתם רוצים ומסוגלים לשאת.

בעבודהיש מי שמקנא בכם ויהיה עליכם להיזהר ולהימנע מהתרברבות או דיבור מיותר שעשויים לפגוע, לקלקל ולעכב את תוכניותיכם.

זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויחדדו לכם את ההרגשה שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. וותרו על אגו ועל הצורך להיות צודקים וגלו סבלנות כלפי בן הזוג.

בריאות: העומס הרב שמוטל עליכם מערער את בריאותכם והופך אתכם לפגיעים יותר. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או צאו לטייל בחיק הטבע. הדבר יעשה לכם רק טוב ויסייע בידכם להטעין מחדש את המצברים. שבוע מצוין, פורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בלתי אפשרי להימנע לגמרי מטעויות. (אין צדיק שלא יחטא) במבחן האמיתי שעומד בפני כל בן-אנוש לא בודקים האם הוא לא עשה כלל טעויות אלא מה הוא למד מכל טעות וכיצד מתנהלים חייו לאחר מכן.

 

מזל דגים

רחמים עצמיים ואו חוסר ביטחון עצמי יכולים לגרום לכם לפספס הזדמנות טובה לשינוי. התנהגות שאיננה במקומה מונעת מכם לקבל את הדבר אותו אתם כול כך רוצים. כדי לחולל שינוי יהיה שיאפשר לכם להתחבר אל כיוון חדש, יהיה עליכם להקפיד ולהיפתח בלב שלם לכול מה שאלוהים שולח לכם. שבוע חיובי ניצב בפתח וזה הזמן שלכם בני דגים להתעורר לעשייה חדשה בשורה שמגיעה יכולה לשנות את תוכניותיכם היכולת שלכם לפעול במהירות היא זו שתכריעה לחיוב או לשלילה.

בעבודה: זהו זמן לשינויים שמתחילים כעת וימשכו עד כחצי שנה מהיום. מעבר או שינוי של מקום העבודה עולה על הפרק ובתקופה הקרובה רבים מכם ידרשו לכוון את מסלולם המקצועי מחדש.

בבית: אתם חשים צורך לסדר ולרענן את הבית. רכישה של רהיט או פריט נוי כזה או אחר תגרום לכם נחת ותשפר את הרגשתכם.

זוגיות: השבוע ממליצים לכם הקלפים להכניס ולשלב מעט רוחניות ורומנטיקה אשר בסופו של תהליך ישפיעו לטובה על ענייני הרגש. נכונותכם להשאיר מאחור ריב ישן להתפייס לשכוח וגם לסלוח, תאפשר לכם ליצור מצבים זוגיים. לנשואים שביניכם וגם לאלו הכמהים לזוגיות ואהבה, מומלץ לנצל את אווירת יום ההולדת כדי ליצור מצבים רומנטיים.

התיקון השבועי: להימנע מחשיבה שלילית. להיפתח אל האור ולהודות בלב שלם על כול מה שיש לכם בחייכם. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע טוב, פורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בורות היא מחסום אדיר לצמיחה. שמירה על ראש פתוח ויצירתי זהו מנוף אדיר לפריחה.

 

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

0523646914

 

לראש הדף       

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה