שני תושבי אשקלון חשודים בשוד סניף דואר בשדרות



השודד לאחר שהגיע תורו הגיש לפקידה מכתב "זה שוד שימי את הכסף בשקית בלי בעיות"

 הכל התחיל בחודש שעבר כשאלמוני העוטה על פניו חם צוואר נכנס לסניף הדואר בעיר שדרות. לאחר שלקח מספר והמתין לתורו ככל לקוח במקום, הגיע לדלפק הדואר והניח עליו פתק אשר יועד לעיניה של פקידת הדואר ועליו כתוב בכתב יד: "זה שוד שימי את הכסף בשקית בלי בעיות". הפקידה קפאה במקומה ולא נענתה לדרישותיו. לרוע מזלו במקום היה סמ"ר יניב כהן, שוטר מג"ב מיחידת שחר 101 דרום שלא במסגרת תפקידו. "הגעתי לסניף הדואר ע"מ לקחת חבילת דואר רשום.

בשלב מסוים הבחנתי באדם שנכנס בצורה מחשידה לסניף. כשהגיע תורו הוא ניגש לדלפק. אז כבר זיהיתי שמשהו לא מתנהל כשורה והתקרבתי לכיוונו".

בשלב זה החשוד אשר לא היה חמוש בכלי נשק חם או קר נמלט בריצה מהסניף מבלי שלקח עמו דבר. יניב שהבין במהרה מהפקידה כי מדובר היה בניסיון שוד, רץ בעקבותיו וזיהה אותו נמלט תוך שהוא מנגח מספר כלי רכב שחנו במקום ונוסע נגד כיוון התנועה. "הזעקתי מיד את שוטרי משטרת שדרות שהגיעו למקום תוך זמן קצר ודיווחתי להם על מספר לוחית הזיהוי של הרכב עמו נמלט החשוד", מספר יניב. בתום חקירה מאומצת של משטרת שדרות במרחב לכיש בסיוע אנשי המז"פ, התחקו השוטרים אחר זהות החשוד המרכזי בביצוע המעשה, תושב אשקלון בשנות העשרים לחייו.

 

בשבוע שעבר (02.03.2015) נעצר החשוד באשקלון ע"י בלשי משטרת שדרות. במהלך חקירתו ע"י החוקר רס"ר משה דרעי, החשוד קשר את עצמו למיוחס לו.  יום למחרת נעצר בביתו חשוד נוסף, גם הוא תושב אשקלון בשנות העשרים לחייו, בחשד שסייע לו בניסיון השוד.

לאחר הארכת מעצרם, אמש הוגשה כנגד השניים הצהרת תובע בבית משפט השלום באשקלון. מחר צפויה פרקליטות מחוז דרום להגיש כנגדם כתב אישום לבית משפט מחוזי באר שבע.

מפקד משטרת מרחב לכיש נצ"מ אלי כזרי התייחס לאירוע וציין: "מעצר החשודים וסיכול ביצוע השוד התאפשרו הן בזכות תושייתו וערנותו של שוטר מג"ב שהיה במקום, והן בזכות חקירה מאומצת ואיכותית של תחנת משטרת שדרות. נמשיך

להיאבק בפשיעה על כל גווניה בנחישות, על מנת לשמור על ביטחונם האישי של האזרחים, ובכדי להעמיד את העבריינים לדין".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה