פשיטת המשטרה שהפכה לאירוע מרגש



שוטר מג"ב ביים אירוע הקמת רעש כדי להציע לחברתו השוטרת נישואין. השוטרת: הייתי בהלם. קיבלתי המון תגובות. זה היה מרגש עד דמעות. החבר השוטר: המטרה שלי היתה להיות יצירתי ושלא תשכח את זה כל החיים. כך מפרסם האתר "מאקו" והכתב, שמעון איפרגן

מאת: שמעון איפרגן

רס"ל חן אטיאס, שוטרת בשיטור העירוני בתחנת אשקלון של מרחב לכיש, לא האמינה שהחבר האהוב שלה, שוטר מג"ב רס"ר ערן טסה, יציע לה נישואין בדרך כל כך יצירתית שתהפוך לסרטון ויראלי, עם מאות תגובות ושיתופים ואלפי לייקים בפייסבוק.

הצעת הנישואין בפשיטת המשטרה
 
חן אטיאס וערן טסה עם הטבעת צילום : משפחה

"אנחנו חברים כבר שנתיים", סיפר טסה לנקסטר, "והבטחתי לה שהצעת הנישואין שלי תהיה הכי יצירתית בעולם. משהו מהסרטים, שאף פעם לא עשו. זה משהו שחשבתי עליו כבר שנה, עד שהבשיל לפני כמה ימים".

כצעד ראשון, קנה טסה טבעת יהלומים בחנות תכשיטים. לאחר מכן שכר את שירותיו של הצלם אמיר אוגר, ובמקביל רקם מאחורי גבה של חברתו את ביום הסרט שיגרום לה להגיע לזירת האירוע באופן הכי תמים, מבלי לחשוד בדבר. "התקשרתי למפקד של חן וסיפרתי לו על התכנית שלי להפתיע אותה בהצעת נישואין. המפקד שמח לעזור לי בביום האירוע", שחזר טסה.

התכנית היתה מושלמת: לפני צאתה למשמרת לילה, קיבלה חן הודעה ממפקדה שצלם וידאו יתלווה אליה כדי לצלם סרט תדמית על היחידה ופועלה למען הציבור. "הוא תדרך אותי לפני היציאה למשמרת על אילו נושאים לדבר וכיצד להתנהג. זה נראה לי שגרתי לגמרי. לא חשדתי בכלום. דווקא שמחתי שבחרו אותי להוביל את סרטון התדמית על היחידה", סיפרה חן.

 

 

 הכל פעל על מי מנוחות. צלם הווידאו שהתלווה לחן תיעד אותה במהלך המשמרת, כיצד היא מסבירה על עבודת היחידה, כשלפתע היא מקבלת הודעה מהמוקד על אירוע באחת השכונות באשקלון. שכנים התלוננו, לכאורה, על כך שאנשים עורכים מסיבת קריוקי מרעישה. חן נסעה לכיוון הדירה, דפקה על הדלת - והוכתה בהלם.

הצלם אמיר אוגר העלה את הסרטון לדף הפייסבוק שלו וסחף את הרשת בשיתופים ולייקים. "אני שמח שהצלחתי להפתיע את חן ובגדול ולגרום לה אושר רב. מגיע לה את כל הטוב שבעולם", הסביר טסה. "מאז שהסרט עלה לרשת אני מקבלת המון תגובות מרגשות", סיפרה חן, "בחיים לא האמנתי שיקרה לי דבר כזה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה