מקום שלישי ומכובד לבתי הספר "רותם" ו "נווה ציון" בתחרות רובוטיקה



"רובוטראפיק" זוהי תחרות רובוטיקה בינלאומית הנערכת אחת לשנה בטכניון, ובמסגרתה משתתפים עשרות בתי ספר מכל רחבי הארץ

 תלמידי בי"ס "רותם" ובי"ס "נווה ציון" זכו במקום השלישי בתחרות "רובוטראפיק" שנערכה בטכניון.

"רובוטראפיק" זוהי תחרות רובוטיקה בינלאומית הנערכת אחת לשנה בטכניון, ובמסגרתה משתתפים עשרות בתי ספר מכל רחבי הארץ. בתחרות נדרשים התלמידות והתלמידים לבנות פתרונות רובוטיים לבעיות הקשורות בתחבורה ובבטיחות בדרכים.

התלמידים הזוכים

התחרות השנה עמדה בסימן הכביש העתידי - תכנון מרחב התחבורה העתידי (התלת ממדי), תכנון רכבים אוטונומיים הפועלים ללא התערבות בן אנוש, ובניית רכבות וריטואליות של רכבים. 
אפשר לקבל מידע נוסף על התחרות בעמוד הבא: 
http://www.eytam.com/robotics/robotraffic

הכנסת תכנית הלימוד ברובוטיקה לבתי"ס יסודיים בעיר הינה יוזמה של מנהל אגף החינוך מר יצחק בריגה ובליווי צמוד של עדנה אברהמי, סגנית מנהל אגף החינוך. מטרת תכניות אלו היא לפתח חשיבה מדעית וטכנולוגית, כמו גם חשיבה מחוץ לקופסא במציאת פתרונות יצירתיים לבעיות טכנולוגיות.

בתי הספר מאשקלון שהשתתפו השנה בפרוייקט הם בי"ס יסודי נווה ציון ובי"ס יסודי רותם.

הפרוייקט שזכה

שני בתי ספר אלו החלו את לימודי הרובוטיקה לפני כארבעה חודשים וכבר הגיעו להישגים מרשימים -כאשר בתחרות שנערכה בשבוע שעבר (יום ה) בטכניון זכה בי"ס "רותם" במקום השלישי הן במירוץ והן בתחרות הכוללת, ובי"ס "נווה ציון" זכה במקום השלישי במסגרת פרוייקט הכביש האלקטרוני.

פורום ההורים לקידום החינוך, מברך את בתי הספר הזוכים ואת היוזמים ממנהל החינוך על החלטתם להכניס את התכנית למוסדות החינוך ואף להרחיב אותה כבר בשנה הבאה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה