חדש באשקלון: שוד באמצעות סקילה



משטרת אשקלון שמה את ידה על כנופיה אשר שדדה שרשרת זהב באמצע הרחוב לאור היום. עפ"י החשד, בזמן שאחד החשודים דיבר והעסיק את הקורבן, האחרים תלשו שרשרת זהב יקרה מצווארו. הם לא ברחו מהמקום לפני שיידו לעברו אבנים בכדי לוודא שלא ירדוף אחריהם. לאחר שנעצרו ונחקרו במשטרת אשקלון מעצרם הוארך, ומחר צפויה הפרקליטות להגיש כנגד שניים מהם כתבי אישום בגין שוד

ביום הבחירות, בשעות הצהריים דווח למשטרת אשקלון ממרחב לכיש על שוד אלים שהתרחש ברחוב דוד ברגר בעיר אשקלון. אדם שהלך ברחוב הותקף בערמומיות ע"י שלושה אנשים (2 בגירים וקטין) שפעלו כצוות מתוזמן היטב. כך עבדה השיטה: אחד החשודים החל לשוחח עם קורבן השוד. במקביל החשודים האחרים תקפו אותו וחטפו ממנו שרשרת זהב בשווי 8,500 ₪ לערך, תוך שאחד החשודים מפיל את הקורבן לרצפה בכוח. לאחר שהשרשרת הייתה בידיהם הם ידו אבנים לעבר הקורבן ונמלטו מהמקום. כתוצאה מהשוד האלים, נגרמו לקורבן חבלות שונות.

שרשרת הזהב שנשדדה

לאחר שדיווח על כך למשטרה, שוטרי הבילוש והסיור של משטרת אשקלון ערכו סריקות בכל האזור, ובמקביל תחקרו את הקורבן וקיבלו תיאור של החשודים במעשה. לאחר מספר דקות הם איתרו את השלושה. אחד מהם ניסה להימלט מידי השוטרים תוך שהוא משליך מידו את שרשרת הזהב ששדד זמן קצר קודם. לרוע מזלו השוטרים הבחינו בכך, השיגו אותו לאחר מרדף רגלי ובמקביל מצאו את השרשרת שהשליך. בעת מעצרו התנגד ותקף את השוטרים. ואם לא די בזאת, לאחר חיפוש על  גופו מצאו השוטרים חומר החשוד כסם.

שלושת החשודים נעצרו ונלקחו לחקירה ע"י צוות התשאול מתחנת משטרת אשקלון. 

בתאריך 18.03.2015 הוארך מעצרם של שניים מהחשודים. מחר צפויה פרקליטות מחוז דרום להגיש כנגדם כתב אישום בבימ"ש מחוזי ב"ש.

מפקד משטרת אשקלון סנ"צ שמעון פורטל שיבח את פעילותם של שוטריו באירוע וציין: " מדובר בשוד אלים שהתרחש באמצע הרחוב לאור היום. נחישותם ופעילותם המהירה של השוטרים הובילה למעצר החשודים ולהשבת השרשרת היקרה לבעליה. לא נעבור לסדר היום על אלימות מכל סוג שהיא כנגד אזרחים או שוטרים ובפרט כשמדובר בשוד".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה