המכללה באשקלון סיפור הצלחה: התקנת עמדות מרצה טקפודיום במכללה האקדמית



המכללה האקדמית אשקלון נחשבת לאחת מהמכללות הגדולות והחשובות בישראל. המכללה מציעה תוכניות לימוד לתואר ראשון ברמה אקדמית גבוהה כגון: מדעי החברה, מדעי הטבע ויהדות, כאשר תחומי הלימוד המבוקשים ביותר הינם כלכלה ומנהל עסקים, פסיכולוגיה, מחשבים ולוגיסטיקה. כתבה שפורסמה באתר "אנשים ומחשבים"

 בשנת 2005 קיבלה המכללה החלטה אסטרטגית: לצייד את כל כיתות הלימוד והאולמות בקמפוס בעמדות מרצה חכמות הכוללות את כל ציוד האודיו-וידאו, שתהיינה מחוברות באופן קבוע למקרנים ותספקנה פיתרון מלא הן עבור הסטודנטים והן עבור המרצים. הדרישות העיקריות לאולמות ההרצאה היו קלות השימוש ותחזוקה נמוכה. דרישה חשובה נוספת הייתה מיגון ואבטחה של העמדות, מאחר והכיתות עצמן אינן נעולות.

על מנת להקים פרוייקט זה בחנה המכללה את כל הפתרונות הקיימים בשוק ומצאה כי עמדות המרצה המתקדמות, טקפודיום אינטראקטיב של חברת טכום הינן הפתרון היעיל, האיכותי והמשתלם ביותר.

עמדת הטקפודיום היא פתרון טכנולוגי הכולל מחשב איכותי, מסך אינטראקטיבי המאפשר ציור ורישום הערות ישירות על גבי המסך, מצלמת מסמכים באיכות HD המאפשרת הצגת מסמכים ואובייקטים, נגן DVD לניגון סרטים, מערכת קול איכותית, חיבורים למחשבים ניידים ועוד.  באמצעות פאנל השליטה הייחודי, השליטה בכל האמצעים בחדר מתבצעת בלחיצת כפתור אחת פשוטה המאפשרת שימוש קל ומהיר.

המרצים במכללה מעריכים מאוד את העובדה שאין הם צריכים עוד להתמודד עם שלל פונקציות מסובכות ומורכבות במהלך הרצאותיהם. טקפודיום במכללה האקדמית אשקלון

(בתמונה: המרצים במכללה מעריכים מאוד את העובדה שאין הם צריכים עוד להתמודד עם שלל פונקציות מסובכות ומורכבות במהלך הרצאותיהם. טקפודיום במכללה האקדמית אשקלון)

במשך עשור הותקנו למעלה מ-90 עמדות טקפודיום באולמות ההרצאה וכיתות הלימוד ברחבי המכללה. ומאז בכל אולמות ההרצאה נמצאים בתפוסה מלאה והמרצים הגדילו באופן נרחב את השימוש שלהם במכשירי האודיו-וידאו, כך שמתן ההרצאות השתפרו באופן משמעותי מבחינה טכנולוגית.

בעקבות החלטה אסטרטגית זו, הן ציבור הסטודנטים והן ציבור העובדים נהנים מתשתיות פיזיות וטכנולוגיות מן המתקדמות והחדישות בעולם.

המרצים במכללה מעריכים מאוד את העובדה שאין הם צריכים עוד להתמודד עם שלל פונקציות מסובכות ומורכבות במהלך הרצאותיהם, דבר המקל משמעותית על עבודתם.

חשוב לציין, כי למרות השימוש היום-יומי של עמדת הטקפודיום בכל אולמות ההרצאה, המכללה מדווחת כי קריאות השירות הן אפסיות. בנוסף, ציוד האודיו-וידיאו נשאר מוגן ומאובטח.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה