יש מבין?



התזמורת האנדלוסית אשקלון, כמעט הפכה עוד משהו תרבותי באשקלון למשהו לשעבר, עד שהעירייה התעשתה והבינה שבלי תרבות, העיר הזו לא שווה כלום. חבל שהעירייה מתעוררת רק בלחץ תקשורתי

(התוכן הוא קומוניקט של עיריית אשקלון)

 אחד הפרוייקטים אותם יחלו להטמיע בקרוב הוא הכנסת רפרטואר התזמורת למערכת החינוך בעיר במסגרת 'סל תרבות'. ראש העיר, איתמר שמעוני: ״אחרי שהגענו להסכמים, אני בטוח שהתזמורת תהיה השגרירה הטובה ביותר של העיר ותייצג אותנו בכבוד ברחבי הארץ".

במסיבת עיתונאים שקיים אתמול (שני) הודיע ראש העיר, איתמר שמעוני, על חידוש שיתוף הפעולה עם התזמורת האנדלוסית אשקלון. במהלך המפגש אמר שמעוני כי בעירייה מעריכים את התזמורת האנדלוסית ומעולם לא הייתה כוונה לבטל את התמיכה בה לחלוטין, אלא לבצע בדיקה מחודשת של התקצוב שלה.

 במסגרת העבודה המשותפת בין התזמורת לעיריית אשקלון, הוחלט לקיים מספר צעדים שייצרו זהות הדוקה יותר בין התזמורת האנדלוסית והעיר אשקלון. במסגרת זו הוחלט כי התזמורת תקיים עשירית מכלל הקונצרטים שלה ברחבי הארץ באשקלון ובמסגרתם תיפתח עונת מינויים, יתקיימו קונצרטי קיץ, הופעות ביום האישה ועוד.

 אחד הפרוייקטים אותם יחלו להטמיע בקרוב הוא הכנסת רפרטואר התזמורת למערכת החינוך בעיר במסגרת 'סל תרבות'. מדובר בתוכניות מוסיקליות לילדי גן, יסודי ועל יסודי, שיותאמו לצופים הצעירים ויעשירו אותם.

נושאים אחרים עליהם הוחלט הם הטמעת סמל העיר אשקלון בלוגו התזמורת ובפרסומים שונים, השתתפות בשלושה אירועים גדולים שתקיים העירייה כמו קונצרט סליחות, מימונה ואירוע נוסף שייבחר במשותף עם הנהלת העיר ומתן הנחה לתושבי אשקלון באירועי התזמורת באמצעות כרטיס תושב.

אחד הנושאים אותם הצליחו שני הצדדים לפתור הוא עניין העתקת משרדי ההנהלה מאשדוד לאשקלון, מהלך שצפוי לצאת אל הפועל כבר בראשית שנת 2016 וייעשה מאמץ לקלוט חברי

תזמורת ועובדים חדשים, תושבי העיר. התזמורת תמשיך לבצע את החזרות שלה באולם שהוקצה

לה על ידי המכללה האקדמית ויתקיים שיתוף פעולה תרבותי עם היכל התרבות.

 העירייה, מצידה, תסייע לתזמורת באופן מיידי ותעביר את כספי התמיכות להמשך פעילותה ואף תעשה מאמץ להגדיל את כספי הסיוע במטרה להגדיל את היקף פעילות התזמורת בעתיד.   

 ראש העיר, איתמר שמעוני: "שמה של התזמורת האנדלוסית הולך לפניה והיא בהחלט מקור גאווה עבור העיר. היום, אחרי שהגענו להבנות, אני בטוח שהתזמורת תהיה השגרירה הטובה ביותר של העיר ותייצג אותנו בכבוד ברחבי הארץ. אני שמח שהצלחנו להגיע להבנות הללו במטרה להעמיק את פעילות התזמורת בעיר, כך שכל תושב שחפץ בכך, יוכל ליהנות מהמוסיקה והכישרון של נגניה, החל מילדי הגנים וכלה בוותיקי העיר" .

 מנהל התזמורת, עופר אמסלם: "בשנים האחרונות ניסינו להשתלב במערכת החינוך בעיר, אך לא הצלחנו. חשוב לנו שכל ילד באשקלון ישמע את הקונצרטים שלנו ולכן התאמנו את הרפרטואר שלנו לגילאים צעירים. לתזמורת חשוב שיהיה בית, ולכן אני שמח על הושטת היד של ראש העיר. מעתה נשמח להשתלב באירועים עירוניים ונתאים את עצמנו לאופי האירוע המשתנה".   

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה